Windows 8 controllo paritale

Parechji genitori sò preoccupati chì i so figlioli abbiano accessu incontrollatu à Internet. Ognunu sà chì, malgradu u fattu chì a World Wide Web hè a più grande fonte di informazioni gratuite, in alcune parti di sta rete pudete truvà qualcosa chì ùn hè migliore per sguillà da l'occhi di i zitelli. Se aduprate Windows 8, allora ùn avete micca bisognu à cercà induve si scarica o cumprà u prugramma di cuntrollu di i genitori, cume queste funzioni sò riunite in u sistema operativu è chì ti permettenu di creà e vostre regole di computer per i zitelli.

Aggiornu 2015: u Cuntrollu Parentale è a Sicurezza di a Famiglia in Windows 10 travaglianu in un modu leggermente diversu, vede u Cuntrollu di Parentu in Windows 10.

Crea un contu di zitellu

Per configurà e restrizioni è e regule per l'utenti, avete bisognu di creà un account separatu per ognunu usu. Sì avete bisognu di creà un conto di zitelli, selezziunate "Opzioni" è andate andà à "Modifica l'impostazioni di l'ordinatore" in u pannellu di Fascini (u pannellu chì si aprite quandu tu peru u mouse nantu à l'anguli di destra di u monitor).

Add account

Selezziunà "Utenti" è in fondo à a sezione chì si apre - "Add user". Pudete creà un utente cun un contu di Windows Live (dighjunereti un indirizzu e-mail) o un account locale.

Cuntrollu di i parenti per u cuntu

In l'ultimu passu, avete bisognu di cunfirmà chì u situ hè creatu per u vostru zitellu è chjachja u cuntrollu di i parenti. A propositu, à mè, subitu dopu aghju fattu un tale contu à u momentu di scrive stu manualu, aghju ricevutu una lettera da Microsoft dicendu chì ponu pruponerà per proteggere i zitelli da u cuntenutu dannoso in i controlli parentali in Windows 8:

  • Sì puderete tracciare l'attività di i zitelli, cioè, di riceve rapporti nantu à i siti visitati è u tempu passatu à u computer.
  • Configurate Flexibilmente elenchi di siti permessi è proibiti nantu à Internet.
  • Stabilite regule riguardanti u tempu passatu da u zitellu à u computer.

Mettendu i Cuntrollu di i Parenti

Impostà permessi di cuntate

Dopu avete creatu un account per a vostra figliola, andate in u Pannello di cuntrollu è quì selezziunate l'elemento "Sicurezza di a Famiglia", allora in a finestra chì si apre, selezziunate u account chì avete appena creatu. Vedite tutte e impostazioni di u cuntrollu di i parenti chì puderete applicà à stu account.

Filtru Web

Cuntrollu di l'accessu à i siti

U filtru Web ti permette di personalizà a navigazione di siti in Internet per un account di zitellu: pudete creà elenchi di i siti autorizati è proibiti. Pudete ancu basà a limitazione automatica di cuntenuti per adulti da u sistema. È ancu pussibule di calà di scaricà qualunque file da Internet.

Limiti di tempu

L'upportunità successiva chì u cuntrollu di i parenti in Windows 8 dà hè di limità l'usu di un computer per tempu: hè pussibule di specificà a durata di u travagliu in un computer in i ghjorni di lavoro è in week-end, oltre à marcà l'intervalli di tempu quandu u computer ùn pò esse spuntatu (Tempo interditu)

Restrizioni per ghjochi, applicazioni, Windows Store

In più di e funzioni già cunsiderate, u cuntrollu di i parenti ti permette di limità a capacità di eseguire applicazioni è ghjoci da u Windows 8 Store - per categoria, età, è classificazioni di altri utenti. Pudete ancu ponu limiti à certi ghjochi già installati.

Hè u listessimu per l'applicazioni cumuni di Windows - pudete selezziunate i prugrammi in u vostru computer chì u vostru zitellu ponu gestisce. Per esempiu, se ùn vulete veramente ch'ellu facenu sparga un documentu in u vostru prugrammu di travagliu cumplicatu di i vostri adulti, pudete impedì ch'ellu si lassa per un account di un zitellu.

UPD: Oghje, una settimana dopu aghju fattu un account per scrive stu articulu, aghju ricevutu un rapportu nantu à l'azzioni di u figliu virtuale, chì hè assai pratice, a mio parè.

Riassunti, si pò dì chì e funzioni di cuntrollu di i genitori inclusi in Windows 8 gestenu bè i travagli abbastanza bè è anu una gamma larga di funzioni. In e versioni precedenti di Windows, per limità l'accessu à certi siti, a pruibisce di lanciare i prugrammi, o di definisce u tempu di funziunamentu chì utilizza un unicu strumentu, vi sarà prubabile di girà versu un pruduttu pagatu di terze parti. Quì si pò dì gratuitamente, hè integratu in u sistema operativu.