S'ellu ci hè parechji disci rigenti, chì, da una parte, pò esse spartutu in sette, hè spessu bisognu à u cungliu in una sola struttura logica. Questu pò esse necessariu per installà i prugrammi chì richiedenu un certu spaziu discu, o per truvà i file in un PC più velocemente.
Cume cumminuà unità in Windows 10
Pudete combinà i dischi in parechji maneri, trà i quali sò dui i metodi chì utilizanu l'utili standard di u sistema operativu Windows 10, è quelli basati nantu à u travagliu di prugrammi è utilità di terze parti. Fighjunemu in più dettagliatu alcune di elli.
Durante a fusione di i dischi, si consiglia di finisce di travaglià cù i prugrammi installati nantu à l'oggiu à sculpta, postu chì duverà indispertu per un certu tempu.
Metodo 1: Aomei Partition Assistant
Pudete combinà i dischi in Windows 10 OS aduprendu Aomei Partition Assistant - un potente pacchetto software cù una interfaccia simplici è pratica di lingua russa. Stu metudu hè adupratu per principianti è utenti avanzati. In un casu di unione di i dischi, hè bisognu di fà i seguenti passi:
- Installate Aomei Partition Assistant.
- In u menu principale di u prugramma, cliccate à dirizzione diritta nantu à unu di i dischi per i quali vulete fà una operazione di fusione.
- Da u menù contestuale selezziunate l'elemento "Unisci Sezioni".
- Spuntà a casella da cunghjunà è cliccate nantu à u pulsante. "OK".
- À a fine cliccate nantu à l'elemento. "Applicà" in u menu principale di Aomei Partition Assistant.
- Aspetta finu chì u prucessu di fusione sia finitu.
Se u discu sistema hè implicatu in u prucessu di fusione, allora avete bisognu di riavvicinà u dispositivu nantu à u quale si faci una cunbinazione. Accendi u PC pò esse più lente.
Metudu 2: MiniTool Partition Wizard
Simili, pudete combinà i dischi cù u MiniTool Partition Wizard. Come a Aomei Partition Assistant, si tratta di un prugrammu abbastanza pratice è semplice, chì, per quessa, ùn hà una localizazione russa. Ma se l'inglese ùn hè micca un prublema per voi, allora avete da vede in sta soluzione libera.
U metudamentu di cumunisce i dischi in l'ambiente di MiniTool Partition Wizard hè simule à u metudu precedente. Tuttu u vostru bisognu di fà hè di fà una pochi passi.
- Fighjate u prugramma è selezziunu unu di i dischi chì anu da combinà.
- Cliccate à diretta nantu à l'elemento "Unisci partizione".
- Aferite a selezzione di a partizione da cunghjunà è cliccate "Prossimu".
- Cliccate nantu à u secondu discu, e poi cliccate "Finish".
- Dopu cliccate nantu à l'elemento "Applicà" in u menù principale di MiniTool Partition Wizard.
- Aspì un paìculu minuti finu chì l'Arrutatore di Partizioni Merge cumplete operazione.
Metudu 3: L'utili standard di Windows 10
Pudete fà l'unificazione senza l'usu di prugrammi supplementari - l'utili nant'à u sistema OS. In particulare, l'attrezzatura hè aduprata à stu scopu. "Gestione di dischi". Considerà stu metudu.
Usendu a componente "Gestione di dischi"Merita di considerà chì l'infurmazioni nantu à u secondu discu, chì si fonderanu, saranu distrutti, dunque avete bisognu di copià tutti i file necessarii in un altru volume di u sistema per anticipu.
- Prima di tuttu, hè necessariu di apra attrezzature. Per fà quessa, cliccate à dirittu destro in u menu "Start" è selezziunate l'elemento "Gestione di dischi".
- Copiate i file da unu di i volumi da cunfundà nantu à altri media.
- Cliccate nantu à u discu per esse unitu (l'infurmazioni nantu à stu discu andanu cancellate), è da u menù contestuale selezziunate l'element "Cancella u Volum ...".
- Dopu à quessa, cliccate nantu à un altru discu (chì sarà unitu) è selezziunate "Expand tom ...".
- Pressione 2 volte u pulsante "Prossimu" in u wizard di l'espansione di u Volume.
- À a fine di a procedura, cliccate "Fatti".
Hè chiaru, ci sò più cà i modi per fondà i dischi. Dunque, à a scelta di u dirittu, bisogna tene in considerazione i requisiti specifici per u travagliu è a necessità di conservà l'infurmazioni.