Per travaglià cù i messaghji chì vene à u vostru contu di e-mail Mail.ru, pudete è devete aduprà un software speciale - clienti di posta elettronica. Tali prugrammi sò installati nant'à u computer di l'utente è chì ti permettenu di riceve, trasmette è archivà messaghji. In questu articulu vedemu cume cunfigurà un client email per Windows.
I clienti di posta parechji anu parechji vantaghji cun interfacce web. Prima, u server di posta ùn dipende micca da u servore web, è cusì significa chì quandu si cade, pudete sempre usà un altru serviziu. Dopu, utilizendu u mailer, pudete travaglià simultaneamente cun più conti è cù e casse mail spazie sfacate. Questu hè un primu assai significativu, chì a racolta di e mail in un unicu locu hè abbastanza pratiziu. E terzu, pudete sempre personalizà l'apparenza di u client mail chì piacete.
Preparà The Bat
Se aduprate u casu speciale di The Bat, cunsiderà una insegna dettagliata nantu à a configurazione di stu serviziu per travaglià cù e-mail Mail.ru.
- Se avete dighjà una casella di posta elettronica cunnessa à u mailer, in a barra di menù sottu "Box" Cliccate nantu à a linea richiesta per creà una nova mail. Se aghjaccià u software per a prima volta, a finestra di creazione di e mail si aprirà automaticamente.
- In a finestra chì vedite, inserite tutti i campi. Duvete inserire u nome chì l'utenti chì ricevenu u vostru missaghju vederanu, u nome cumpletu di a vostra posta in Mail.ru, a parola d'ordine da a posta specifica è in l'ultimu paragrafo devi selezziunu un protocollo - IMAP o POP.
Dopu à tuttu u piacè, cliccate nantu à u pulsante. "Prossimu".
- In a prossima finestra in a sezione "Per riceve mail à aduprà" spuntà qualcunu di i protocolli pruposti. A differenza tra i dui hè in u fattu chì IMAP ti permette di travaglià cumpletamenti cù tuttu u mail chì si trova in a vostra mailbox online. E POP3 legge un novu mail da u servitore è salva a so copia in u computer, e dopu si disconnette.
Se avete selezionatu u protocollo IMAP, allora in "Indirizzu di u servitore" enter imap.mail.ru;
In un altru casu - pop.mail.ru. - In a prossima finestra, in a linea in cui vi dumandate di entrà l'indirizzu di u server di posta in uscita, inserite smtp.mail.ru è cliccate "Prossimu".
- È infine, completate a creazione di u scatulu, dopu avè verificatu i dettagli di u novu contu.
Ora una nova mailbox apparirà in The Bat, è s'ellu fici tuttu correttamente, allora puderete riceve tutti i messaggi chì utilizanu stu prugramma.
Configurazione di u Cliente Mozilla Thunderbird
Pudete ancu configurà Mail.ru nant'à u client di mail di Mozilla Thunderbird. Cunsiderà cume fà.
- In a finestra principale di u prugramma cliccate nantu à l'elemento. "Email" in a sezione "Crea un account".
- In a finestra chì si apre, ùn hè micca interessatu à nunda, perchè ometemu stu passu cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
- In a prossima finestra, inserite u nome chì apparirà in i messaggi per tutti l'utenti, è l'indirizzu cumpletu di e-mail connessu. Avete ancu bisognu di registrà a vostra password valida. Poi cliccate "Continue".
- Dopu à quessa, parechji elementi addizionati appariranu in a stessa finestra. Sicondu i vostri bisogni è preferenze, selezziunu u protocollo di cunnessione è cliccate "Fatti".
Ora pudete travaglià cù u vostru mail usando u client di mail di Mozilla Thunderbird.
Impostazione per u clientinu standard di Windows
Vedemu cumu cunfigurà un client email per Windows cù un prugramma standard. "Mail", per l'esempiu di u versione operativa 8.1. Pudete aduprà stu manuale per e altre versioni di stu OS.
Attentu!
Pudete aduprà stu serviziu solu da un conti regule. Da u cuntabule di amministratore ùn puderete micca configurà u vostru client email.
- Prima, aprite u prugramma. "Mail". Pudete fà ciò per mezu di una ricerca per applicazione o solu per trovà u software necessariu in "Start".
- In a finestra chì si apre, avete bisognu di andà à l'impostazioni avanzate. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu pertinente.
- Un menu menu popup apparirà à a destra, in cui vi vole à sceglie "Altro Cuntu".
- Un pannellu comparirà nantu à u marcatu a casella IMAP è cliccate nantu à u bottinu "Connect".
- Dopu avete bisognu di inserisce l'indirizzu email è a password per esse, è tutte le altre impostazioni sò impostate automaticamente. Ma chì cosa ùn avete accadutu? Solo in casu, cunsiderate stu prucessu in più dettu. Cliccate nantu à u ligame "Mostra più informazioni".
- Un pannellu si aprirà in cui avete bisognu di specificà manualmente tutte e impostazioni.
- "Indirizzu di e-mail" - tuttu u vostru indirizzu mail in Mail.ru;
- "Username" - u nomu chì sarà utilizzatu cum'è firma in i messaggi;
- "Password" - una vera password da u vostru contu;
- Server di e-mail in entrata (IMAP) - imap.mail.ru;
- Punto puntu nantu à u puntu "Per u server di posta in entrione necessita SSL";
- "Server di e-mail in uscita (SMTP)" - smtp.mail.ru;
- Verificate a casella "Per server di posta in uscita impone SSL";
- Togliete "U servore di posta in uscita richiede autenticazione";
- Punto puntu nantu à u puntu“Usate u stessi username è password per mandà è riceve mail”.
Una volta tutti i campi sò stati pieni, cliccate "Connect".
Aspittate u missaghju nantu à l'aggiunamentu di u cuntu è chì quessa, a configurazione hè finita.
In questu modu, pudete travaglià cù posta Mail.ru cù strumenti di Windows regolari o software addizionale. Questu manualu hè adatto per tutte e versioni di Windows, insegnendu cù Windows Vista. Speremu chì noi pudemu aiutà.