Una visione generale di l'applicazioni per a conversione di video in iPhone


Grazie à l'applicazioni di sviluppatori di terze parti, i utilizatori di l'iPhone ponu dà à u so dispositiu una grande varietà di possibilità. Per esempiu: in u vostru gadget ci hè un video chì ùn hè micca adatta per a riproduzione. Allora, perchè ùn convertite micca?

Video Converter VCVT

Un cunvertitore video simile è funzionale per iPhone chì pò convertisce i video in vari formati video: MP4, AVI, MKV, 3GP è tanti altri. U cunvertitore hè prumettu di cumunamentu: in a versione gratuita di VCVT tagliata a qualità di u video, è in l'applicazione stessa ci sarà un annuncio.

Da i momenti piacevoli, si deve arricà di chì u video pò esse scaricatu non solu da a fotocamera di l'apparecchiatura, ma dinò da Dropbox o iCloud. Inoltre, u video ponu esse carregatu in u VCVT è via un computer via iTunes - per questo, istruzioni dettagliate sò fornite in l'appendice.

Scaricate VCVT Video Converter

iConv

Moltu simule in logica da aduprà cù VCVT, iConv Converter permette di trasformà immediatamente u furmatu video originale in unu di l'undicesimu disponibile. In fattu, iConv ha solu duie differenze cù a prima applicazione da a rivisizione: u tema luce è u prezzu di a versione piena, chì hè nettamente più altu.

A versione gratuita ùn permetta micca di stà lasciutu da cunvertisce: u travagliu cù certi formati è opzioni sarà limitatu, è a publicità pò apparì regolarmente, chì ùn hè micca solu in forma di striscje, ma dinò finestre pop-up. U fattu chì ùn ci sia micca possibilità di aghjunghjini video da altre applicazioni à l'iPhone hè ancu dispatosa; quant'è si pò fà da a galleria di l'apparecchiatura, iCloud, o cù u trasferimentu da un computer cù iTunes.

Scaricà iConv

Media Converter Plus

U rapprisentante finale di a nostra recensione, chì hè un convertitore video un pocu diversu: u fattu hè chì hè statu disignatu per trasformà i video in file audio per chì pudete ascoltà performance live, video musicali, blog è altri video cù u schermu di l'iphone disattivatu, per esempiu, attraverso cuore.

Se parlemu di capacità di importazione di video, Media Converter Plus ùn hà nunda: u video ponu esse scaricatu da a galleria di l'iPhone, usando una cunnessione à una rete Wi-Fi, in iTunes, è in notizie di nube cum'è Google Drive è Dropbox. L'applicazione ùn hà micca acquisti incrudenti, ma questu hè ancu u so prublema principale: ci hè assai spessu una publicità, è ùn ci hè nisuna manera di spezialu.

Scaricate Media Converter Plus

Speremu chì, cù l'aiutu di a nostra recensione, pudessi sceglie un cunvertitore video adupratu per voi stessi. Se i primi dui copie permettenu di cambià u furmatu video, allora u terzu sarà praticatu quandu avete bisognu à trasformà i video in audio.