CCleaner ùn principia micca: chì à fà?

In sta lezione, discuteremu u tema cunnisciutu da parechji chì hè assuciatu à Mail.ru, cioè à cume si smetti da u vostru navigatore. L'utenti pò dà cambiamenti à a pagina di ricerca nantu à Mail.ru, autopuntà un navigatore web è installà per difettu, etc. Fighjate un sguardo à i punti cume rimuovere Mail.ru.

Cancellà Mail.ru

Una persona pò ancu micca avè a installazione Mail.ru. Cumu si pò fà? Per esempiu, un navigatore è altri add-ons ponu caricare cun un altru prugramma. Hè cusì, durante l'installazione, una finestra pò apparì, induve ghjè prugettu di scaricà Mail.ru è ci sò ancu zucche in i posti giusti. Vi ghjustu appiccà "Prossimu" è, pensate chì continuate a stallà solu u vostru prugramma, ma ùn hè micca. Spessu, questu hè fattu discretu è accuratamente per avvantaggiuà l'inattenziazione di una persona. A tuttu ciò, caccia puru Mail.ru è cambia u mutore di ricerca in un navigatore web à l'altru ùn funziona.

Per rimuovere Mail.ru, avete bisognu di verificà a scelta rapida di u navigatore, rimuovere i prugrammi inutili (malevosi) è pulisce u registru. Principiamu.

Stage 1: Change in the label

In a etichetta di u navigatore, l'indirizzu di u situ pò esse registratu, in u nostru casu, sarà Mail.ru. Hè necessariu per corregge a linea eliminendu da questu indirizzu. Per esempiu, tutte e azzioni saranu mostrate in Opera, ma in altri navigatori tuttu hè fattu in u listessu modu. Pudete amparà più nantu à cum'è smarriri Mail.ru da Google Chrome è i navigatori Mozilla Firefox. Allora principiatu.

  1. Aprite u navigatore web, chì di solitu hè adupratu, avà hè l'Opera. Ora cliccate u bottinu di dirittu nantu à u scorcia di scurdu in a barra di task, è selezziunate "Opera" - "Pruprietà".
  2. In a finestra chì si vede, truvà a linea "Object" è guardate u so cuntenutu. À a fine di u paragrafo, l'indirizzu di u situ pò esse //mail.ru/?10. Eliminemu stu cuntenutu da a linea, ma fate attentamente per ùn rimuà u eccettu. Hè cusì, hè necessariu chì à a fini ne resti "launcher.exe". Aferite i cambiamenti fattu cù u bottinu "OK".
  3. In l'Opera pressemu "Menu" - "Impostazioni".
  4. In cerca di un articulu "Sulla avventura" è cliccate "Set".
  5. Cliccate nantu à l'icona di a croce per rimuovere l'indirizzu //mail.ru/?10.

Passu 2: Rimuete i Prugrammi Impiegati

Andate à u passu chì cioè, se u metudu precedente ùn aiuta micca. Stu prughjettu hè per rimuovere i prugrami indescevuli o maliziunali nantu à u PC, à mezu à chì pò esse Mail.ru.

  1. Per inizià, apri "U me computer" - "Uninstall un programma".
  2. Un elencu di tutti i prugrammi installati nantu à u PC hà da vede. Avemu bisognu di rimuovere i prugrammi inutili. Tuttavia, hè impurtante tene quelli chì avemu installatu noi stessi, cum'è u sistema è sviluppatori popolari (s'è specificatu Microsoft, Adobe, ecc.).

Vede ancu: Cumu rimuovere i prugrammi in Windows

Passu 3: Pulizia generale di u registro, add-ons è scorcia di scena

Solu quandu avete già rimpicciutu u malware, pudete andà à u passu chì vene. Cum'è si capisce da u nomu di sta tappa, avemu da suppurtà l'innuferente da una pulizia completa di u registru, di i add-ons è di a scelta rapida. Subsignemu una volta di più chì noi stiamo fà queste tre azzioni à tempu, altrimenti nunda vi sarà di u (i dati seranu ripristinati).

  1. Ora si aprenu AdwCleaner è cliccate Scansione. U utilità scansiona i dipartimenti necessarii di u discu è poi passa da e chiavi di registru. I posti induve i virus di classe Adw sò verificati.
  2. Scaricare AdwCleaner gratuitamente

  3. ADVKliner annuncia di sguassà innecessari cliccando "Cancella".
  4. Ritornu à Opera è aprite. "Menu"è ora "Estensioni" - "Gestione".
  5. Prestu attenzione à sì chì le estensioni siano state rimossi. Sì ùn hè micca solu, ci sbarazzamu da noi solu.
  6. Aprite torna "Pruprietà" draghera di navigatore. Assicuratevi di allineare "Object" ùn era micca //mail.ru/?10, è cliccemu "OK".
  7. Facendu ogni passu in volta, pudete certamente sbarazzarsi di Mail.ru.