I megliu prugrammi per truvà i file duplicati (identichi)

Bonu ghjornu.

E statistiche hè una cosa implacabile - parechji utenti anu spessu una decina di copie di u listessu file in i so dischi rigidi (per esempio, imagini o tracce di musica). Ognuna di queste copie, naturalmente, occupa spaziu nantu à u discu dur. È sì u vostru discu hè dighjà “packed” a capacità, ùn ci ponu esse parechje copie tali!

Pulire i file duplicati manualmente non è una cosa gratificante, per questo voglio riunire programmi in questo articolo per trovare e rimuovere i file duplicati (anche quelli che differiscono in formato file e dimensione l'un l'altro - e questa è tutta una sfida !) Dunque ...

U cuntenutu

  • Lista di i prugrammi per a ricerca duplicata
    • 1. Universale (per qualchi file)
    • 2. Prugrammi per truvà musica duplicata
    • 3. Cercà copie di foto, immagini
    • 4. Cercà filmu duplicati, video clip.

Lista di i prugrammi per a ricerca duplicata

1. Universale (per qualchi file)

Ricercà i file identichi per e so dimensioni (checksum).

Per i prugrammi universali, capiscu, quelli chì sò adatti per ricercà è rimuovere duie di ogni tipu di file: musica, film, immagini, etc. (l'articolo in seguitu mostra per ognunu tipu "i so" utenze di più precisu). Tuttu u più travaglianu in u listessu tippu: anu solu cumparà e dimensioni di i file (è i so checksum), s'elli anu i stessi schedari trà tutti elli secondu à sta caratteristica - li mostranu!

Hè grazie à esse, pudete truvà rapidamente e copie complete (cioè, unu à unu) di i schedari in u discu. A propositu, aghju ancu nota chì queste utilità sò più veloci di quelli chì sò specializati per un tipu specificu di file (per esempio, ricerca di immagini).

Dupkiller

Website: //dupkiller.com/index_ru.html

Aghju messu stu prugramma in u primu postu per diverse ragioni:

  • sustene ghjustu un numeru u numeru di formati diversi da i quali pò cercà;
  • alta velocità;
  • libaru è cun supportu per a lingua russa;
  • regolazione assai flessibile per a ricerca di duplicati (a ricerca di nome, taglia, tippu, data, cuntenutu (limitu)).

In generali, aghju raccomandatu d'usu (soprattuttu per quiddi chì ùn anu micca assai spaziu di u discu duru 🙂).

Duplicate finder

Website: //www.ashisoft.com/

Quest'uternità, aghjettu à a ricerca di copie, li ordina cume volu (chì hè assai pratticu quandu ci hè una quantità incredibile di copie!). Addite ancu à e cumpetenze di ricerca per byte by byte, a verifica di checksum, l'eliminazione di i file cun dimensioni zero (è ancu cartelle vuote). In generali, cù a ricerca di duplicati, stu prugramma sta bè abbastanza bè (è rapidamente è efficiente!).

Quelli utenti chì ùn cunniscenu micca l'inglese ùn si sentanu micca cun pussibuli: ùn ci hè nè russo in u prugramma (forse dopu aghjuntu).

Utilità glare

Un articulu cù una breve presentazione:

In generale, questu ùn hè micca una sola utilità, ma una collezione intera: aiuterà a rimuovere i file indebiti, a stabilisce l'impostazioni ottimali in Windows, a deframmentazione è a pulizia di un discu duru etc. Inclusa, in sta raccolta ci hè una utilità per a ricerca di duplicati. Funziona abbastanza bè, cusì vi assiederaghju a raccolta (cum'è unu di i più pratici è versatili - chjamata per tutte e occasioni!) Ancu una volta nantu à e pagine di u situ.

2. Prugrammi per truvà musica duplicata

Queste utilità saranu utili à tutti l'amanti di musica chì avianu una discreta collezione di musica in u discu. Trattai una situazione tipicamente tipica: scarica varie raccolte di musica (i 100 migliori canzoni d'ottobre, nuvembre, ecc.), Alcune di e cumpusizioni si ripetenu in elli. Ùn hè micca sorprendente chì, avendu accumulatu musica in 100 GB (per esempiu), 10-20 GB pò esse copie. Inoltre, se a taglia di sti schedari in diverse collezioni era uguale, allora puderia esse eliminatu da a prima categoria di prugrammi (veda sopra in l'articolo), ma cum'è quessa ùn hè micca così, allora sti duplicati ùn sò chè u "uditu" è utenze speciali (chì sò presentate quì sottu).

Articulu nantu à a ricerca di copie di tracce di musica:

Musica Duplicate Remover

Website: //www.maniac Bethne/soft/music-duplicate-remover/

U risultatu di l'utilità.

Questu prugramma hè diversu da u restu, soprattuttu di a sua ricerca rapida. Cerca di tracce ripetute per i so tag ID3 è per sonu. Hè ca s'edda avia da ascultà a cumpusizione per voi, memorizarla, è dopu a paragunà cù l'altri (cusì, faci una tremenda quantità di travagliu!).

A screenshot di sopra mostra u so risultatu. Presenterà e so copie trovate davanti à voi, in forma di una piastra in a quale una figura in percentuale di similarità sarà assignata à ogni traccia. In generale, abbastanza cunforte!

Audio Comparer

Revisione completa di l'utilità:

Truvatu ripetizioni di MP3

Quest'uternità hè simile à quellu di sopra, ma hà una plus definitiva: a presenza di un mago pratiziu chì vi guiderà passo per passo! Hè a persona chì hà lanciatu per primu stu prughjettu hè capace di capisce sà i quali cliccanu è ciò chì dà.

Per esempiu, in i me 5.000 piste in un pocu d'ore, aghju riesciutu à truvà è cancellà qualchì centu copie. Un esempiu di l'utilità hè presentatu in u screenshot sopra.

3. Cercà copie di foto, immagini

Se analizzeremu a popolarità di certi file, allora e immagini, forse, ùn truvanu micca dietro a musica (è per qualchi utilizatori si supereranu!). Senza immagini hè generalmente difficiule immaginà di travaglià nantu à un PC (è altri dispositivi)! Ma a ricerca di foto cù a stessa immagine nantu à elli hè un travagliu difficili (è lungu). È, aghju ammessi, ci sò relativamente pochi prugrammi di stu tipu ...

ImageDupeless

Website: //www.imagedupeless.com/ru/index.html

Una pussibule relativamente scarsa, cun una prestazione di ricerca abbastanza bona è l'eliminazione di e duplicate images. U prugramma scansiona tutte e immagini in u cartulare, è poi li confronti l'altru. Cusì vedi un elencu di foto chì sò simili à l'altru è chì puderete cuncere quale di esse tene e quale eliminazione. Hè assai utile, qualchì volta, di diluisà i vostri archivi di foto.

Esempiu di operazione ImageDupeless

À propiu sì, quì hè un esempiu di test personale:

  • schedari sperimentali: 8997 files in 95 directory, 785 MB (archiviu di e immagini in un drive flash (USB 2.0) - formati gif è jpg)
  • galleria piglia: 71.4Mb
  • tempu di creazione: 26 min. 54 sec.
  • Tempu di cumparazione è uscita: 6 min. 31 sec
  • Risultatu: 961 immagini simili in 219 gruppi.

Comparer di l'immagine

A mo descrizione dettagliata:

Sò dighjà citatu stu prugramma nantu à e pagine di u situ. Hè dinò un micu prugramma, ma cun algoritmi di scansione di l'imagevule abbastanza bè. Ci hè un morsu passo-da chì principia quandu aprite prima l'utilità, chì vi guiderà à traversu "spine" di a prima installazione di u prugramma per ricercà i duplicati.

À propositu, ghjustu sottu hè una schermata di u travagliu di l'utilità: pudete vede ancu scintetti in i rapporti, induve e immagini sò unquintuali. In generale, hè conveniente!

4. Cercà filmu duplicati, video clip.

Ebbè, l'ultimu tippu di file famoso chì aghju piacè abbità hè video (film, video, ecc.). Se avete avutu un discu di 30-50 GB, avete saputu in quale cartulina duve è chì filmu dava (è sò stati tutti travagliati), allora, per esempio, adesso (quando i dischi diventavanu 2000-3000 è più GB) - sò spessu trovati stessi video è filmati, ma in qualità diversa (chì pò occupà assai spaziu nantu à u discu duru).

A maiò parte di i utilizatori (iè, in generale, è I 🙂), sta situazione ùn hè micca necessaria: basta occupà spaziu nantu à u discu dur. Grazie à un coppiu di utilità in seguitu, pudete cancellà u discu di u listinu video ...

Duplicate Video Search

Website: //duplicatevideosearch.com/rus/

Un utilità funziunale chì trova facilmente è rapidamente un simile video in u vostru discu. Enumeraghju alcune di e caratteristiche principali:

  • l'identificazione di una copia video cù i bitrates, risoluzioni, caratteristiche di u formatu;
  • autoselezione di copie di video cù qualità inferiore;
  • identifichi copie modificate di u video, cumprenu cù diverse risoluzioni, tassi di bit, ritruvamentu, formati di caratteristiche;
  • u risultatu di ricerca hè presentatu in forma di listinu cù miniature (chì mostra i caratteri di u schedariu) - per chì pudete sceglie facilmente ciò chì si deve eliminà è ciò chì no;
  • U prugramma supportanu quasi tutti i formati video: AVI, MKV, 3GP, MPG, SWF, MP4 etc.

U risultatu di u so travagliu hè presentatu in u screenshot sottu.

Video Comparer

Website: //www.video-comparer.com/

Un prugramma assai famosu per a ricerca di duplicati di video (ancu di più à l'esternu). Permette di truvà faciule è rapidamente una video simile (per confrontu, per esempiu, i primi 20-30 secondi sò presi è i video sò paragunati), e poi li presentavanu in i risultati di a ricerca per chì pudete rimuovere facilmente u eccettu (chì si vede in a screenshot sottu).

Tra i difetti: u prugramma hè pagatu è in Inglese. Ma in principiu, perchè i setarelli ùn sò micca complicati, è ùn ci sò micca tantissimi bottoni, hè abbastanza cum'è di utraveru è a mancanza di cunniscenza di Inglese ùn hà micca da affettu à a maggioranza di l'utenti chì scelghjanu di questu utilità. In generali, vi vogliu cunnosce!

Aghju tuttu per quessa, per addizioni è spiegazioni nantu à u sughjettu - Ti ringraziu in anticu. Hè una bona ricerca!