Spertile di l'ardelli 1.1

Purtroppu, in Odnoklassniki, certi utenti ponu spessu osservà falli quandu travaglianu cù vari cuntenuti media, per esempio, cù foto. Di solitu, a maghjine di i reclami cadenu nantu à u fattu chì u situ ùn apru micca una foto, li carica per un bellu pughjardu o in cattiva qualità.

Perchè ùn carregate micca e foto in Odnoklassniki

A maiò parte di i prublemi chì facenu sì u situ à travaglià cun u vucessu cù foto è altri cuntenuti, solitamente parenu in u latu di l'usu è pò esse riparatu solu. S'ellu hè un malfunzionamentu di u situ, allora ti ne avemu cunnisciutu per anticipu (in casu di e travaglie tecniche previste), o i vostri amichi avianu ancu difficiule di vede e foto in poche ore.

Pudete turrà a ripristinà a piena prestazione di i cumpagni di scola facendo una di queste azzioni:

  • Ricaricate una pagina aperta in OK cù una icona specifica situata in un certu locu in a barra di indirizzu, o cù a chiave F5. Spissu questu cunsigliu aiuta;
  • Fighjate Odnoklassniki in u navigatore di backup è vedi foto di interesse quì. Ùn vi scurdate di chjude u browser chì avete adupratu.

Problema 1: Rete lentu

A velocità bassa di a rete hè u mutivu più diffusa per avà impeditu di scaricà nant'à e foto in u situ Odnoklassniki. Purtroppu hè abbastanza difficiule di risolve u so, perciò, in a mità di i casi, resta à aspittà chì a velocità venga normalisata.

Vede dinò: Siti per verizà a velocità di Internet

Pudete aduprà questi consigli per megliu à megliu à u download di Odnoklassniki cù Internet lente:

  • Chiù tutte e tabuline in u navigatore. Ancu se e pagine aperte in parallela à Odnoklassniki sò caricate à 100%, ponu ancu cunsumà parte di u trafficu Internet, chì si capisce abbastanza quandu a cunnessione hè male;
  • Quandu scarichi qualcosa cù i clienti di torrent o un navigatore, vi è raccomandatu aspettà finu ch'ellu sia scaricatu o smarrisciate o smetti / smintelli. Scaricà via Internet (in particulare i file grandi) agisce assai in i prestazioni di tutti i siti, cum'è OK;
  • Vede se un prugramma scarica pacchetti / basa di dati cù l'aggiornamenti in u background. Si pò vede in "Taskbar". Si pudemu, smettere à l'aggiornamentu di u prugramma, tuttavia, ùn hè micca raccomandatu di interrompere stu prucessu, chì puderà dà à fallimentu in u software aggiornatu. Hè cunsigliatu aspettà u download finale;
  • Se avete una funzione in u vostru navigatore "Turbo", dopu attivatu è u cuntenutu di e risorse web hè ottimizatu, dunque, cumincerà à carregà più veloce. Tuttavia, questa funzione ùn funziona micca correttamente cù e foto, allora in rari casi, hè megliu per spegliurli. "Turbo".

Leggi più: Attiva "Turbo" in Browser Yandex, Opera, Google Chrome.

Problema 2: Browser ostruitu

U navigatore salva di modu indipendente vari dati nantu à i siti visitati in a so memoria, ma cù u tempu, diventa piena è ùn ci sò ancu diversi prublemi cù a visualizzazione di e pagine Web. Per mette à u primu quistione, si raccomanda di pulizia regolarmente. "Storia", perchè cù i dati nantu à i siti visitati, una grande quantità di schedari è di log inutili sò rimossi chì interferiscenu in u travagliu.

In ogni navigatore, u prucessu di pulizia "Stories" implementatu un pocu diversamente. E istruzioni in seguitu sò assai belli per Yandex è Google Chrome, ma ùn ponu micca u travagliu cù l'altri:

  1. Aprite u menu di configurazione di u navigatore per mezu di u bottinu pertinente in u angulu in alto a destra induve sceglite "Storia" da l'elencu à sdrai Per andà rapidamente à "Storia" cliccate nantu à Ctrl + H.
  2. In a tabulazione aperta cù a storia di e visite vi trovu "Cancella storia"chì hè presentatu cume un link di testu in dui navigatori. A so situazione pò cambià un pocu sicondu u navigatore web, ma sarà sempre situatu in cima di a pagina.
  3. Inoltre, pudete marcà tutti l'altri elementi per pulizia chì ùn sò micca stati piazzati per difettu, ma allora perdi i password, i segnalibri, ecc salvati in a memoria di u navigatore.
  4. Appena si verificheghja tuttu ciò chì pensate chì hè necessariu, cliccate "Cancella storia".

Leggi ancu: Cumu cancellà cache in Opera, Browser Yandex, Google Chrome, Mozilla Firefox.

Problema 3: File residui in u sistema

I file residui pò influenzà a giustizia di tutti i prugrammi in PC, cum'è i navigatori Internet, chì impediscenu a visione curretta di u cuntenutu in e pagine. Se u sistema ùn hè micca pulitu per un bellu pezzu, i fallimenti pò verificà assai spessu.

CCleaner è una soluzione eccellente di software adatta per pulì u vostru computer è riparazioni di vari errori di registru. Dispone di una interfaccia abbastanza semplici è intuitiva cù una localizazione di alta qualità. L'istruzione passo per passo hè simule:

  1. In a parte sinistra di a finestra selezziunate l'elemento "Pulizia". Per difettu, si apre subitu quandu avete principiatu u prugramma.
  2. Inizialmente, avete bisognu di pulì tutti i componenti chì si trovanu in a tabulazione "Windows"situatu in cima. E casute sopra l'elementi necessarii saranu dighjà visualizzati, ma pudete ponerli in più davanti à parechji elementi.
  3. Cliccate u pulsante "Analisi"situatu in u basu a destra di a finestra.
  4. A durata di a ricerca depende di e caratteristiche di u computer è di a quantità di spazzatura stessa. Una volta scansione hè completa, cliccate nantu à u bottinu vicinu "Pulizia".
  5. A pulizia, per analoga à a ricerca, hà ancu un tempu diversu. Inoltre, pudete andà à la tabulazione "Applicazioni" (Situatu accantu à "Windows") è fate a stessa istruzione.

In certi casi, u prublema di u travagliu di Odnoklassniki sta in l'errori di u registru, chì, dinò, sò facilmente riparati cù l'aiutu di CCleaner.

  1. Una volta apri u prugramma, andate à "Registru".
  2. À u fondu di a finestra fa clic "Ricerca di prublemi".
  3. Di novu, pò durà da pochi secondi à pochi minuti.
  4. A ricerca truverete parechji errori in u registru. Tuttavia, prima di riparallu, si consiglia di verificate se hè prevista una marca di spunta. In caso dimentu, piazzatu manualmente, altrimenti l'errore ùn sarà micca correttu.
  5. Ora usate u bottinu "Fix".
  6. In caso di crash di un sistema durante a correzione di l'errori in u registru, era pussibule di rimborsà à u mumentu chì u computer era sempre travagliu normalmente, u prugettu suggerisce "Punto di riparazione". Hè cunsigliatu à accettà.
  7. Dopu avè completatu l'errori di u registru è pulì u sistema da i file tempuriali, accede in Odnoklassniki è pruvate à aprite e foto in più.

Problema 4: Prudutti maligni

Se sceglite un virus chì connette diversi annunci à i siti o porta spia in u vostru computer, allora ci hè un risicu di interrompu certi siti. In a prima versione, vedete un gran numeru di bandiere publicitarie, finestre pop-up cù cuntenutu di cuntenutu dubiosu, chì micca solu u situu cù spazzatura visuale, ma interrompe u so travagliu. U prugramma di spia invia dinò dati nantu à voi per risorse di terze parti, chì prupone dinò u trafficu d'Internet.

Windows Defender hè un prugrammu antivirus annantuvatu in ogni computer chì esiste di Windows, perciò si pò aduprà per ricercà è rimuovere i prugrammi di parassiti. Si tratta di una bona soluzione libera, chì trova più virus senza prublemu, ma se avete l'occasione di aduprà un altru antivirus (soprattuttu pagatu è cù una bona reputazione), hè megliu à affidà a scansione di l'urdinatore è eliminà e minacce à l'analogue pagatu.

Pulisce u computer hè esaminatu da l'esempiu di u Defender standard:

  1. Inizialmente, avete bisognu di truvà è esegu. Questu hè più pratticu fattu cù una ricerca in "Taskbar" o "Pannello di cuntrollu".
  2. Se avete principiatu u Defender, pudete vede una schermata arancione, micca verde, chì significa chì hà trovu un tipu di prugramma sospetta / periculosa è / o schedariu. Per sbarazzà di un virus ghjuvitu detectu, cliccate "Puru Computer".
  3. Ancu se si cacciò un virus detectatu durante una scansione di l'urtimu, puderete esegui una scansione piena di computer per altre minacce. Questu hè necessariu per verificare se u virus in u computer affettu da a prestazione di Odnoklassniki. I parametri chì avete bisognu ponu esse visti da u latu dirittu di a finestra. Nota u titulu "Opzioni di validazione"dove vulete marcà l'elemento "Full" è cliccate nantu à "Verificate per avà".
  4. Quandu a scansione hè completa, l'antivirus vi mostrerà tutte e minacce dette. Accantu à u nome di ognunu di elli, cliccate nantu à "Elimina" o "Add to quarantine".

Problem 5: Antivirus Failure

Alcune soluzioni antivirus si pudè dì: chì raramente porta à bloccà Odnoklassniki o cuntenutu internu nantu à u situ, cume l'antivirus cumincia a cunsiderà sta risorsa è i so cuntenuti cume periculosi. Tuttavia, ùn avete nunda da temere, perchè, prubabilmente, stu prublema hè da un errore in l'aggiornu di i basi di dati. Per ripararlo, ùn avete micca bisognu à caccià l'antivirus o rigalà e banche di dati in u statu precedente.

Di solitu hè basta solu di aghjunghje a risorsa à "Eccezioni" è l'antivirus cessa di blocà lu. U trasferimentu pò fà in modi diversi, cum'è tuttu dipende da u software installatu nantu à u vostru computer, ma di solitu questu prucessu ùn presenta alcuna difficoltà.

Leggi più: Personalizza "Eccezioni" in Avast, NOD32, Avira

Pudete risolve i prublemi descritti in l'articulu da stessi senza aspittà d'aiutu fora. Sò facili da riparà per un usu di PC normale.