Cume aghjunghje e rimproverà elementi di menu "Invia" in Windows 10, 8 è 7

Quandu cliccate cù u clicciu destro in un schedariu o una cartella, in u menù contestuale aperto ci hè un elementu "Mandà" chì vi permette di creà rapidamente un drame in u vostru desktop, di copià u schedariu in una unità flash USB, di aghjunghje dati à un archiu ZIP. Se vulete, pudete aghjunghje i vostri elementi in u menu "Invia" o sguassate quelli esistenti, è ancu, s'ellu ci vole, cambiate e icone di sti elementi, chì sò discusse in l'istruzzioni.

Hè pussibile implementà sta descrizione sia manualmente chì utilizanu Windows 10, 8 o Windows 7, o usando prugrammi liberi di terze parti, entrambe le opzioni saranu cunsiderate. Ci vole à avvalendu chì in Windows 10 in u menù contestuale ci sò duie voci "Invia", u primu hè per "mandà" usando applicazioni da u negoziu di Windows 10 è pudete cancellarlo se desiderate (vedi How to remove "Send" da u menù contestuale Windows 10). Pò esse interessante: cume si smetti di l'elementi da u menù contestuale di Windows 10.

Cume cancellà o aghjunghje un elementu à u menù contestuale "Send" in Explorer

L'elementi principali di u menu contuttu "Mandà" in Windows 10, 8 è 7 sò conservati in una cartella specifica C: Utenti User name AppData Roaming Microsoft Windows

Se vulete, pudete cancellà e cundizioni individuali da sta cartulina o aghjunghje e vostre scelte rapide chì si vedenu in u menù "Invia". Per esempiu, se volete aghjunghje un articulu per mandà un file à u notepad, i passi sò:

  1. In u exploratore entri in a barra di indirizzu shell: sendto e premete Invesione (questu vi porterà automaticamente à u cartulare di sopra).
  2. In un locu vuotu di u cartulare, cliccate à dirittu - cummerciu - Scrittura - notepad.exe è specificate u nome "Notepad". S'ellu hè necessariu, pudete creà una scorciata per a cartella per mandà rapidamente i file à sta cartulina cù u menu.
  3. Salvate a scelta rapida, l'elemento corrispondente in u menu "Invia" apparirà immediatamente, senza riavvicinà u computer.

Se vulete, pudete cambià e etichette di u dispunibule (ma in questo casu, micca tutti, solu per quelli chì sò etichette cù l'icona freccia correspondente) voci di menù in a proprietà di mette.

Per cambià e icone di l'altri elementi di menu, pudete aduprà l'editor di registru:

  1. Vai à a chjave di registru
    HKEY_CURRENT_USER Software Classes CLSID
  2. Crea una sottusezzione chì corrisponde à l'elemento di menu contuttu desideratu (a lista sarà più tardi), è in questu - a sottusezione DefaultIcon.
  3. Per u valore Default, specificate u caminu à l'icona.
  4. Rinviate u vostru computer o uscite da Windows è log in.

A lista di nomi di sottusezzioni per i voci di u menù contestuale "Invia":

  • {9E56BE60-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE} - Destinatario
  • {888DCA60-FC0A-11CF-8F0F-00C04FD7D062} - Cartulina cumpressata di ZIP
  • {ECF03A32-103D-11d2-854D-006008059367} - Documenti
  • {9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE} - Desktop (crea curta)

Modificendu u menu "Invia" aduprà Prugrammi di terze parti

Ci hè un numeru abbastanza grande di prugrammi liberi chì ti permettenu di aghjunghje o rimprendu elementi da u menu contuttu "Invia". Tra quelli chì ponu esse raccomandati sò l'Editor di Menu SendTo è Send To Toys, è a lingua di l'interfaccia russa hè supportata solu in u primu.

L'editor di Menu SendTo ùn necessita micca l'installazione in un computer è hè molto facenu da uttene (ùn vi scurdate di cambià a lingua in Russu in Opzioni - Lingue): pudete cancellà o disattivà e voci esistenti in ellu, aghjunghje novu, è cambia e icone o rinunciate e scelte da u menù contestuale.

Pudete scaricà l'Esecutore di menu SenTo da u situ ufficiale //www.sordum.org/10830/sendto-menu-editor-v1-1/ (u bottinu di scaricamentu si trova in fondo à a pagina).

Ulteriori informazioni

Se vulete eliminà cumpletamente l'elemento "Invia" in u menù contestuale, aduprà l'editor di registru: andate in a sezione

HKEY_CLASSES_ROOT AllFilesystemObjects

Cancellà i dati da u valore predefinitu è ​​ripartite u computer. È viceversa, se l'elemento "Invia" ùn hè micca visualizatu, assicuratevi chì a partizione specifica esiste è u valore predefinitu hè statuatu in {7BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}