Microsoft Excel Moving Average Method

Parechji utenti, in fronte di a necessità di configurà unu o un altru client email, si chjeme: "Ciò chì hè u protocollo di e-mail". In verità, per “forzà” un tale prugramma à funziunà normalmente è dopu adupru l'infurmazioni, hè impurtante capisce chì di e opzioni dispunibule sò scelte è cumu si differenzia da l'altri. Hè nantu à i protocolli postali, u principiu di u so travagliu è u scopu, è ancu altre sfumature saranu discuprate in stu articulu.

Protocolli per e-mail

Ci sò trè standard generalmente accettati aduprati per scambià e-mail (mandà è riceve email) - quessi sò IMAP, POP3 è SMTP. Ci hè ancu HTTP, chì hè spessu chjamatu web-mail, ma ùn hà una relazione diretta cù u nostru sughjettu attuale. Qui di sà avè una maghjina più vicina à ognuna di i protocolli, definendu e so caratteristiche caratteristiche è e differenze possibili, ma prima definemu u terminu stessu.

U protocettu di e-mail, se parlemu in u più simplicissimu è u più intelligibile lingua, hè cumu u scambiu di e-mail hè effettuatu, chì è, u modu è cù ciò chì "arresta" fa a lettera passa da u mittente à u destinatariu.

SMTP (Simple Mail Transfer Protocol)

Protocollo di trasferimentu mail semplice - Eccu cumu si traduce u decifrattu u nome piena di SMTP. Stu standard hè adupratu largamente per l'invio di e-mail in reti cum'è TCP / IP (in particulare, u portu TCP 25 hè adupratu per trasferisce e-mail in uscita). Ci hè ancu a so versione più "nova" - l'estensione ESMTP (Extended SMTP) adottata in u 2008, ancu s'ellu ùn hè micca separatu da u Simple Mail Transfer Protocol.

U protocettu SMTP hè adupratu da i servitori di posta è i servizii per mandà è riceve email, ma l'applicazioni clientela destinate à l'utrani cumuni aghju a uttenenu solu in una direzzione - mandà e-mail à u servitore per a so successiva trasmissione.

A maiò parte di l'applicazioni di e-mail, chì includenu a cunosciuta Thunderbird di Mozilla, The Bat !, Microsoft Outlook, utilizanu o POP o IMAP per riceve email. In listessu tempu, un clientu di Microsoft (Outluk) pò aduprà un protocollo proprietariu per accede à un account di utilizatore nantu à u so servitore, ma questu hè ancu al di là di l'ambitu di u nostru sughjettu.

Vede ancu: Risolve i prublemi cù a ricezione di e-mail

POP3 (Post Office Protocol Version 3)

A terza versione di u protocolu di l'ufficiale postale (traduzione da l'anglese) hè un standard di livellu di l'applicazione chì hè adupratu da un prugrammu clientinu specializatu per riceve cun u corrispondenza elettronica da un servitore à distanza cù u listessu tippu di cunnessione cum'è SMTP - TCP / IP. Direttamente in u so travagliu, POP3 utilizza u portu di u numeru 110, ma in u casu di una cunnessione SSL / TLS, 995 hè adupratu.

Cum'è ghjunghiatu in alto, hè u protocolu di posta (cume u prossimu rapprisentore di a nostra lista) chì hè più spessu usatu per recuperà e mail. A ultima, ma micca u furtunu, hè perchè POP3, cù IMAP, ùn hè micca solu supportata da i prugrammi di spedizioni di mailing specializati, ma hè ancu adupratu da i principali fornitori di servizi pertinenti - Gmail, Yahoo !, Hotmail, etc.

Nota: U standard in u campu hè esattamente a terza versione di stu protocol. A prima è a seconda seconda (POP, POP2, rispettivamente) sò oghje considerate obsolete.

Vede ancu: Impostazione di u mail GMail in u client mail

IMAP (Internet Message Access Protocol)

Ciò hè u protoculu di strato di applicazione adupratu per accede à a cunferenza via e-mail. Com'è i standard sopra discusu, IMAP hè basatu nantu à u protocollo di trasportu TCP, è a portu 143 hè usata per fà e travaglie assignate à ellu (o 993 per e cunnessioni SSL / TLS).

In realtà, hè u Protocollo di Accessu à i Messaghji Internet chì fornisce i più spazii possibili per u travagliu cù e lettere è direttamente cassette postale in un server centralizante. L'applicazione clientela chì utilizza u protocettu per u so travagliu hà l'accessu pienu à a cunferenza elettronica cume s'ella ùn hè micca memorizata nant'à u servitore, ma in u computer di l'utente.

IMAP permette di svolgere tutte l'azzioni necessarie cù e lettere è cassette postale direttamente nantu à u vostru PC senza necessità di inviare definitivamente annullamenti è cuntenutu testu à u servitore è ricuperà li. U POP3 cunsideratu sopra, cum'è dighjà annunziatu, funziona un pocu diversamente, “trà” i dati necessarii nantu à a cunnessione.

Vede ancu: Soluzione di prublemi cù l'invio di e-mail

HTTP

Come dichjaratu à l'iniziu di l'articolo, HTTP hè un protocollo chì ùn hè micca prughjettu per a cumunicazione per e-mail. Tuttavia, pò esse adupratu per accede à a cassetta postale, compose (ma ùn invia micca) è riceve e-mail. Hè cusì, esegue solu una parte di e funzioni chì caratterizanu i standard postali discusso sopra. È ancu, ancu s'ellu hè spessu riferitu à webmail. Forse, u serviziu di a volta Hotmail, chì utilizza HTTP, hà giocatu un certu rolu in stu.

Selezzione di u protocollo di e-mail

Dunque, avendu familiarittu cù ciò chì ciascunu di i protocolli di mail esistente rapprisenta, pudemu procedere senza perè à a selezzione diretta di a più adatta. HTTP, per i motivi descritti sopra, ùn hà u interessu in questu cuntestu, è SMTP è focalizzata in a risoluzione di problemi diversi da quelli posti da un utente ordinario. Quindi, quandu si tratta di installà è assicurà u correttu di u funziunamentu di u client mail, avete sceltu tra POP3 è IMAP.

Protocollo di Accessu à i Messaghji Internet (IMAP)

In stu casu, se vulete avè un accessu rapidu à tutti, ancu à e-mail attuale, vi raccomandamu forte di sceglie IMAP. I vantaggi di stu protocollo ponu esse attribuiti à a sincronizazione stabilita chì ti permette di travaglià cù mail in diversi dispositivi - sia simultaneamente sia per turnu, affinchì e lettere necessarie saranu sempre à portata di vista. L'inconveniente principale di u Protocollo di Accessu à i Messaggi Internet deriva da e peculiarità di u so funzionamentu è consiste in u cumunamentu relativamente veloce di u spaziu di u discu.

L'IMAP hà altri vantaggi, micca menu importanti - permette di organizzare e lettere in u prugramma mailer in un ordine gerarchicu, di creà directory separate è mette messe quì, vale à dì chì eseganu a so ordinazione. Hè cusì, hè abbastanza faciule per urganizà u travagliu efficienti è cunfortu cù e-mail. Tuttavia, un ulteru svantaggiu deriva da una funzione tali utile - è cunsumendu u spaziu di discu libaru, ci hè una crescente carica nantu à u processore è a RAM. Fortunatamente, questu hè apprizzatu solu in u prucessu di sincronizazione, è solu in dispositivi di bassa putenza.

Protocollo Post Office 3 (POP3)

POP3 hè adatta per a creazione di un client di e-mail in casu chì a disponibilità di u spaziu di liberu nantu à u servore (dispositivo di archiviazione) è a grande vittura di u travagliu sò di primu importanza. In listessu tempu, hè impurtante capisce u seguitu: detenendu a vostra scelta di stu protoculu, vi puderete negà a sincronizazione tra i dispositivi. Cioè, se avete ricevutu, per esempio, tre lettere nant'à u numeru di u dispositivo 1 e li hè marcatu cume lettu, allora nantu à u dispositivo 2, chì travaglia ancu u Protocollo di u Postale 3, ùn serà micca marcatu cume.

I vantaggi di POP3 ùn sò micca solu in u risparmiu di spaziu nant'à u discu, ma ancu in assenza di almeno una carica pocu notevule nantu à a CPU è a RAM. Stu protoculu, indifferente a qualità di a cunnessione Internet, ti permette di scaricà e-mail interi, cioè, cun tuttu u cuntenutu di u testu è l'attaccamentu. Ié, questu accade solu quandu hè cunnessu, ma IMAP più funziunale, sughjettu à u trafficu limitatu o à velocità bassa, carica i messaghji solu in parte, o ancu mostrerai solamente e so intestazioni, è lasciate a maiò parte di u cuntenutu in u servitore "finu à tempi più belli".

Conclusione

In questu articulu hà pruvatu di dà a risposta più dettagliata è comprensibile à a domanda, chì hè u protocollo di e-mail. Malgradu u fattu ch'elli ci sò quattru, l'interessu per l'utente media hè solu duie - IMAP è POP3. U primu interesserà quelli chì avè abituatu à utilizà e-mail da diversi dispositivi, avè un accessu rapidu à assolutamente tutte e (o necessarie) lettere, organizzarli e organizzare. U secondu hè più focalizatu - molto più veloce in u travagliu, ma ùn permette micca di organizhendu nantu à parechji dispositivi in ​​una volta.