OBS Studio (Open Broadcaster Software) 21.1

L'aggiornamenti per i sistemi operativi di Microsoft sò inizialmente forniti cum'è i schedari d'installazione di u furmatu MSU o cù l'estensione meno cumuna CAB. Anche i pacchetti sò spessu usati per installà i componenti di rete è i vari driver.

Certi utenti di Windows 10 devanu cun una necessità di stallà l'aggiornamenti di u sistema fora di linea. I motivi di quessa sò generalmente diversi, sì sia l'occorrenza di fallimenti in u serviziu di u Centru di Aggiorna o a restrizioni di u trafficu in u computer di destinazione. A propositu di cumprà è cume per installà l'aggiornamentu per Windows 10 manualmente, avemu digiàtu in un articulu separatu.

Leggi ancu: Installendu l'aggiornamenti per Windows 10 manualmente

Ma se tuttu hè ben chjaru cù i pacchetti MSU, perchè u prucessu di stallazione hè quasi uguale a altri file eseguibili, dopu à CAB dovete fà un gestu inutile più inutile. Perchè è ciò chì deve esse fattu per quessa, continueremo à guardà à st'articulu cun voi.

Cume installà i pacchetti CAB in Windows 10

In realtà, i pacchetti CAB sò un altru tippu di archivi. Pudete verificà facilmente quì disimballendu unu di sti schedari cù u stissu WinRAR o 7-ZIP. Dunque, avete bisognu di estrarre tutti i componenti se avete bisognu di stallà u driver da u CAB. Ma per l'aggiornamentu vi hà bisognu di aduprà una utilità speciale in a console di sistema.

Metudu 1: Manager di dispositivi (per i piloti)

Questu metudu hè adatto per l'installazione forzata di u lugiziale di cuntrollu di l'apparentu aduprà attrezzi di Windows 10. L'elementi di terze parti avete bisognu di l'archiviu è di u lìbbru CAB stesso

Vedi ancu: Aggiorna i driver per Windows 10

  1. Prima di tutto, scaricate u pacchjettu d'installazione necessariu è cacciatela in una cartulina separata di a directory radice di u discu. Benintesa, questu ùn hè micca appena necessariu, ma sarà assai più pratice per fà ulteriori azzioni cù i lìarelli cumuni.

  2. Cliccate u pulsante "Start" cliccate o cliccate à diretta "Win + X"è selezziunate "Manager di dispositivi" in u menù contestuale.

  3. Truvà u cumpunente hardware necessariu in a lista chì si aprite è chjamà dinò u menù contestuale per questu. Cliccate "Aggiorna Driver", di prucede à u prucessu di l'installazione manuale di u software di cuntrollu per u dispositivo.

    Next, cliccate "Ricercà i driver in stu computer".

  4. Ora fate un clic nantu à u pulsante "Revisione" è selezziunate a cartella in cui sfruttate u schedariu .cab. Poi cliccate "Prossimu", dopu allora chì u computer truverà è installà da u cartulare specificatu i driver adatti per u dispositivo.

Nota chì u pacchettu installatu in questo modu deve esse appiccicatu per u hardware di destinazione. In caso contrariu, dopu à a procedura riportata sopra, u dispositariu pò smetterà di funziunà bè o rifiutate di travaglià.

Metudu 2: Console (per l'aggiornamenti di u sistema)

Se u schedariu CAB scaricatu hè un installatore per l'aggiornamentu cumulativu di Windows 10 o per i cumpunenti di u sistema individuale, ùn puderete micca dà a linea di comando o PowerShell. Più precisamente, avemu bisognu di un strumentu specificu di console per Windows - l'utility DISM.exe.

Vede ancu: Aprite a linea di cumannu in Windows 10

Stu prugramma hè adupratu per preparà è tene e immagini di sistema. Hà dinò ancu a funzionalità di integrà l'aggiornamenti in u sistema, chì hè ciò chì avemu bisognu.

  1. Per andà à l'installazione di u schedariu CAB in Windows, aprite a barra di ricerca cù a combinazione di tasti "Win + S" è inserite a frase "Linea di cumandamentu" o "Cmd".

    Poi fate una finestra di consolazione cù diritti di amministratore. Per fà questu azzione, cliccate à dirizzione diritta nantu à l'applicazione adatta è selezziunate "Run as administrator".
    è ponu nantu à a macchina tinta.

  2. Inserite u comando chì seguita in a console:

    DISM.exe / Online / Add-Package / PackagePath: Location Package

    In stu casu, invece di e parole "Locu di pacchetti" Specificate u caminu per u documentu CAB in u vostru computer. Premere chjave "Enter"per inizià a procedura di stallazione, è quandu l'operazione hè finita, riavuta u computer.

Così, pudete installà manualmente ogni aggiornamento cumulativu di Windows 10, eccettu per i pacchetti di lingua, chì vene ancu cum'è file .cab. Per ciò, hè più corretto aduprà una utilità separata cuncrete per u scopu.

Metudu 3: Lpksetup (per e pacchetti di lingua)

Se avete bisognu di aghjunghje una nova lingua à u sistema quandu a cunnessione Internet ùn hè micca disponibile o hè limitata, pudete installatu in linea da u schedariu corrispondente in u furmatu CAB. Per fà quessa, scaricate u pack di lingua attuale da a risorsa verificata di u profilu versu u dispositiu cù l'accessu di rete è u ponemu nantu à a macchina target.

  1. Prima apri a finestra Run cù a combinazione di tasti "Win + R". In u campu "Apertu" entrate u cumannulpksetupè cliccate "Enter" o "OK".

  2. In a nova finestra, selezziunate "Installà e lingue di l'interfaccia".

  3. Cliccate u pulsante "Revisione" è truvà u lima .cab di u pack di lingua in a memoria di u computer. Poi cliccate "OK".

Dopu, dopu, se u pacchettu selettivu hè compatibile cù a edizione di Windows 10 installata nant'à u vostru PC, basta seguitu i passi di l'installatore.

Vede ancu: Aggiungere i pacchetti di lingua in Windows 10

Comu pudete vede, ci sò una numerosa maniera di installà i file CAB in a decima versione di l'OS da Microsoft. Tuttu dipende da ciò chì componente avete intenzione d'installà in stu modu.