Eliminazione di u rumu di u fondu di Skype

L'estensione LAY appartene à diversi tipi di schedari chì si aprenu in diversi prugrammi. In l'articolo d'ogni ghjornu, vulemu presentarvi a e varianti più cumuni di stu furmatu è cume si aprite.

Opzioni per l'apertura di file LAY

U primu tippu di documentu cù sta estensione hè di i dati nantu à i strati di u mudellu sviluppatu in u prugramma Rhino 3D. A seconda versione più popular hè i dati di u layout di l'ingegneria sviluppatu in i prugrammi di a famiglia Tecplot. A variazione di sta estensione hè LAY6, chì appartene à u prugramma di ingegneria Sprint-Layout.

L'estensione LAY hà ancu i file film per DVD creati in Apple DVD Studio, ma ùn pudete aprite micca in Windows. Ùn funziona micca direttamente cù u schedariu LAY da l'emulatore di i macchine arcade MAME. Cusì, cunsideremu i modi per aprite i primi dui versioni di u documentu.

Metodo 1: Rinoceru 3D

Un editori 3D piuttostu cumplitu disignatu per ingegneri è chì utilizza u so propriu linguaghju di programmazione chjamatu Grasshopper. I lighjini LAY relativi à stu prugramma sò versioni di mudelli esportati in un documentu separatu.

Scaricate e versione di prova di Rhino 3D da u situ ufficiale.

  1. Run u prugramma è aduprà e voci di menu unu per unu. Edit - "Strati" - Layer Status Manager.
  2. U utilità travaglia cun strati. In essa, cliccate nantu à u bottinu cù l'icona di a cartella aperta.
  3. Seguitate in "Esploratore" à a posizione di u file desideratu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  4. In Layer Status Manager i dati necessarii sò carichi, chì ponu esse importati in u mudellu attuale.

U principiante chì lavora cun Rhino 3D ùn hè micca faciule. U prugramma hè pagatu, ma a versione di prova hè attiva per 90 ghjorni.

Metudu 2: Tecplot 360

Un'altra applicazione di l'ingegneria, Tecplot 360, utilizza file cù l'estensione LAY per salvà i risultati di u travagliu.

Scaricate la versione di prova di Tecplot 360 da u situ ufficiale

  1. Aprite u prugramma è passà per i punti. "File" - "Aghera aperta".
  2. Usa la finestra "Esploratore"per andà à u locu di conservazione di u file desideratu. Avendu fattu stu, evidenziate u documentu chì vulete aprire è cliccate "Apertu".
  3. U documentu sarà carregatu in u prugramma è sarà dispunibule per altre manipulazioni.

Tekplot 360 hè abbastanza amichevule per i principianti è facili da travaglià, ma ci sò parechji svantagghi, cumpresi i limiti significativi di a versione di prova è l'assenza di a lingua russa.

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì a maggior parte di i file cun'estensione LAY appartene à Rhino 3D o Tecplot 360.