Salvemu a cunferenza di Viber in l'ambiente di Android, iOS è Windows


Malgradu a funziunale abbastanza spaziale di u navigatore Google Chrome, parechji utilizatori usanu l'installazione di prugrammi spaziali speciali chì vanu à aghjunghje novu funzioni. Se avete appena iscrittu à l'utenti di stu browser, sarete certamente interessatu à cume sò state installate e estensioni in essa. About this and tell today.

Installà l'estensioni in u navigatore Google Chrome

Ci hè solu dui modi per installà i add-ons in Google Chrome, tuttavia, à a fine, tutti sò bulliti in un unicu cumunu. Pudete allargà a funzionalità di un navigatore web o via a so magazinu in linea, o via u situ ufficiale di l'urdinatori di una soluzione specifica. Considerà in più dettagliu l'algitimu di l'azione in ognuna di sti casi.

Metodo 1: Chrome Web Store

U navigatore web Google Chrome hè dotatu di u più grande annu di estensioni, chì hè adupratu, tra l'altro, da prugrammi concorrenti (per esempio, Yandex Browser). Hè chjamatu negozio in linea di Chrome, è in i so distinti ci hè una abbondanza di add-ons per ogni gustu - quessi sò tutti i generi di blocchi annunci, è clienti VPN, è mezi di salvà e pagine web, informazioni è strumenti di travagliu, è molto di più. Ma prima ci vole à sapè cume ghjunghjite in stu magazinu è cumu aduprine.

Vede ancu: Pruduzione di VPN per Google Chrome

Lanciate Chrome Web Store

Ci hè dui modi per aprire un negoziu in linea integratu in Google Chrome.

Opzione 1: Menu "Extensions"

  1. Chiama u menu di navigatore cliccendu nantu à i tre punti verticali in u angulu in dirittu superiore, muvite u cursore in a linea "Strumenti supplementari" e selezziunate l'elementu in u sottomenu aperto "Estensioni".
  2. Una volta in a pagina cù tutte e addizioni installate in u navigatore, aprite u so menù laterale. Per fà quessa, cliccate nantu à e tre barra orizzontale à sinistra.
  3. Aduprà u ligame sottu. "Open Chrome Web Store" per andà à a so pagina iniziale.

Opzione 2: Menu applicazioni

  1. Cliccate u pulsante nantu à a barra di segnalibri di u navigatore. "Applicazioni" (per difettu, hè visualizatu solu in a pagina per aghjunghje una nova tabulazione).
  2. Andate in Chrome Web Store cù u ligame da u pannellu sottu o da u etichetta cumparativa, se dispunibule.
  3. Vi truverete nantu à a pagina principale di u negoziu di add-ons, chì significa chì pudete andà à a so ricerca è installazione successiva in Google Chrome.
  4. Vede ancu: Google Apps per Browser Web

Ricercà è installate e estensioni di navigatore

L'azione ulteriore dipende da se vulete installà un specificu add-on o semplicemente vole revisiu a lista di strumenti disignati per u navigatore, pruvateli è trova a soluzione adatta.

  1. Usate a stringa di ricerca è inserite in essa u nome (micca necessariu precisu è cumpletu) o u scopu di l'estensione desiderata (per esempio,"annullatore"o"note"), poi cliccate "ENTER" nant'à a tastiera o selezziunu u risultatu currente da u listinu di menù a sferza di cunsiglii.

    In alternativa, pudete aduprà filtri di ricerca situati nantu à u listessu barra laterale di a ricerca.

    Oppure, pudete esplorà u cuntenutu di e categurie è l'intestazioni furnite in a pagina principale di Chrome Web Store
  2. Avendu trovu un integru adeguatu, cliccate nantu à u pulsante. "Install".

    Nota: Quandu sceglite una estensione, assicuratevi di fà attenta à a so valutazione (rating), à u numeru di installazioni, è à u feedback da altri utenti. Per l'ultime, andate solu à a pagina cù una descrizione di e possibilità, chì si aprite cliccendu nant'à l'icona di i versi in i risultati di a ricerca.

    Conferma a vostra intenzione in una finestra popup. "Installazione di l'estensione"

    è aspettate chì a verità sia cumpleta.

  3. Quandu u cumunamentu hè installatu, a so scorciatura apparirà in a barra di strumenti, cliccendu annantu si pò aprite un menu. In parechji casi (ma micca sempre) apre u situ ufficiale di l'urdinatori, duve pudete scopre più informazioni nantu à u travagliu cù u so pruduttu è u so usu.
  4. In più di a barra d'utili, e nuove estensioni ponu esse visualizate in u menù di u navigatore.

    In realtà, pudete mette quì quì stessu selezziunà l'elemento pertinente in u menù contestuale (cliccà à dirittu nantu à u draghju).

Metudu 2: u Web site di sviluppatori ufficiali

Se ùn vulete cercà add-ons per Google Chrome in negozio in linea di a cumpagnia, pudete fà ciò in un modu più tradiziunale - cummattendu à u situ ufficiale di l'urdinatori di un prugna specifica, tuttavia, avete ancora a truvà tu.

  1. Aprite una ricerca di Google è digià una query in a so stringa."download + extension nome", cliccate nantu à u bottinu in forma di lupa o nantu à a chjave "ENTER"è dopu riesaminà i risultati di questioni. Come in l'esempiu sottu, u primu link hè più spessu chì conduce in a negozio in linea di Chrome (numero 3 in u screenshot), è u secondu per a risorsa ufficiale di a rete (4) chì avemu bisognu in u quadru di stu metudu. Nant'à è deve andà.
  2. Cliccate nantu à u pulsante di download. Nantu à a maggior parte di i casi, hè firmatu: - "Nome add-on + per chrome".
  3. Quasi sempre, invece di iniziare l'installazione, ci hè una redirezione banale da Chrome Web Store, ma à volte una finestra di sfestu appare immediatamente cù un suggerimentu "Installazione di l'estensione" (Veda a seconda schermata di u paragrafo 2 di u metudu precedente), à ​​quale unu deve esse d'accordu. Se tuttu accade cum'è in u nostru esempiu, cioè, vi truverete ancu nantu à a pagina cù a descrizzione di l'estensione, cliccate nantu à u bottinu "Install".

  4. L'azione ulteriore ùn hè micca diversa da quelle chì sò state cunsiderate in u passu numeru 3 di a parte precedente di l'articolo.

    Vede ancu: Installazione di Adblock in Google Chrome

Conclusione

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in installazione di a prugramma in u navigatore Google Chrome, ma pruvate à fà u solu cum'è necessariu - parechji di quelli pussuti consumanu risorse di sistema abbastanza.