Linee di creazione di un intro in u canale di YouTube

Spessu, prima di l'iniziu di u video in sè, u spettatore vede l'introduzione, chì hè a caratteristica di u creatore di u canale. A creazione di un tale impurtamentu per i vostri spot è un prucessu assai responsabile è richiede un approcciu prufessiunale.

Cosa hè l'intro

Praticamenti nantu à qualunque canale di più o menu popu ci hè un inset di brevi chì caratterizeghja u canale stessu o u video.

Questu introduzzione pò esse disignatu in modi completamente diversi è più spessu si risponde à u sughjettu di u canale. Cumu creà - solu l'autore decide. Avemu ponemu solu una mancia di cunsiglii chì aiutanu à fà l'introduzione più professionale.

  1. L'inserzione dev'essere memorable. Prima di tutti, l'introduzione hè fatta per chì u spettatore capisca chì adesso a vostra video cumincerà. Fate l'inserziu strenu è cù qualchì rigalu individuale, affinchì questi dettagli cadenu in a memoria di u spettatore.
  2. Idoneu per u stile di l'introduzione. Oghji a maghjina globale di u prughjettu parrà megliu s'ellu si inserisce u stilu di u vostru canale o un video specificu.
  3. Curtu ma informativo. Ùn allargate micca l'introduzione per 30 seconde o un minutu. Più spessu, inserti duranu 5-15 secondi. In listessu tempu, sò cumpleti è trasmettenu tutta l'essenza. Fighjulazione di un protettore di parechji lungu farà appiccà u spettatore.
  4. Ine prufessiunale attira spettatori. Quandu l'inserzione prima di l'iniziu di u video hè u vostru bigliettu da visita, l'utente vi apprezzamentu immediatamente per a so qualità. Allora, megliu è megliu fà, più prufessiunale u vostru prugettu sarà percepitu da u spettatore.

Queste sò state i raccomandazioni principali chì vi aiutanu à creà a vostra introduzione personale Ora parlemu di i prugrammi in chì questu inserti pò esse fattu. In realtà, ci sò parechje editori video è applicazioni per a creazione di l'animazione 3D, analizzeremo i dui più popolari.

Metudu 1: Crea un intro in Cinema 4D

Cinema 4D hè unu di i prugrammi più popolari per creà grafiche tridimensionali è animazione. Hè perfetta per quiddi chì vogliono creà un ambienti, cù diversi effetti di intro. Tuttu u vostru bisognu di aduprà cunsegna stu prugramma hè un pocu di cunniscenza è un computer potente (per piacè preparatevi à aspittà un bellu tempu finu chì u prugettu sia prestatu).

A funzionalità di u prugrammu permette di fà un testu tridimensionale, u background, aghjuntu una varietà di oggetti decorativi, effetti: caduta di neve, focu, luce solare è assai di più. Cinema 4D hè un pruduttu prufessiunale è populare, allora ci sò parechji manuali chì aiuteranu à affrontà i sutilezze di u travagliu, unu di questi hè presentatu à u ligame sottu.

Leggi più: Creà un intro in Cinema 4D

Metudu 2: Crea una introduzzione in Sony Vegas

Sony Vegas hè un editor video professionale. Great for monting rollers. Hè ancu pussibule di creà una intro in esse, ma a funzionalità hè più dispunita à creà l'animazione 2D.

I vantaggi di stu prughjettu ponu esse cunsideratu chì ùn hè micca tantu difficiule per i novi utenti, à u cuntrastu di Cinema 4D. Quì sò creati prughjetti più semplici è ùn avete micca bisognu di avè un urdinatore putente per rende rapidu. Ancu cù un fasciu media di prucessione video PC ùn necessite di tantu tempu.

Leggi più: Cumu fà un intro in Sony Vegas

Ora sapete cume creà un intro per i vostri video. Dopu seguendu istruzioni semplici, pudete fà un screensaver prufessiunale chì diventerà un pezzu di u vostru canale o un video specificu.