I migliori navigatori di u 2018

Amici boni ghjorni! Ci dispiace chì ùn ci sò micca aggiornamenti in u blog per un bellu pezzu, aghju promesso di migliorà è di piacè cun articuli più spessu. Oghje aghju preparatu per voi ranking di i migliori navigatori di u 2018 per Windows 10. Iu utilizu stu sistema operativu particulare, perchè mi prufungo assai, ma ùn ci sarà molta differenza per i utilizatori di versioni precedenti di Windows.

A vigilia di l'ultimu annu, aghju riesaminatu i migliori navigatori di u 2016. Ora a situazione hà cambiatu un pocu, cumu ti diceraghju in st'articulu. Sarà cuntentu di i vostri commenti è commenti. Andemu!

U cuntenutu

  • Navigatori Top 2018: rating per Windows
    • U 1u locu - Google Chrome
    • 2 posti - Opera
    • U terzu, Mozilla Firefox
    • 4u postu - Yandex Browser
    • 5u postu - Microsoft Edge

Navigatori Top 2018: rating per Windows

Ùn pensu micca chì per qualchì persona sia stupore se dicu chì più di u 90% di a populazione aduprate u sistema operativu di Windows in i so computer. A versione più famosa hè Windows 7, chì hè spiegabile da u listinu enorme di vantaggi (ma per questo in un altru articulu). A letteralmente cambiatu à Windows 10 un pocu di mesi è per quessa, st'articulu serà spiccificatu per l'utenti di i "decine".

U 1u locu - Google Chrome

Google Chrome hè ancu una volta in punta di navigatori. Hè abbastanza putente è efficace, solu perfettu per i pruprietari di i computer moderni. À sente statistiche aperte LiveInternet, pudete vede chì quasi u 56% di l'utenti prugna di Chrome. È u numaru di i so fans hè in crescita ogni mese:

Partite l'usu di Google Chrome tra i utilizatori

Ùn cunnosciu micca cumu pensate, ma pensu chì quasi 108 milioni di visitatori ùn ponu micca sbagliare! È ora cunsideremu i vantaggi di Chrome è revelà u secretu di a so popolarità veramente salvatica.

Cunsigliu: scarica sempre u prugramma solu da u situ ufficiale di u custru!

Avantaghji di Google Chrome

  • Velocità di. Questu hè forse a ragione principale per chì l'utenti dighjà a so preferenza per ellu. Eccu trovu un testu interessante di a velocità di i vari navigatori. Beni fatti ragazzi, anu fattu assai travagliu, ma i risultati sò abbastanza attesi: Google Chrome hè u capimachja di velocità nant'à i concorrenti. Inoltre, Chrome hà a capacità di precaricà a pagina, accelerendu ancu di più.
  • Praticità. L'interfaccia hè pensata "à u minimu dettagliu". Ùn ci hè nunda di superfinu, u principiu hè implementatu: "apri è travagli". Chrome hè unu di i primi à implementà a capacità di accede rapidamente. A barra di indirizzu agisce cunjunzione cù u mutore di ricerca selezionatu in l'impostazioni, chì salva l'utente pochi seconde in più.
  • Stabilità. In a mia memoria, solu un paio di volte Chrome hà smessu di travaglià è hà segnalatu un fallimentu, è ancu questu era causatu da virus in u computer. Una fiducia di u travagliu hè pruposta da a separazione di i prucessi: s'ellu si ferma unu di i dui, l'altri funzionanu sempri.
  • Sicurezza. Google Chome hà a so propria basa regolarmente aggiornata di risorse maligno, è u navigatore necessita di una cunfermazione addizionale per scaricà i file eseguibili.
  • Modu d'incognito. Poi veru per quelli chì ùn vogliono lassà tracce di visita in certi siti, è ùn ci hè tempu per pulisce a storia è i cookies.
  • Task Manager. Una caratteristica assai pratica chì aghju aduprà regolarmente. Si pò truvà in u menu Strumenti Avanzati. Usendu stu strumentu, pudete seguire chì tab o estensione richiede assai risorse è cumunisce u prucessu per sbarazzà di i "freni".

Google Chrome Task Manager

  • Estensioni. Per Google Chrome, ci hè una quantità enorme di vari plugins liberi, estensioni è temi. Di conseguenza, pudete letteralmente fà a vostra assemblea di navigatore, chì risponde à esattamente i vostri bisogni. Un elencu di e extensioni dispunibili pò esse trovu à stu ligame.

Prolungazioni per Google Chrome

  • Traduttrice di pagina integrata. Una caratteristica estremamente utile per quiddi chì amanu surfà in Internet di lingua straniera, ma ùn cunniscenu micca ogni lingua straniera. A traduzione di pagine hè fatta automaticamente cù Google Traduce.
  • Aggiornamenti reguli. Google guarda attentamente a qualità di i so prudutti, è cusì u navigatore hè aggiornatu automaticamente è ùn ne ne avemu micca avutu (da versu l'aggiornamenti in Firefox, per esempiu).
  • Ok google. A funzione di ricerca vocale hè disponibile in Google Chrome.
  • Sincrona. Per esempiu, avete decisu di reinstallà Windu o cumprà un novu computer, è a metà di e password sò dighjà dimenticate. Google Chrome ti da l'occasione di ùn penseru micca à quellu: quandu accedi à u vostru contu, tutte e vostre impostazioni è password saranu importate à u novu dispositivo.
  • Blocker di annunci. Per ciò chì aghju scrittu un articulu separatu.

Scaricate Google Chrome da u situ ufficiale.

Inconvenienti di Google Chrome

Ma pò tutti esse micca rosata è bella, vi dumandate? Benintesa, ci hè ancu a so propria "mosca in l'unuguente". U principale svantaghju di Google Chrome pò esse chjamatu "pesu". Se avete un vechju computer cù risorse di pruduzzioni molto modesti, hè megliu chjappà di utilizà Chrome è cunsiderate altre opzioni di navigatore. A quantità minimale di RAM per u correttu funzionamentu di Chrome deve esse 2 GB. Ci sò ancu altre caratteristiche negative di stu navigatore, ma sò improbabili chì sò interessanti per l'usu media.

2 posti - Opera

Unu di i navigatori più antichi, chì hà da pocu principiatu di rinasce. L'apice di a so popularità era in tempi d'internet limitu è ​​lente (ricordate Opera Mini in i dispositivi Simbian?). Ma aduò l'Opera hà u so "smellu", chì nimu di i concurrenti ne hà. Ma parlemu quì sottu.

E sinceramente, vi prupone à tutti di avè in riserva un altru navigatore installatu. Come una ottima alternativa (è qualchì rimpiazzamentu piena) di Google Chrome discusso sopra, io personalmente utilizu u navigatore Opera.

Vantaggi di Opera

  • Velocità di. Ci hè una funzione magica Opera Turbo, chì vi permette di aumentà significativamente a velocità di i siti di caricamentu. In più, Opera hè perfettamente ottimizata per travaglià in i computer lenti cun caratteristiche tecnichi debuli, diventendu cusì un'ottima alternativa à Google Chrome.
  • Risparmi. Assai impurtante per i pruprietarii di Internet cù restrizioni à a quantità di trafficu. Opera non solamente aumenta a velocità di caricà e pagine, ma riduce significativamente a quantità di trafficu ricevutu è trasmissu.
  • Informativu. Opera pò avisce chì u situ chì vulete visità hè insecure. Diversi icone vi aiutanu à capisce ciò chì accade è ciò chì sta in l'attuale utilizà u navigatore:

  • Barra di segnalibri espressa. Ùn hè micca una innovazione, naturalmente, ma sempre una funzione cusì pratica di stu navigatore. Ci sò ancu tasti d'accessu per l'accessu istantaneu à i controlli di navigatore direttamente da a tastiera.
  • A blocchiu integratu di annunci. In altri navigatori, blocchi blocchi annunci infiniti è finestre pop-up intrusive sò implementate cù plug-in di terze parti. I sviluppatori d'opara anu previstu quellu tempu è incù u bloccamentu di annunci in u browser. Cume, a velocità di u travagliu aumenta di 3 volte! S'ellu hè necessariu, sta funzione pò esse attivata in l'impostazioni.
  • Modu di risparmiu di energia. Opera permette di salvà finu à u 50% di a batteria di u tablet o laptop.
  • VPN incorporata. À l'epoca di a legge di a primavera è di l'ore di Roskomnadzor, ùn ci hè nunda di megliu chè un navigatore cun un servitore VPN integratu. Cun duie, pudete andà facilmente à i siti proibiti, o esse pudete guardà i filmi che sò bloccati in u vostru paese à a richiesta di u detentore di diritti d'autore. Hè per via di sta caratteristica assai utili chì utilizu Opera sempre.
  • Estensioni. Come Google Chrome, Opera vanta un numeru numeru (più di 1000+) di i vari allungamenti è temi.

Difetti di l'òpera

  • Sicurezza. In cunferenza cù i risultati di alcuni testi è studii, u navigatore di Opera ùn hè micca sicuru, ùn vedi spessu u situ potenzialmente periculosu è ùn vi salva micca da i scammers. Dunque, si usa per e propriu risicu.
  • Pò micca u travagliu in computer antichi, requisiti di sistema alti.

Scaricate Opera da u situ ufficiale

U terzu, Mozilla Firefox

Hè un stranu, ma sempre una scelta populosa di parechji utenti - Navigatore Mozilla Firefox (cunnisciutu cum'è "Fox"). In Russia, hè in terza parte in popolarità tra i navigatori di PC. Ùn micca micca dondeci a scelta di qualcosa, l'aghju usata per un bellu pezzu, finu chì aghju passatu da Google Chrome.

Tuttu u pruduttu hà i so fans è uccelli, Firefox ùn hè micca eccezione. Obiettivamente, avè certamente i so meriti, li pratettaraghju più in dettu.

I vantaggi di Mozilla Firefox

  • Velocità di. Stu figura controversata per Fox. Questu navigatore hè assai veloce finu u mumentu perfettu, finu à chì poni qualchi plugin. Dopu à ciò, u desideriu di aduprà Firefox sparirà per un certu periodu.
  • Sidebar. Parechji fanate anu notu chì a sidebar (accessu rapidu Ctrl + B) hè una cosa incredibilmente pratica. L'accessu quasi instantaneu à i segnalibri cun abilità di edità.
  • Affine. A capacità di fà u navigatore assolutamente unicu, "affilite" per adattate à e vostre necessità. L'accessu à elli hè circa: config in a barra di indirizzu.
  • Estensioni. Un gran numeru di plugins è di add-ons diversi. Ma, cumu aghju scrittu sopra, u più sò installati - u più tupit u navigatore.

Inconvenienti di Firefox

  • Thor-me-for. Hè esattamente perchè un numeru assai numari di utilizatori si sò rifiutati di aduprà Fox è anu preferitu à ogni altru browser (spesso Google Chrome). Freni terribbilmente, hè andatu à u puntu chì avessi avutu à aspettà a nova tabulazione vuota per apri.

Rinvenimentu a proporzione di utilizà Mozilla Firefox

Scaricate Firefox da u situ ufficiale

4u postu - Yandex Browser

Un prugrammu ghjovanu è mudernu di u motore di ricerca russo Yandex. In febbraio 2017, stu navigatore di PC pone u secondu in popularità dopu Chrome. Personalmente, u utero assai raramente, mi trovu difficiule di fà una fiducia in un prugramma chì cerca di ingannà mi à tutti i costi è quasi di mè mi si installanu nantu à un computer. In più, in qualchì tempu si scarica l'altri navigatori durante u scaricamentu, ùn hè micca solu da un ufficiale.

Tuttavia, hè un pruduttu puliticu, chì hà fiducia in l'8% di l'utenti (secondu e statistiche di LiveInternet). È secondu Wikipedia - u 21% di l'utenti. Considerà i principali vantaghji è svantaggi.

I vantaggi di Yandex Browser

  • Integrazione stretta cù altri prudutti di Yandex. Se aduprate regolarmente Yandex.Mail o Yandex.Disk, allora Yandex.Browser sarà un veru trovu per voi. In realtà riceverete un analogu cumpletu di Google Chrome, solu idealmente aghjustatu per un altru motore di ricerca - Yandex russa.
  • Modu Turbo. Com'è tanti altri sviluppatori russi, Yandex piace spieghjera e idee da i concorrenti. Circa a funzione magica Opera Turbo, aghju scrittu quì, quì ghjè in prusenta a stessa cosa, ùn ripetiraghju.
  • Yandex.Den. I vostri suggerimenti persunali: vari articuli, notizie, recensioni, video è assai di più in a pagina iniziale. Avemu avutu una nova tabulazione è ... svegliati dopu 2 ​​ore :) In principiu, u listessu cosa hè dispunibule cù l'estensione Visual Bookmarks di Yandex per altri navigatori.

Questu hè a mo raccomandazione personale basata nantu a storia di e ricerche, i reti sociali è altre magie.

  • Sincrona. Ùn ci hè nunda di mirà in sta funzione - quandu ripresite a Windows, tutte e vostre impostazioni è i marcatori saranu salvati in u navigatore.
  • Stringu intelligente. Un strumentu veramente utile hè di rispondere à e dumande direttamente in a casella di ricerca, senza avè bisognu di andà à i risultati di a ricerca è ricercà in altre pagine.

  • Sicurezza. Yandex hà a so tecnulugia - Protect, chì mette in guardia l'utente di visità una risorsa potenzialmente periculosa. Protect include parechji modi di prutezzione indipindente contro e varia minaccia di rete: crittografia di i dati trasmessi nantu à u canale WiFi, prutezzione per password è tecnologia antivirus.
  • A personalizazione di l'aspettu. Sceglite da un numeru numeru di prughjetti pronti o l'abilità di caricare a vostra propria foto.
  • Gesture rapide di un mouse. Hè ancu più faciule di cuntrullà u browser: basta à tene u pulsu dirittu di u mouse è piglià una azzione specifica per avè l'operazione desiderata:

  • Yandex.Table. Hè dinò un strumentu molto praticu - 20 segnalibri di i siti web più visitati si truveranu in a prima pagina. U pannellu cù e piastrelle di questi siti pò esse personalizatu a piacè.

Cumu si pudete vede, questu hè un strumentu mudernu di navigazione web di prima qualità. Pensu chì a so parte in u mercatu di navigatori crescerà sempre, è u pruduttu si svilupperà in futuro.

I svantaghji di Yandex Browser

  • Obsessione. Cusì quale prugramma aghju provatu à stallà, in quale serviziu ùn aghju micca presu - quì hè quì: Yandex.Browser. E dirittu cammina nantu à i tacchi è si lamenti: "Installatu". Vuoi sempre cambià a pagina iniziale. È parechje cose vole. Hà dittu cum'è a mo moglia :) In qualche tempu cumincia a furia.
  • Velocità di. Parechji utenti si lamentanu di a velocità di l'apertura di novu tabs, chì eclipse ancu a tristi gloria di Mozilla Firefox. Specialmente veru per i computer impurtanti.
  • Ùn ci sò micca impostazioni flessibili. A cumulazione di u listessu Google Chrome o Opera, Yandex. U navigatore ùn hà micca numerose occasioni di adattamentu à e so necessità individuale.

Scaricate Yandex.Browser da u situ ufficiale

5u postu - Microsoft Edge

U più ghjovanu di i navigatori moderni, hè statu lanciatu da Microsoft in Marzu 2015. Questu navigatore hà rimpiazzatu l'odiu da parechji Internet Explorer (chì hè abbastanza strano, chì secondu e statistiche, IE hè u navigatore più sicuro!). Cuminciò à aduprà Edge da u mumentu chì aghju installatu i "decine", vale à dì, recentemente, ma aghju fattu a mo idea di quessa.

Microsoft Edge hè rapidamente spuntatu in u mercatu di i navigatori è a so quota cresce ogni ghjornu

I meriti di Microsoft Edge

  • Piena integrazione cù Windows 10. Questu hè forse l'aspettu più putente di Edge. Funziona cum'è una vera e vera applicazione è utilizza tutte e funzioni di u più modernu sistema operativu.
  • Sicurezza. Edge ripiglia da u so "fratellu mai" IE i più forti punti, annantu à a navigazione sicura in rete.
  • Velocità di. Per a velocità, mi ponu mette in terza parte dopu Google Google e Opera, ma a so prestazione hè assai bè. U navigatore ùn hè micca fastidioso, e pagine si aprenu subitu è ​​caricate in un secondu.
  • Modu di lettura. U più spessu utilizu questa funzione in dispositivi mobili, ma forse sarà utili per qualcunu in a versione PC.
  • Assistente Voce Cortana. E sinceramente, ùn l'aghju micca adupratu, ma secondo e rumure hè nettamente inferiore a "Okay, Google" è Siri.
  • Note. In Microsoft Edge hà implementatu a funzione di a scrittura di mani è di creà note. Una cosa interessante, mi deve dì. Eccu ciò chì sembra in realtà:

Crea una nota in Microsoft Edge. Passu 1.

Crea una nota in Microsoft Edge. Passu 2.

Microsoft Edge Inconvenient

  • Windows 10 solu. Stu navigatore hè dispunibule solu à i proprietarii di l'ultima versione di u sistema operativu Windows - "dozzine".
  • A volte tupit. A cosa mi accade cum'è sì: inserisci un URL di pagina (o fà una transizione), una tabulazione si aprisce è l'utente vede una schermata bianca finu chì a pagina sia caricata. Personally, mi anu fastidiu.
  • Visualizzazione errata. U navigatore hè novu è chì certi siti antichi in u "fluttu".
  • Puscule menù contestuale. Sembra questu:

  •  Mancu di personalizazione. A differenza di altri navigatori, Edge sarà difficiule da personalizà per e necessità specifichi è attività.

Scaricate Microsoft Edge da u situ ufficiale.

Chì vi fa u navigatore? aspettà e vostre opzioni in i commenti. Se avete domande - dumandate, rispunderaghju quant'è pussutu!