Installate Adobe Flash Player in Linux

U trasferimentu di video, audio è di mostra di vari cuntenuti multimediali, cum'è i ghjochi, in u navigatore sò fatti cù un add-on chjamatu Adobe Flash Player. Di solitu, l'utenti scaricanu è installanu stu plugin da u situ ufficiale, ma, recentemente, u sviluppatore ùn furnisce micca i ligamenti per i proprietarii di sistemi operativi nantu à u kernel Linux. Hè cusì, l'utenti avianu a uttene altre metà dispunibili di stallazione, chì vulemu parlà in stu articulu.

Installate Adobe Flash Player in Linux

In ogni distribuzione famosa di Linux, l'installazione segui u listessu principiu. Oghje aghjunghjemu di esempiu l'ultima versione di Ubuntu, è basta à sceglie a scelta migliore è seguite e istruzioni di seguito.

Metodo 1: Depositu ufficiali

Ancu s'ellu hè impossibile scaricà Flash Player da u situ di sviluppatore, a so ultima versione hè in u repository è hè dispunibule da scaricà cù u standard "Terminal". Ùn sì più sulu necessariu aduprà i cumandamenti chì seguenti.

  1. Prima, assicuratevi chì i repositoni Canonical sò attivati. Sarà necessariu per scaricà i pacchetti necessarii da a rete. Aprite u menu è lanciate u strumentu "Programmi è Aggiornamenti".
  2. In a tabulazione "Software" spuntate e scatule "Un prugramma libaru è gratuito cù u supportu di a comunità (universu)" è "I prugrammi restringiti à i brevetti o e leggi (multiverse)". Dopu, accetta i cambiamenti è finisci a finestra di configurazione.
  3. Andà direttamente à travaglià in a console. Lanciatu da u menù o via i tasti d'accessu Ctrl + Alt + T.
  4. Inserite u cumandamentusudo apt-get install flashplugin-installerè poi cliccate nantu à Enter.
  5. Inserite u vostru password per a rimozione di restrizioni.
  6. Cunfirmà l'aggiunzione di i file scegliendu l'opzione adatta. D.
  7. Per assicurà chì u lettore sarà dispunibule in u navigatore, installà un altru add-on attraversusudo apt install installatore-plugin-freshplayer-pepperflash.
  8. Duvete ancu cunfirmà l'aggiunzione di i schedari, cume era fattu in precedenza.

A volte in distribuzioni à 64 bit ci sò assai diversi errori associati à l'installazione di u pacchetto ufficiali di Flash Player. Se avete un tale prublema, prima installate un repository in più.sudo add-apt-repository "deb //archive.canonical.com/ubuntu $ (lsb_release -sc) multiverse".

Poi aghjurnà i pacchetti di sistema cù u comandosudo apt update.

In più, ùn vi scurdate chì quandu lanciate applicazioni è video in u navigatore, pudete riceve una notificazione nantu à a permissione di lanciare Adobe Flash Player. L'accetta per cumandà u funziunamentu di u cumpunente in questione.

Metudu 2: Installa u pacchettu scaricatu

Spessu, parechji prugrammi è add-ons sò distribuiti in furbatu, Flash Player ùn sò micca eccezione. L'utenti pò truvà pacchetti TAR.GZ, DEB o RPM in Internet. In questu casu, duveranu esse spacchiatu è aghjunghjendu à u sistema per qualunque metudu praticu. L'indirizzazioni dettagliate nantu à cumu si pò fà a procedura cù diversi tipi di dati si trovanu in i nostri altri articuli sottu i ligami sottu. Tutte l'istruzioni sò state scritte usando l'esempiu di Ubuntu.

Leggi ancu: Installazione di TAR.GZ / RPM-packages / DEB-packages in Ubuntu

In u casu di u tipu RPM, quandu utilizanu a distribuzione openSUSE, Fedora o Fuduntu, ghjustu scorri u pacchettu esistente per l'applicazione standard è a so installazione riesce.

Ancu se Adobe hà ancu annunziatu chì Flash Player ùn hè più supportatu nantu à i sistemi operativi Linux, ora a situazione hà miglioratu cù l'aggiornamenti. Tuttavia, se si verificanu errori di vari generi, prima di tutti legenu u testu, cuntattate a documentazione ufficiale di a vostra distribuzione per aiutà, o visitate u situ addizionale per ricercà notizie nantu à u vostru prublema.