Usendu a linea di cume per risolve i prublemi cù i registri di avvicinanza di Windows

Se u vostru urdinatore ùn principiaghja, a correzione automatica di l'errore di avvicinamentu ùn aiuta micca, o vedi solu unu di l'errori cum'è "Nè un dispositivo di avviatore. Inserisci u dischjettu di prutezzione è premete una qualsiasi tasca" - in tutti questi casi, correggendu i registri di avvio di MBR è a configurazione di boot BCD Ciò chì sarà dettu in sta istruzioni. (Ma ùn necessariamente aiuta, dipende da a situazione specifica).

Hà scrittu dighjà articuli nantu à un argucimentu listessu, per esempio, cumu per riparà u gestore di Windows, ma sta volta aghju pigliatu à svelarli in più dettellu (dopu a dumandà cumu inizià a riparazione Aomei OneKey, se hè stata rimossa da u download, è Windows s'hè fermatu corsa).

Aggiornamentu: se avete Windows 10, allora guardate qui: Riparate u bootloader di Windows 10.

Bootrec.exe - Utilità di riparazione di l'errore di boot di Windows

Tuttu quellu descrittu in sta guida hè appiccicabile per Windows 8.1 è Windows 7 (pensu chì funziunate per Windows 10), è utilizeremo l'utellu di riparazione di a riga di cume dispunibile in u sistema per avviarà bootrec.exe.

In questu casu, a righjunta di cume hè necessaria per esse lanciata micca ind'i carri di Windows, ma un pocu altru:

  • Per Windows 7, avete bisognu di una partenza da u discu di recuperu creatu in precedenza (creatu annantu à u sistema) o da u kit di distribuzione. Quandu bootizate da u pacchettu di distribuzione in u fondu di a finestra di avvio d'installazione (dopu selezzione di una lingua), selezziunate "Ripristina sistema" è dopu lanciate a riga di cume.
  • Per Windows 8.1 è 8, pudete aduprà a distribuzione nant'à u mumentu descrittu in u paragrafo precedente (Risturazione sistema - Diagnostica - Impostazioni avanzate - Invite di cumannu). O si avete l'opzione di lanciare "Opzioni Speciali di Boot" di Windows 8, pudete ancu truvà a linea di cumunicazione in l'opzioni avanzate è scorri da quì.

Se entri in bootrec.exe in a riga di cume lanciata in stu modu, puderete cunniscà à tutti i cumandi dispunibili. In generale, a so descrizione hè abbastanza chiara è senza a mo spiegazione, ma solu in casu chì spieghu qualificà ogni articulu è u so scopu.

Scriviri un novu settore di boot

Esecuzione di bootrec.exe cù l'opzione / FixBoot permette di scrive un novu settore di boot in a partizione di sistema di u discu duru, cù una partizione d'avvio compatibile cù u vostru sistema operativu - Windows 7 o Windows 8.1.

L'utilizazione di stu parametru hè utili in i casi in cui:

  • U settore di l'insignamentu hè dannatu (per esempiu, dopu cambiatu a struttura è a dimensione di e partizioni di u discu duru)
  • A vechja versione di Windows hè stata installata dopu à una versione più nova (per esempio, avete installatu Windows XP dopu à Windows 8)
  • Tuttu u settore di partiziu senza Windows compatibile hè statu fattu.

Per arregistrà un novu settore di boot, basta à avè u bootrec cù u parametru specificatu, cum'è illustratu in a screenshot sottu.

Riparazione MBR (Master Boot Record, Master Boot Record)

U primu di i parametri bootrec.exe utile hè FixMbr, chì vi permette di risolve u MBR o u caricatore di u Windows. Quandu u utilizanu, una MBR dannata hè sovrascritta da una nova. U discorsu di boot hè situatu nantu à u primu settore di u discu duru è dice à u BIOS cume è da dove inizià à caricare u sistema operativu. In casu di dannu puderete vede i seguenti errori:

  • Ùn ci hè nè dispositiu bootable
  • Sistemi operativi mancanti
  • U discu nant'à u sistema o l'errore di discu
  • Inoltre, se ricevi un missaghju chì dichiara chì u computer hè bloccatu (un virus) ancu prima di l'iniziu di u caricamentu di Windows, riparà u MBR è u boot puderanu ancu aiutà quì.

Per mandà l'entrata di a riparazione, scrivite a linea di cumannu bootrec.exe /fixmbr e premete Invescia.

Ricercà per e installazioni Windows smarrite in u menu di boot

Se avete parechji sistemi Windows anziani di Vista installati nant'à u vostru computer, ma micca tutti vedenu affucati in u menù di avvicinamentu, puderete avè u comando bootrec.exe / scanos per ricercà tutti i sistemi installati (è micca solu pusseda aghjunghje a stessa sezione à u menu di boot) recuperu OneKey Recovery).

Se l'installazione di Windows hè stata truvata nant'à u vostru computer, allora per aghjunghjale à u menu di boot, aduprà u ricreazu u repository di configurazione di l'avvio di BCD (prossima sezione).

Ristrutturà BCD - configurazioni di avvale di Windows

Per ricostruire u BCD (configurazione di avvicinamentu di Windows) è aghjuntu tutti i sistemi Windows installati perduti (oltre à e partizioni di recuperu create basate nantu à Windows), usate u comando bootrec.exe / RebuildBcd.

In certi casi, se queste azioni ùn aiutiscenu, vale a prova pruvà i cumandamenti chì seguenti prima di esegu BCD riscrittura:

  • bootrec.exe / fixmbr
  • bootrec.exe / nt60 all / force

Conclusione

Comu pudete vede, bootrec.exe hè un attrezzi forti per riparà una varietà d'errori di avvicinamentu di Windows è, pudemu dì cun certezza, unu di i prublemi più diffusi per risolve i prublemi cù i computer di l'utenti. Credu chì queste informazioni saranu utili una volta.