Risolvendu i prublemi di font in Photoshop


Avete fattu l'iscrizzione in Photoshop, ma ùn vi piace veramente u font. Tentà di cambià u font à un set da a lista offerta da u prugramma ùn dà nunda. U fonti cumu era, per esempiu, Arial, restò.

Perchè sta succede? Fighjammatu u scopu.

Prima, hè pussibule chì u font à a quale state andendu cambiare una quistione agisce ùn sustene micca i caratteri cirillici. Questo significa chì in u set di caratteri di u font che hè installatu in u sistema, ùn ci sò lettere russhe.

Dopu, pò esse statu un tentativu di cambià u font à un font cù u listessu nome, ma cù un diversu serie di caratteri. Tutti i fonti in Photoshop sò vettori, chì sò, sò cunsiderati di primitive (punti, linee rette è figure figure geometriche) cù i so propri coordinate chiare. In questu casu, hè ancu pussibule di resettà a fonti predefinita.

Cumu risolve questi prublemi?

1. Installà in u sistema (Photoshop utilizza fonti di sistema) un font che supporta cirillicu. Durante a ricerca è u scaricatu, fate attenzione à stu. In a anteprima setu deve esse lettere russe.

In più, ci sò serie cù u listessimu nomi, ma cù u supportu di l'alfabetu cirillicu. Google, cumu dicenu in l'aiutu.

2. Individuà a cartella Windows sottocartera cu nome Fonts e scrive in u casu di ricerca u nomu di u font.

Se a ricerca produce più di un font cù u listessu nomu, allora avete bisognu di lassà una sola, è cancellà u restu.

Conclusione.

Usa i fonti cirillichi in u vostru travagliu è, prima di scaricà è installà un novu font, assicurati chì ùn ci sia micca cosa nant'à u vostru sistema.