Cumu à verificà per i diritti di root in Android

Recentemente, Google hà introduttatu un design permanente per u so hosting di video YouTube. Parechji anu negatu l'ambitu, ma a maggior parte di l'utente hà apprezzatu. Malgradu u fattu chì i testi di cuncepimentu aviani già finitu, una certa muvimentazione ùn accade micca automaticamente. Dopu, descrivemu cumu cambia manualmente à u novu design di YouTube.

Passà à un cuncettu di YouTube!

Avemu sceltu metodi completamente diversi, sò tutti simuli è ùn necessitanu micca cunniscenza o abilità per fà l'interu processo, ma sò adatti per diversi utenti. Fighjà una veduta più stretta à ogni opzione.

Metudu 1: Inserite u comando in a console

Ci hè un cumandatu speciale intru in a console di navigatore, chì vi porterà à u novu design di YouTube. Tuttu u vostru aghju di fà hè entratu è verificate se i cambiamenti sò stati applicati. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Andate à a pagina iniziale di YouTube è cliccate F12.
  2. A nova finestra aprà cume avete bisognu di spostà a tab. "Console" o "Console" e inserisci in a stringa:

    document.cookie = "PREF = f6 = 4; path = /; domain = .youtube.com";

  3. Cliccate Enter, chjude u pannellu cù u pulsante F12 e ricaricà a pagina.

Per alcuni utilizatori, stu metudu ùn pò truvà nisunu risultatu, perciò li cunsiglii di fà attenti à a prossima opzione per a transizione à un novu design.

Metudu 2: Vai à a pagina ufficiale

Ancu durante i testi, una pagina separata hè stata creata descrivendu u futuru design, duve u situ era u pulsante, chì ti permette di passà per quellu per un pezzu è diventà un tester. Ora, sta pagina hè sempre u serviziu è permette di fà l'upgrade à una nova versione di u situ.

Andate à a pagina New Design di YouTube

  1. Andate à a pagina ufficiale da Google.
  2. Cliccate u pulsante Andate à YouTube.

Sì sarà automaticamente muvutu à una nova pagina di YouTube cù un novu design. Ora in stu navigatore resterà per sempre.

Metudu 3: Rimuete l'extensione di YouTube Rifatta

Certi utenti ùn aghju micca accettatu u novu di u situ di u situ è ​​dicinu di restà à l'anzianu, ma Google hà rimproveratu a capacità di cambià automaticamente trà i disegni, tantu chì restava era cambià manualmente l'impostazioni. Una soluzione hè di stallà l'estensione di YouTube Revert per i navigatori basati à Chromium. Di conseguenza, se vulete inizià ad aduprà u novu design, allora u plugin deve esse disattivatu o rimosso, pudete fà ciò cumprendu:

  1. Fighjula una mostra à u prucessu di disinstallazione cù u navigatore Google Chrome per esempiu. In altri navigatori, l'azzioni saranu circa a listessa. Cliccate nantu à l'icona in forma di trè punti verticali in u angulu in alto a destra di a finestra, hover u mouse sopra "Opzioni avanzate" è andate à "Estensioni".
  2. Quì, truvate u plugin chì avete bisognu, disabiliscila, o cliccate nantu à u pulsante. "Elimina".
  3. Assicurà a cancellazione è ripartite u navigatore.

Dopu fà e azzioni, YouTube sarà visualizatu in una nova forma. Se avete disattivatu questu estensione, dopu à u prossimu lanciu, u design riaverà à a vecchia versione.

Metudu 4: Sguassà i dati in Mozilla Firefox

Scaricate Mozilla Firefox

I pruprietari di u navigatore Mozilla Firefox, chì ùn li piaciunu u novu design, ùn l'aghju micca aggiornatu o introdutu un script particulare per ripristinà u vechju disegno. A causa di ciò chì i metudi di sopra ùn pudenu travaglià specificamente in stu navigatore web.

Prima di fà quellu metodo, dà una attenzione à u fattu chì hè radicale è chì in u prucessu di cancellazione di i dati tutti i segnalibri, password è altre impostazioni di navigatore saranu cancellati. Allora, si consiglia di esportarli in anticipu è di salvarli per un ulteru recuperu, è ancu di più, abilite a sincronizazione. Per piacè, cunsultate nantu à i nostri articuli à i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Cume esportazione di segnalibri, password da u navigatore Mozilla Firefox
Cume salvà a configurazione di u navigatore Mozilla Firefox
Configurate è uttenite a sincronizazione in Mozilla Firefox

Per cambià à u novu aspettu di YouTube, seguitu sti passi:

  1. Aprite "U me computer" è andate à u discu cun u sistema operativu installatu, più spessu hè indicatu da a lettera C.
  2. Seguitate u parcorsu indicu in u screenshot di 1 - username.
  3. Individuà a cartella "Mozilla" è eliminatu.

Queste azzioni ripresentanu cumplettamente ogni impostazione di u navigatore, è diventa ciò chì era immediatamente dopu l'installazione. Ora pudete andà à u situ di YouTube è cumincià à travaglià cù un novu design. Chì ora u navigatore ùn hà ancu nisuna antica impostazioni per l'utente, hè necessariu ripristinarli. Pudete amparà più nantu à stu fattu da i nostri articuli à i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Cumu importà i marcatori à u navigatore Mozilla Firefox
Cume trasferisce un profilo in Mozilla Firefox

Oghje avemu riesaminatu alcune opzioni semplici per a transizione à una nova versione di hosting di video YouTube. Tutti anu necessariu da fà manualmente, cumu Google hà rimuatu u bottu per cambià automaticamente trà i layout, ma ùn vi pruvarà troppu tempu è sforzu.

Vede ancu: Restituitu u vechju di YouTube