A scorta di depositu in Odnoklassniki


A maiò parte di e rete sociali sò siti gratuiti, ma spessu prupone spessu à i so utenti à cumprà una varietà di servizii, statuti è rigali per u soldu. I cumpagni di classe ùn sò micca eccezione. In a risorsa, ogni utente hà un account virtuale per a valuta locale - OK. Cumu si pudete riempe stu account?

Raccupezate u vostru contu cù Odnoklassniki

Considerà i metudi per trasferisce u vostru soldu in OKI. In u situ di Odnoklassniki, a scelta di opzioni per cumprà OKs hè assai larga, cusì niaremu in dettu solu nantu à i principali.

Metudu 1: Card Bank

U corso più vantaghju per cumprendu OK quandu usando una carta di banca. Per un rublu, pudete cumprà un OK. Prova a applicà stu metudu di depositu u vostru contu.

  1. Aprite u situ odnoklassniki.ru, log in, in a colonna di sinistra sottu à a foto principale vedemu l'articolo "Acquista OKI". Eccu ciò chì avemu bisognu.
  2. In a finestra di transazzioni di pagamentu, prima in l'angulu in alto à sinistra vedemu u statutu di u nostru contu.
  3. In a colonna di sinistra, selezziunate a linea "Card Card", allora inserisci u numeru di carta, a data di scadenza è CVV / CVC in i campi adatti. Poi premete u pulsante "Pay" è seguite e istruzioni di u sistema. Per piacè, avete a si ricordu chì quandu paghje a vostra carta i dati sò salvati in a vostra pagina in a sezione "I miei carte di banca".

Metudu 2: Pagate per telefono

Pudete trasmette l'argentu per mezu di u telefunu, a quantità necessaria sarà dedutta da u vostru contu in l'impresa cellulare. Probabilmente, guasi tutti i utilizatori anu provatu à pagà in sta manera per ogni acquisti o servizii.

  1. Andate à u vostru profilo nantu à u situ Odnoklassniki, cliccate "Acquista OKI", in u menù di i tipi di pagamentu, selezziunu "Tramite u telefunu". Specifichi u numeru di OKs, u paese, inserisci u numeru di telefonu senza un ottu è inizià a muvimentu cù u pulsante "Ricuperà u codice".
  2. SMS cù u còdice vene à u vostru numeru di telefonu, li copiate in a linea pertinente è finiscete u prucessu di pagamentu cù u pulsante "Conferma".
  3. Zhёm dà creditu à Odnoklassniki.

Metudu 3: Terminali di Pagamentu

Vecchio metudu classicu usando u numaru di l'utente. U solu svantaggia è u principiu di stu metanu hè chì devi lasciate u postu caldu davanti à u computer.

  1. Entramu in u situ in u situ Odnoklassniki, in u menù di pagamentu cliccate nantu à a linea "Terminals", selezziunu u paese; quì sottu vedemu a lista pruposta di intermediari. Sceglite a cumpagnia curretta. Per esempiu, Euroset. U login per u pagamentu da u terminal hè listatu in fondo à a pagina.
  2. A mappa apre cù i terminali più vicinu, truvate u dirittu è andate per cumprà l'OKI.
  3. Arrivamu à u terminale di pagamentu, nantu à u schermu di l'apparecchiatura, selezziunate a "Coppie I Classarii", inserisci u vostru login è scendite i soldi in l'accettore di bollette. Ora si ferma solu aspettà u trasferimentu di fondi, chì ponu in solitu menu di un ghjornu.

Metru 4: Soldi Elettronichi

Pudete cumprà Odnoklassniki valuta locale in vari servizii in linea, chì hè assai pratticu se avete portafogli elettronichi. Traduce u soldu virtuale in OKI virtuale.

  1. Aprite a nostra pagina, per analogia in i metodi sopra catti, ghjunghje a scelta di u tippu di pagamentu per OKI. Cliccate in a scatula quì. "Soldi Elettronicu". Hè dispunibili QIWI Wallet, PayPal, Sberbank Online, pagamenti mobili da i grandi operatori di telefoni mobili, WebMoney è Yandex Money. Per esempiu, selezziunate l'ultimu serviziu.
  2. In a prossima finestra, cliccate "Ordine", u sistema ci face u redirect in a pagina di Yandex Money, precidemu quì a password di pagamentu è aspettiamo a notificazione nantu à u trasferimentu di fondi à Odnoklassniki.

Metudu 5: Applicazione Mobile

In app per Android è iOS, pudete ancu cumprà OKi. Hè vera, ùn ci hè nisuna varietà di tippi di pagamentu per elli cum'è a versione piena di u situ.

  1. Fighjate l'applicazione nantu à u vostru dispositivo mobile, chjamate u username è a password, premete u pulsante di serviziu cù trè sbarre orizzontali in u angulu in alto à sinu di u schermu.
  2. Scorri a pagina aperta nantu à u puntu "Fondi di depositu".
  3. In a finestra "Ordine OKI" sceglite una di e quattru opzioni di rifornimentu di l'accontu prumessi per 50, 100, 150 o 200 OK. Per esempiu, optemu per l'acquistu di 50 OK.
  4. Nant'à a prossima scheda, cliccate nantu à u pulsante "Continue".
  5. Davanti à noi ci sò tutti i metodi di pagamentu possibili: carta di creditu o di debitu, PayPal è un operatore di mubile chì offre servizii Internet in stu dispositiu. Sceglite l'opzione chì vulete è seguite e istruzioni di u sistema.

  6. Comu avete vistu, pudete rifornisce u vostru contu Odnoklassniki facili è facilmente in vari modi. Pudete sceglie a più pratica è prufessiva per voi personalmente.

    Vede ancu: Rifornimentu di u contu di Skype