Top Ten Multiplayer Games 2018

No importa quant'è intelligente è cunnisciuta intelligenza artificiale pò esse, hè sempre più interessante chì cuncettiva cun persone veri. Alcuni ghjochi moderni sò affinati per i modi in linea, mentri chì altri supportanu multiplayer, in modo chì, dopu u passu di a campagna di un solo giocatore, i lettori anu qualcosa da fà. Nantu à l'ultimi dodici mesi, ci sò stati parechji prughjetti eccitanti, chì a più impurtante fù truvatu à u primu dieci di i ghjochi multiplayer di u 2018.

U cuntenutu

  • U equipaje 2
  • Soulcalibur VI
  • Paladins
  • Northgard
  • Insurgency: Sandstorm
  • Stonehearth
  • NBA 2K Playgrounds 2
  • Total War Saga: Thrones of Britannia
  • Bio Inc. Redemption
  • Forza Horizon 4

U equipaje 2

U prugettu Crew 2 hè un tentativu audaciu per creà gare di MMO in un mondu apertu. Parechji fan di u genere piacevanu à u ghjocu, perchè andendu in diversi locazioni, assemi à a vera America, cù altri ghjocini hè assai divertente è eccitante. Vi sò liberi di organizzare e ghjocate di corsa, d'urganizà strade è di luttà per u primu postu in i classificazioni! Bella grafica è un gran numeru di carri dispunibili di varie classi - un argumentu pesante in favori di u prugettu.

Per taglià un ghjocu incaricata significa metta in alzatu u duel à un duel di corsa.

Soulcalibur VI

U ghjocu di battaglia giapponese Soulcalibur hà una storia brillante di sviluppu. U prugettu era una volta una specie di ribellu in u genere, chì ùn ricunnosce micca i principi di cumportamentu cumunamenti basati è dimustatu i so scontru cù lame e nunchucks. A sesta parte, in cui Geralt hà guardatu fora Rivia, hè statu apprezzatu da assai fanatiche di i ghjochi di lotta. Battaglie dinamiche nantu à e lame sembranu spettacolari! A modalità in linea hè stata piena di ghjucatori chì amalmanavanu l'urdinità di l'altri è avianu un fan incredibile da i piruette mortali nantu à u schermu.

The Witcher Challenges Asian Katana Masters

Paladins

In a primavera di questu annu, un clone di u famosu ghjocu Overwatch - Paladins hè andatu nantu à Steam. A gameplay è a meccanica migliuravani competenti à u MOV-shooter libero è ancu i fan di u colpu di Blizzard hà piacè. Grafica brillante, parechji modi affascinanti, battaglie dinamiche è decine di caratteri cun abilità uniche - tuttu ciò hè Paladins, chì hè diventatu unu di i migliori ghjochi online di questu annu.

U Paladins impiega ancu assai prestu da Overwatch, ma si faci competente è cun amore per u so prototipu

Northgard

E strategie in tempu reale sò affundati in l'obliuzione ... sembra chì oghje poche persone sò interessate à stu genere. Tuttavia, u prughjettu Northgard hè statu un significativu assai interessante è curaggiu di u genere, chì hà pussutu di incorporà micca elementi di a strategia classica in temps reale, ma aduprà ancu a meccanica di l'amatu da parechji Civilizazioni. Stile scandinava è numerosi riferimenti à a cultura di i Vichinghi hà fattu u ghjocu incredibilmente atmosfericu. Northgard hè a migliore strategia di questu annu cù una ottima modalità multiplayer.

U lettore ghjunghja unu di i clan pruposti, ognunu di i quali hè impegnatu à un tipu specificu di vittoria

Insurgency: Sandstorm

A prima parte di l'Inverkenza si hè piazzata cum'è un sparatore tatticu seriu per quiddi chì ùn amanu micca veramente a scala di Arma è a meccanica di a stissa Counter Strike. A nova parte di Sandstorm resta fedelu à i precetti di l'originale: davanti à noi ci hè un tiratore squadra hardcore, in cui a regula "chì hà vistu per primu u nemicu, hà vittutu" funziona spessu. A modalità Multiplayer in u prughjettu hè rappresentata da desmaltamenti banali, ma ancu sò affascinanti per a meccanica realistica chì offre.

U realisimu di l'insurgenza pò esse rileva in tuttu, da a meccanica di u muvimentu, finendu cù u sonu di i colpi

Stonehearth

Il Cubismu Multiplayer hè Bella Ancu

L'accessu anticipatu incompiutu questu annu hà rivelatu finalmente u veru visu. U prugettu Stonehearth hè un sandbox cù elementi di RPG è strategia in temps reale. I lettori duveranu sopravvivere in condizioni rigide, ricostruendu u so stabilimentu è sviluppà u so. Quandu i primi abitanti occupanu u vostru villu, e so necessità duvanu esse risponde cù u stabilimentu di i prucessi di produzione è d'organizazione. Hè vera, u mondu in Stonehearth ùn hè micca accussì amichevole cù i ghjucatori, perchè i prublemi constanti forzeranu i gamelli à fà decisioni impurtate chì puderebbenu à risultati imprevedibili.

NBA 2K Playgrounds 2

Tra i migliori ghjochi multiplayer di l'annu ùn pò esse un simulatore sportivu. Sta vittura ùn hè micca FIFA o PES, ma u galleria in linea di basket in a NBA 2K Playgrounds 2. I ghjucatrici pigghia u cuntrollu di i mudelli di veri giocatori di basket è participanu à a creazione di un spettaculu sportivu veru. Iò in attesa di un incredibile slam dunk, passaggi audaci sottu à l'anellu è eleganti lanci da un rughjonu lungu. Tutta l'estetica di u basket modernu si riunì in u cartoon NBA 2K Playgrounds 2.

Tricks and throws on top - l'usu di u solitu gameplay. Classicu à duie punti nimu ùn hè interessatu.

Total War Saga: Thrones of Britannia

A serie immortale di ghjochi Total War continua à existere in l'arena in linea. A fan di e piaceri tattichi anu verificatu da a chjave l'armate di l'altru per rinfurzà a nova parte di una straordinaria strategia 4X. Total War Saga: I trones di Britannia mischianu a meccanica classica nantu à a mappa globale è u cumannamentu direttu di l'armata nantu à u campu di battaglia. Duvete à tempu à rifà nantu à l'ecunumia, sviluppà cità è esplorà e scienze, è esse un comandante competente è un veru esempiu per i vostri guerrieri. Scontri cù l'altri giocatori in battaglie massive sò spettacolari è tesi. Altrimenti, in A Guerra Totale ùn accade micca.

E tribù belliche britanniche terrorizavanu ancu i grandi ligioni romani

Bio Inc. Redemption

Unu di i simulatori più interessanti di questu annu cù u supportu di multiplayer saverà i ghjucatori cù un avvicinamentu interessante à l'implementazione di u gameplay. A Bio Inc. Redemption ti ghjucà cum'è un medicu chì cerca di diagnosticà u vostru paziente. In modalità online, devi trattà un paziente cù un altru lettore è revelà novu sintomi di a malattia. D'altra parte, pudete sempre piglià u latu di a malattia è pruvate à soffreà a malatente. A scelta hè a toia. U prugettu hè hardcore, ma nant'à u tempu tarda in serietà!

Ùn si ne fassi pronta per questu ghjocu per l'esame in una scola di medicina.

Forza Horizon 4

Chiusce a lista di i ghjochi multiplayer di questu questu, u prugettu di u genere Genre. Forza Horizon 4 hè una gran risposta per i sviluppatori di The Crew 2 chì apru questu cima. Un simulatore da corsa in u mondu apertu pò cunquistà i cori di i fan di u genere in una grande scala, i lochi belli è una scelta solida di vittura. A ghjocu in ligna offre di competere cun altri cavalieri è fà u vostru via per u primu di u ranking. Diversi tipi di vitture è l'upigamentu stupende spisighera u vostru stallu in unu di i migliori ghjochi di corsa di l'annu.

Simulazione di l'innocu di u mondu reale

Ogni ghjornu in competizione in linea da fà u lettore fà u so megliu per ghjunghje successu. Ogni ghjornu novu, ogni novu arrivu, ogni novu ghjocu hè un'esperienza unica chì ùn pudete micca fà per ghjucà cun l'intelligenza artificiale. Queste ghjocu vi daranu grandi emozioni è esse attirate in u mondu virtuale per un bellu pezzu.