PeaZip 6.5.1

A compressione di i file hè un prucessu molto pratticu chì salva assai spaziu. Ci sò innumerevoli archivisti chì ponu cumpressà i schedari è riduce a so dimensione finu à l'80 per centu. Unu di elli hè PeaZip.

PeaZip hè un archiveru libaru chì pò competere cù 7-Zip stessa. Hà u so formataghju di compressione è, in più, supporta parechji altri formati. U novu di stu scopu, u prugramma hà altre caratteristiche utili chì discutemu in questu articulu.

A creazione di un novu archiu

Cum'è PeaZip hè un prugramma per u travagliu cù l'archivi, una di e so funzioni fondamentali hè di creà un archiu. Un leggiu vantaghju nantu à certi analoghi hè di creà un archiu in u so furmatu. In più, PeaZip supporta altri formati famosi. Una caratteristica assai interessante hè l'impostazione per creà un archiu. Pudete purtà parechje casute è l'archive gà esprimenu dighjà diversamente. Per esempiu, pudete specificà u gradu di compressione, o primu creà un pacchettu TAR, chì sarà allora imballatu in u furmatu sceltu.

Archivu autoestrattu

Questu archiviu hà u formatu * .exe e, cume u so nome implica, pò spacchità senza l'aiutu di archivisti. Questu hè molto pratettu in casu chì ùn avete micca a opportunità di installà o aduprà u prugramma per travaglià cù l'archivi, per esempiu, dopu a reinstallazione di u sistema operativu.

A creazione di un archiu multi-volume

Di solitu i file cunpressi presentanu solu un volume, ma questu hè mudellu. Pudete specificà a dimensione di i volumi, limitandoli cusì da questu parametru, chì sarà utili quandu scrive in discu. Hè pussibule convertite un archiu multivolume in un cumunale.

Archivi separati

In più di l'archivi multi-volumi, pudete aduprà a funzione di creà archivi separati. In realtà, hè ghjustu imballendu ogni file in un archiviu separatu. Come u passatu di u casu, pò esse utule per sparte i file durante a scrittura in discu.

Spacchiatu

Un'altra funzione impurtante, naturalmente, hè l'imballamentu di i file. L'Archivatore pò aprire è sfruttare a maiò parte di i furmati cunnisciuti di i file cunpressi.

Password Manager

Comu sapete, per estrà i file da un archiviu prutettatu da password, bisogna prima entrà a chjave. Sta funzione hè dinò presente in stu archiveru, per quessa, hè un pocu stancu di intrà cunmenu a password per u listessu file cumpressu. I sviluppatori anu prevu stu e creu un gestore di password. Pudete aghjunghje chjavi à a chjama, chì di solitu usanu per sbloccà l'archiviu, è dopu aduprà quelli per modelli di nomi. Questu gestore pò ancu esse protettatu cun password per chì l'altri utilizatori ùn anu micca accede à ellu.

Password generator

E password non sempre inventate da noi sò pronti da l'hacking. Tuttavia, PeaZip risolve u prublema cù l'aiutu di un generatore incrustatu di casu di casu di casu.

Testu

Un altru strumentu utile di u prugramma hè testà l'archiu per errori. Questa funzionalità hè assai utili s'è spessu truvate nant'à archivi non laboriosi o “rotti”. U testu vi permette ancu di verificà l'archive per i virus cun pussibule antivirus avutu installatu.

Cancellazione

Cù a rimozione di i file da l'archive, i sviluppatori anu provatu soprattuttu. Ci hè 4 tipi di eliminazione in u prugramma, ognunu chì hè utile in a so manera. I primi dui sò standard, sò presenti in ogni versione di Windows. Ma i rimanenti sò un primu, perchè cun elli pudete cancellà in permanenza i schedari, dopu chì ùn pò esse ripristinati nè cù l'aiutu di Recuva.

Lezione: Cumu recuperà i file eliminati

Trasformazione

In più di creà un archiu, pudete cambià u so formattazione. Per esempiu da u furmatu * .rar pò fà un archiviu di formatu * .7z.

Impostazioni

U prugramma hà parechje impostazioni utili è inutili. Per esempiu, pudete configurà i formati di i file cunpressi da aprire per difettu in PeaZip, o semplicemente personalizà u tema d'interfaccia.

Drag & drop

L'aggiunzione, l'eliminazione è l'estrazione di i schedari sò dispunibuli seguendu u giru di u drag and drop, cosa simplifica assai u travagliu cù u prugramma.

Virtues

  • Lingua russa;
  • Multifunzionale;
  • Cross-platform;
  • Distribuzione gratuita;
  • Pruvene è intuitiva interfaccia;
  • Sicurezza

Inconvenienti

  • Supporto parziale per RAR-format.

Basatu nantu à quellu di sopra, pudemu trà diverse conclusioni. Per esempiu, chì stu prugramma hè u principale concurente di 7-Zip o chì hè incredibilmente pratice per travaglià cun archivi. Parechje funzioni, un'interfaccia piacevole è familiare in russo, a personalizabilità, a sicurezza: tuttu ciò face u prugramma un pocu unicu è quasi indispensabile per quelli chì s'accontenu.

Scaricate PeaZip gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Zipeg J7z IZArc Archiver KGB

Share l'articolo in reti sociali:
PeaZip hè un prugramma gratuito per travaglià cù l'archivi, chì hà u so formattazione di compressione è altre funzioni utili.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Archivisti per Windows
Sviluppatore: Giorgio Tani
Costu: Free
Dimensioni: 26 MB
Lingua: russo
Versione: 6.5.1