Convertite NEF in JPG

Parechji PC dispunanu ora di schede di rete da Realtek. Ùn funzioneranu micca se ùn ci sò più i driver in u computer. Allora, subitu dopu a stallazione di u sistema operativu, tutti i lìculi necessarii per l'hardware da furnendu. In l'articolo spiegheremo in dettu cumu fà ciò per Realtek PCe GBE Family Controller cù tutti i metudi dispunibili.

Scaricà u driver per Realtek PCe GBE Family Controller

Prima, vi propemu di studiate attentamente l'apparecchimentu, cum'è spessu in a scatula si pò truvà u discu cun u software pertinente, allora ùn ci hè mancu bisognu d'altri metudi. Tuttavia, u CD pò esse dannatu o perdutu, ancu parechji impianti moderni ùn anu micca attuali unità di discu, cusì, in stu casu, si consiglia di uttene qualsiasi opzione cumuna da quelli descritti sottu.

Metodo 1: Realtek Web Resource

Ricevi a stessa versione di u driver chì hè in u discu, o ancu più recente, pudete attraversu u situ ufficiale di u fabbricante di hardware. A sola difficoltà hè u prucessu di ricerca di file. Avete bisognu di fà u seguitu:

Andate à u situ ufficiale di Realtek

  1. Andate à a pagina principale di Realtek in Internet è andate immediatamente à a sezione "Downloads".
  2. A sinistra sò e categorie. Truvà in mezu à elli. "IC di rete di comunicazioni" è cliccate nantu à sta scritta.
  3. Ora fate attenzione à e sottusezzioni dispunibili. Eccu cliccate nantu à "Controller Interface Interface".
  4. A distribuzione di dispositivi si faci à a velocità supportata di Internet. U pruduttu impurtante hè in categoria "10/100 / 1000M Gigabit Ethernet".
  5. Ùn manca solu sceglie u tipu di cunnessione. Realtek PCe GBE Family Controller si connette à traversu "PCI Express".
  6. U unicu cartulare in a prossima tabulazione hè chjamatu "Software". Vai à ella.
  7. Selezziunate una di e versioni di driver, avendu cunsideratu in precedenza e versioni supportate di u sistema operativu. Per avè a scarica, cliccate nantu à "Global".

Nunda di più hè necessariu per voi, eccettu chì esiste u installatore scaricatu. Tutte l'altre azzioni saranu eseguite automaticamente, restanu à a fine di u prucessu per ripartite u PC per chì e cambiamenti entranu in vigore.

Metudu 2: Software Ausiliatu

Ci hè un gran numaru di rapprisentanti di prugrammi chì sò criati per aggiornà e installà automaticamente i driver per i componenti è a periferica. Se u secondu hè estremamente rara qualchì fallimentu, i dispositivi integrati sò sempre determinati currettamente. Risponde à tali prugrammi in u nostru articulu à u ligame qui sotto

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

In più, pudemu cunsiderà di aduprà DriverPack Solution. Questu software hè distribuitu gratuitamente, analizza rapidamente u computer è seleziona i più recenti driver. L'instrumentazione dettagliata per u travagliu cù DriverPack pò esse trovu in u nostru altru materiale sottu.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metru 3: ID componente

Sè i primi dui metodi ùn seranu micca adatti, fate un ochju à sta. E manipule principali si deferenu in u sistema operativu è un serviziu web speciale. Duvete truvà u ID di a carta di rete à traversu "Manager di dispositivi" è appiccinamentu in a scatula di ricerca di u situ per trovà i piloti da ID. Cusì si ottengono prubetti cumplettamente compatibili è freschi. Cù u Controller Family Realtek PCe GBE, stu codice unicu simu questo:

PCI VEN_10EC & DEV_8168 & SUBSYS_00021D19 & REV_10

Più dettu di sta versione di u software, leghje l'articolo da u nostru altru autore. Ci riceveranu tutte e infurmazioni nantu à stu tema.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 4: Windows "Manager di Dispositivi"

Molti sapenu chì "Manager di dispositivi" in u sistema operativu di Windows, pudete micca visualizà l'infurmazioni nantu à l'hardware, ma dinò gestisce, per esempiu, installa nuvuli driver trà "Windows Update". U prughjettu in sè hè faciule, hè bisognu di fà una scansione è aspettate ch'ellu sia finitu. Ùn raccomandemu chì vene à l'articolo in u ligame sottu per uttene infurmazioni dettagliate nantu à stu metudu.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Di sopra, provamu a descriviri a migliore pussibule tutte e possibili opzioni di ricerca è i download di driver per a scheda di rete Realtek PCe GBE Family Controller. Prufessiunale cun elli è decidi quale sarà più pratico in u vostru casu, dopu da chì procedi à l'implementazione di l'istruzioni fornite.

Vede ancu: Scaricate è installate i driver audio per Realtek