Correttamente riceve un parcella da AlIExpress

Alcuni acquisti in l'Origin pò esse dispiacevuli. Ci sò migliaia di motivi - aspettative ingiustificate, scarse prestazioni in l'apparecchiatura, etc. Quandu u cumplimentu fiasca, ci hè un desideru di sbarazzarsi di un tali pruduttu. È si hè okay per trattà cù una semplice disinstallazione. Parechji prughjetti moderni sò assai costosi, u costu pò esse misuratu in migliaia di rubli è u soldu spesi diventa pateticu. In una tale situazione, pudete dà bisognu di rinvighu u ghjocu.

Politica di ritornu

Origine è EA aderiscenu à una politica chjamata "Garanzia di gran ghjocu". Dopu à ella, u serviziu garantisce a prutezzione di u interessu di u cumpratore in ogni casu possibile. Cusì, se u ghjocu ùn hè micca soddisfatto di qualcosa, allora u lettore puderà recuperà u 100% di i fondi spesi per a so acquisizione. L'intero importo di u prezzu di l'acquistu hè cunsideratu - quandu si torna, u lettore riceve indietro i soldi per tutti i add-ons è i add-ons acquistati cù u ghjocu in Origine.

Hè impurtante notate chì questa regula ùn s'applica micca à e transazzioni interne. Allora, sì un utilizatore donà soldi à u ghjocu prima di rende i so, ùn probabilmente riceve u soldu.

Ci sò certi requisiti, senza i quali u ghjocu ùn pò esse restituitu:

  • Ùn ci vole micca più di 24 ore dopu u primu lanciu di u ghjocu.

    Inoltre, se u ghjocu hè statu acquistatu à trenta ghjorni da u liberu, ma l'utente ùn hà micca accurdatu e cumandatu per ragioni tecniche, allora l'utente avrà 72 ore da u primu lanciu. significa.

  • Ùn deve micca più di 7 ghjorni da a data d'acquistu di u pruduttu.
  • Per e ghjochi per i quali hè statu fattu un pre-ordine, si applica una regula addiziunale - ùn ci passanu più di 7 ghjorni da u momentu di u liberu.

S'ellu ùn hè micca rispettu à unu di sti reguli, u serviziu rifiutarà di restituisce i fondi à l'usu.

Metudu 1: Rimborso ufficiale

U modu ufficiali di restituisce i fondi hè di compilà a forma adatta. Se à u tempu di a creazione è l'invio di l'applicazione tutti i requisiti sopra cullati sò soddisfatti, l'usu hè capace di restituisce u ghjocu in Origine.

Per fà quessa, andate in a pagina cù u modellu. Nant'à u situ ufficiale di EA hè un prublemu problematicu à truvà. Allora hè più faciule basta seguitu u ligame sottu.

Ritornu di ghjochi in l'Origine

Qui ci vole à sceglie in a lista sottu u ghjocu chì vulete ritornà. L'elenco cuntene solu i prudutti chì seguenu sempre i requisiti descritti sopra. Dopu, avete bisognu à compie i dati per u modulu. Avà ghjustu à mandà una richiesta.

Si dughjarà un pocu di tempu finu chì l'applicazione sarà cunsiderata. Di solitu, l'amministrazione rispetta i requisiti per u ritornu di ghjochi senza un ritardu inutile. U soldu hè restituu à duve ghjunghjisce da u paghju - per esempiu, per un portafoglio elettronicu o una carta di banca.

Metudu 2: modi alternativi

In casu chì l'utente hà fattu un pre-ordini, ci hè una occasione di pruvà à trasmette una rinunzione à u situ ufficiale di u sviluppatore. Tutti i ghjochi in Origine ùn sò micca producuti da EA, parechji di quelli sò creati da i cullaburatori di l'urganizazione chì anu i so propri siti web. Più spessu, ci hè pussibule dà una rinunzione à l'ordine. In l'immagine quì sottu, pudete vede una lista di ghjochi di cullabutanti EA chì rientrano in a politica. "Garanzia di gran ghjocu". A lista hè pertinente à u momentu di scrittura di questu articulu (lugliu 2017).

Per fà quessa, andate nantu à u situ ufficiale di un sviluppatore specificu, accedi (se hè necessariu), è poi truvate una sezione cù a pussibilità di rigetta di un pre-ordine. In ogni casu, esiste una procedura per l'elaborazione di una applicazione per chiusu u cuntrattu, di solitu i dettagli sò trovu nantu à u situ.

Dopu avè elaboratu è mandà a dumanda, attendite qualchì tempu (di solitu 3 ghjorni), dopu chì i fondi saranu restituiti à u cumpratore di u compratore. L'origine verrà annunziata di u rifiutu, è in u serviziu u ghjocu perde u status acquisitu.

Metudu 3: Metudu per u persunale

Se ci hè bisognu di rifiutà a preasdizzione, ci hè ancu una manovra di bypass specifica, chì permette una cancellazione più veloce è più faciule.

Parechji servizii di pagamentu permettenu di annullà l'ultimu pagamentu cù u restitu di i fondi à u cunte. In questu casu, u fornitore di pre-ordini sarà notificatu chì u soldu hè statu ritiratu è nunda sarà trasmessa à l'acquirente. Cusì, l'ordine hè annullatu, è l'utente riceverà u soldu.

U prublema cù questu metudu hè chì u sistema Origine pò fà una tale azzione per pruvà di travaglia è interdetta u cumperatore di l'acquirente. Questu puderà esse evitu cuntattendu anticipatamente u suppurtimentu tecnicu EA è chì vi avvertenu chì l'attu di l'acquistu sarà annullatu. In questu casu, nimu ùn sospettarà l'usu in un tentativu di scam.

Questu prucedimentu pò esse risicu, ma permette di restituete u soldu assai più prestu di quant'è avete avutu di aspettà a cunsiderazione di l'applicazione è a soluzione di u supportu tecnicu.

Inutilmente è chì questu attu deve esse effettuatu prima chì u venditore cunfirma l'invità di l'edizione speciale. In questu casu, l'azzione sarà in ogni casu consideratu una frode. In stu casu, pudete ancu ottenere un reclamu da u distributore di u ghjocu.

Conclusione

Ritornu di u ghjocu - a procedura ùn hè micca sempre piacevule è cunsiderata. Tuttavia, perda u vostru soldi semplicemente perchè u prughjettu ùn hè venutu micca hè ancu u casu. Dunque, si deve ricurrente à una tale prucrazione in ogni casu necessariu è esercità u vostru dirittu à "Un ghjornu bellu garantitu".