Cumu lampeggia u smartphone HTC One X (S720e)

Ogni proprietariu di smartphone vole à fà u so dispositiu megliu, trasformarli in una soluzione più funzionale è moderna. Se l'utente ùn pò fà nunda cù l'hardware, allora tutti ponu migliorà u prugramma. HTC One X hè un telefonu di alto livello cun eccellenti caratteristiche tecniche. Cumu reinizessione o rimpiazzà u lugiziale di u sistema nantu à stu dispositiu sarà discupratu in l'articolo.

Considerendu u NTS One X da u puntu di vista di e capacità di u firmware, ci vole à avverà chì u dispositiu "resisti" à l'interferenza in a so parte di software. Questu situu hè da a pulitica di u produttore; cusì prima di l'installazione di u firmware, una attenzione particulare deve esse prestata à a studia di cuncepti è istruzioni, è solu dopu à una piena capezzione di l'essenza di i prucetti, procedemu à manipulazioni dirette cù u dispositivo.

Ogni azzione hà un risicu potenziale per a periferica! A responsabilità di i risultati di manipulazioni cù u smartphone aghju solu nantu à l'utente chì esegue i!

Preparazione

Com'è u casu in altri dispositivi Android, u successu di e prucedure di u firmware di HTC One X determina largamente a pronta curmura. Operiamo in e seguenti operazioni di preparazione, è prima di effettuà azzioni cù u dispositiu, studemu e istruzioni proposte finu, caricate u limee necessarie è prepariamo l'uttrumenti chì avemu intenzione di aduprà.

Piloti

U modu più faciule per aghjunghje componenti à u sistema per a interazione di strumenti di software cun Sezioni di memoria One X hè di stallà HTC Sync Manager, u prugrammu privatu di u fabbricante per travaglià cù u vostru smartphone.

  1. Scaricate Sync Manager da u situ ufficiale di HTC.

    Scaricate Sync Manager per HTC One X (S720e) da u situ ufficiale

  2. Fighjate l'installatore di u prugramma è seguite e so istruzioni.
  3. Oltre à l'altri cumpunenti, durante l'installazione di Sync Manager, verranno installati i driver necessari per interfacciaghje u dispositivo.
  4. Pudete verificà l'installazione di i cumpunenti in u "Manager di Dispositivi".

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Informazioni di backup

L'utilizazione di i metudi seguenti per installà u prugramma di sistema in u dispositiu in questione implica a cancellazione di i dati di l'utente contenuti in u smartphone. Dopu avè installatu u OS, duverete ripristinà l'infurmazioni, chì ùn hè micca impossibile senza un backup in precedenza creatu. U modu ufficiali di salvà i dati hè u seguitu.

  1. Aprite quellu chì si utilizza sopra per installà i driver di HTC Sync Manager.
  2. Cunnessu u dispositivo à u computer.
  3. A prima volta chì si cunnesse à a schermata One X, vi verrà dumandatu di permessà l'accoppiatura cù Sync Manager. Averemu cunsegna à a pronta operazione di u prugramma, premendu u pulsante "OK"primu mette una marca "Ùn dumandà micca più".
  4. Cù e cunnessioni successive, ritardemu l'otturatore di notifiche nantu à u smartphone è tocca a notificazione "HTC Sync Manager".
  5. Dopu avè determinatu u dispositiu in u NTS Sink Manager, vai à a sezione "Trasferimentu è Backup".
  6. In a finestra chì si apre, cliccate "Crea un backup ora".
  7. Conferma l'iniziu di u processo di salvatale di dati, cliccendu "OK" in a finestra di richiesta apparisciata.
  8. U prucedimentu di backup inizia, seguitu da l'indicatore in u angulu in menu sinu di a finestra di HTC Sync Manager.
  9. Quandu a procedura hè cumpleta, apparirà una finestra di conferma. Pulsante "OK" è disconnessu u smartphone da u computer.
  10. Per ripristinà i dati da un backup, aduprà u pulsante "Ripristinare" in a sezione "Trasferimentu è Backup" HTC Sync Manager.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Richiesta

Per e operazioni cun sezioni di a memoria di HTC One X, in più di i piloti, avete bisognu di avè un PC in tuttu cù attrezzi di software funzionale è convenienti. Hè obbligatoria da scaricà è spaccà a radice di l'unità C: un pacchettu cù ADB è Fastboot. Di seguito, in a descrizzione di i modi per abitazione nantu à sta questione, ùn ne, implicendu chì u Fastboot hè in u sistema di l'utente.

Scaricate ADB è Fastboot per u firmware HTC One X

Prima di seguite le istruzioni sottu, vi è raccomandatu di familiarizzà cù u materiale, chì discute questioni generali di u travagliu cù Fastboot quandu installa un software in un dispositivu Android, cum'è u lancio di u strumentu è operazioni di basa:

Lezione: Cumu lampà un telefonu o un tablet cù Fastboot

Run in diversi modi

Per installà vari prugrammi di sistema, avete bisognu di cambià u vostru telefonu à modi speciali di operazione. "BootLoader" è "Recuperu".

  • Per trasferì u smartphone à "Bootloader" cliccate nantu à a chiavi di u dispositiu "Volume-" è tenendula "Abilita".

    E chiavi necessitanu tene finu chì l'immagine di u schernu di i tre androidi in fondo à u schermu è l'elementi di menù sopra elli. Per muvà per l'articuli, aduprà e chjone di u volume, è a conferma di a scelta di una funzione particulare "Cunsumante".

  • A carica in "Recuperu" bisognu aduprà a scelta di u listessu articulu in u menù "BootLoader".

Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

L'istruzzioni per a stallazione di u firmware modificatu sottu suggerisce chì u carificatore di avvicinamentu di u dispositivo sia sbloccatu. Hè raccomandatu di svolà a prucedura in anticipu, è ciò si faci cù u metodo ufficiali propostu da HTC. È ancu suppurtatu chì prima di eseguisce u seguitu, Sync Manager è Fastboot sò installati in u computer di l'utente, è u telefunu hè pienu carregatu.

  1. Segui u link à u situ ufficiale di HTC Developer Center è cliccate "Registrazione".
  2. Completa i campi di form è premete u pulsante verde. "Registrazione".
  3. Andate à u mail, aprite una lettera da a squadra HTCDev è cliccate nantu à u ligame per attivà u vostru contu.
  4. Dopu avè attivatu u vostru contu, inserisci u vostru username è password in i campi adatti in a pagina Web di HTC Developer Center è cliccate "Login".
  5. In a zona "Sblocca u carregatore di avvicinamentu" cliccemu "Get Started".
  6. In a lista "Dispositivi supportati" avete bisognu di selezzià tutti i mudelli supportati è dopu aduprà u pulsante "Begin Unlock Bootloader" passà à più passi.
  7. Cunfirmà a cunniscenza di u periculu potenziale di a procedura, cliccendu "Sì" in a scatula di dumanda.
  8. Dopu, dumandate a marca in entrambe i caselli è premete u pulsante per andà à l'istruzzioni per sbloccà.
  9. In l'istruzione aperta ci saltemu tutti i passi.

    è sceglite e istruzioni finu à a fine. Avemu bisognu solu un campu per inserisce un identificatore.

  10. Mettite u telefonu in modalità "Bootloader". In l'elenco di cumandamenti chì si aprenu, selezziunu "FASTBOOT", allora cunnessu u dispositiu à u cavu di u PC YUSB.
  11. Aprite a riga di cume è scrivi u seguitu:

    cd C: ADB_Fastboot

    Ulteriori dettagli:
    Chjamate a "Linea di Commandu" in Windows 7
    Esecuzione di una linea di cumannu in Windows 8
    Apertu una linea di cumannu in Windows 10

  12. U passu successivu hè di truvà u valore di l'identificatore di a dispositiva, chì hè necessariu per avè permessu di sblocchje da u sviluppatore. Per l'infurmazione, avete bisognu di entrà u seguitu in a console:

    fastboot oem get_identifier_token

    è cumincià à esecutà u cumandamentu premendu "Enter".

  13. U setu risultatu di caratteri hè sceltu cù i tasti freccia nantu à a tastiera o u mouse

    è copiate l'infurmazioni (cù una combinazione di.) "Ctrl" + "C") in u campu pertinente in a pagina web HTCDev. Cumu aghju da fà:

    Per andà à u prossimu stadiu, cliccate "Submit".

  14. Se i passaggi sopra cullati sò cumplettuti correttamente, si riceve un email da u HTCDev chì cuntene Unlock_code.bin - Un schedariu speciale per u trasferimentu à u dispositivo. Caricamu u schedariu da a lettera è u ponemu scaricatu in u cartulare cù Fastboot.
  15. Mandemu un cumandamentu tramite a console:

    fastboot flash unlocktoken unlock_code.bin

  16. Eseguendu u cumandamentu sopra cundottu à l'apparenza di a richiesta in u schermu di u dispositivo: "Sblocca u caricu d'avvio?". Pone a marca vicina "Sì" è cunfirmate a pronta pronta ad iniziare u prucessu cù u pulsante "Abilita" in u dispositiu.
  17. Di conseguenza, a prucedura continuerà è u bootloader sarà sbloccatu.
  18. A cunfirmazione di sbloccare bè hè l'infurmazione "*** UNLOCKED ***" in cima di a schermata principale di u modalità "Bootloader".

Installazione di recuperu persunalizata

Per qualchì manipolazione seria cun u software di sistema HTC One X bisognu un ambientu di riparazione modificatu (recuperu persunalizatu). Fornisce assai opportunità per stu mudellu ClockworkMod Recovery (CWM). Installate una di e versioni portate di stu ambientu di recuperu in u dispositivo.

  1. Scaricate u pacchettu chì cuntene l'immagine di l'ambiente da u ligame sottu, disimpavi è rinominate u schedariu da l'archive à cwm.img, è dopu messu l'immagine in u cartulare cù Fastboot.
  2. Scaricate ClockworkMod Recovery (CWM) per HTC One X

  3. Caricate Un X in modalità "Bootloader" è andà à u puntu "FASTBOOT". Dopu, cunnessa u dispositivo à a portu USB di u PC.
  4. Fighjate Fastboot è entrate da a tastiera:

    fastboot flash recovery cwm.img

    Confirmu u cumandamentu premendu "Enter".

  5. Scunganu u dispositiu da u PC è ripartite u gestore di boot avendu selezionatu u comando "Reboot Bootloader" nant'à u schermu di i dispositivi.
  6. Utilizemu u cumandamentu "Recuperu"chì riavanu u telefunu è inizià l'ambiente di recuperu ClockworkMod.

Firmware

Per uttene certi miglioramenti à a parte di software di u dispositiu in questione, aggiornate a versione Android à più o menu pertinente, è ancu diversificà a funzionalità, avete da ricurrà à aduprà l'usu di u firmware non ufficiale.

Per installà e porti persunalizati, bisognu un ambienti modificatu chì pò esse installatu secondu e cumandate in l'articolo, ma pudete prima puru aggiornà a versione di u prugramma ufficiale.

Metudu 1: Applicazione di l'aghjurnamentu di Software

L'unicu metudu autorizatu da u fabbricante à travaglià cù u lugiziale di sistema di u smartphone hè di aduprà u strumentu integratu in u firmware ufficiali. "Aggiornamenti di software". Durante u ciclu di vita di u dispositiu, cioè, finu à ch'ellu sia statu rilasciatu l'aggiornamenti di u sistema da u fabbricante, quest'upportunità dumandà di modu regula di sè stessu cù notificazioni persistenti in u schermu di u dispositiu.

À oghji ghjornu, per aggiornà a versione ufficiale di u sistema operativo o assicuratevi di a rilevanza di questu seconda, hè necessariu fà u seguitu.

  1. Andate in a sezione di l'impostazioni di HTC One X, scorrite giù l'elenco di funzioni è cliccate "Circa u telefunu"è poi sceglite a linea di cima - "Aggiornamenti di software".
  2. Dopu avè accedutu, a verifica di l'aggiornamentu nantu à i servitori HTC principiace automaticamente. In presenza di una versione più attuale chè a stallata in u dispositiu, un avvisamentu rispettu sarà visualizatu. Se u prugramma hà statu aghjuntatu, truvamu a schermata (2) è pudemu cuntinuà à unu di i modi chì seguendu per stallà u sistema operativo in u dispositivo.
  3. Pulsante "Download", aspettate ch'ellu sia scaricatu è installatu l'aghjurnamentu, dopu u chì u smartphone riavanu, è a versione di u sistema sarà aggiornata à l'ultime.

Metudu 2: Android 4.4.4 (MIUI)

U lugiziale da sviluppatori di terze parti hè capace di fà una vita nova in u dispositivo. A sceglie di una soluzione modificata si trova solu in l'utente, u setu dispunibile di diversi pacchetti per l'installazione hè assai largu. À esempiu, in basso, u firmware portatu da a squadra MIUI Russia per HTC One X hè adupratu, chì si basa nantu à Android 4.4.4.

Vede ancu: A scelta di u firmware MIUI

  1. Installiamo a ripruduzione modificata in a manera descritta sopra in i procedimenti preparatorii.
  2. Scaricate u pacchetto software da a risorsa ufficiale di a squadra MIUI Russia:
  3. Scaricare MIUI per HTC One X (S720e)

  4. Avemu mette u zip-package in a memoria interna di u dispositivo.
  5. Optional. Se u smartphone ùn carica in Android, perchè ùn hè micca impossibile copiare i pacchetti in memoria per installazione successiva, pudete aduprà e funzioni OTG. Cioè, copia u pacchettu da u sistema operativo à l'unità di memoria USB, cunnessa per mezu di l'adattatore à a periferica è, cun altre manipule in u recuperu, indica u percorso per "OTG-Flash".

    Leghre ancu: Guida à a cunnessione di unità flash USB à smartphone Android è iOS

  6. Scaricate u telefonu in "Bootloader"in più in "RECOVERY". È ci vole à fà una copia di salvezza selezziunendu i punti in CWM unu à unu.
  7. Vede ancu: Cumu flash di Android cù recuperu

  8. Facemu tovaglioli (pulizia) di e partizioni di sistema principali. Per ciò chì avete bisognu di un articulu "sguassate i dati / reset di fabbrica".
  9. Vai in "installare zip" nant'à u schermu principale di CWM, cunsigliamo à u sistema a strada per u pacchjettu zip software, dopu avè selezionatu "sceglite zip da l'archiviazione / sdcard" e cumincià a installazione MIUI cliccendu "Sì - Installa ...".
  10. Attendemu l'aspettu di a conferma di u successu - "Installazione da una carta sd completa"Ritornu à a schermata principale di l'ambiente è selezziunate "avanzatu"E poi riavvià u dispositiu in u gestore di boot.
  11. Spacchite u firmware cun archiveru è copia boot.img in u cartulare cù fastboot.
  12. Trasferimentu un dispositivo in a modalità "FASTBOOT" Da u gestore di avvicinamentu, cunnessu cun u PC s'ellu hè disconnessu. Fate una riga di cume di Fastboot è lampate l'immagine boot.img:
    fastboot flash boot boot.img

    Dopu avete bisognu à cliccà "Enter" è aspettate ch'ellu sia u sistema per elaborà e istruzioni.

  13. Rinvai à l'Andre aggiornatu, aduprà l'elemento "REBOOT" in u menù "Bootloader".
  14. Avemu da aspettà per l'inizializazione di i componenti di MIUI 7, è dopu esegu a configurazione iniziale di u sistema.

    Merita di sà, MIUI nantu à l'HTC One X funziona assai bè.

Metudu 3: Android 5.1 (CyanogenMod)

In u mondu di i dispositivi Android, ùn ci sò micca assai telefoni chì anu piazzatu e so funzioni per più di 5 anni è chì sò ancu popolari cù sviluppatori entusiastici chì cuntinuenu a creazione è u portu di u firmware basatu nantu à Android di novi versioni.

Probabilmente, i pruprietari di HTC One X saranu piacevolmente sorpresi da chì un Android 5.1 pienu funzionale pò esse installatu in u dispositiu, ma da fà u seguitu, ottenemu precisamente stu risultatu.

Passu 1: Installate TWRP è New Markup

Tra l'altro, Android 5.1 porta a necessità di ripresentà a memoria di a periferica, cioè, ridimensionare partizioni per avè i migliori risultati in termini di stabilità e l'abilità di eseguirà e funzioni aghjuntate da i sviluppatori per a nova versione di u sistema. Hè pussibule di fà una riqualificazione è installà à basi d'Android 5, aduprendu solu una versione speciale di TeamWin Recovery (TWRP).

  1. Scaricate e immagini TWRP da u ligame sottu è mettite u file scaricatu in a cartella cù Fastboot, dopu à rinominà u schedariu twrp.img.
  2. Scaricate ImageWin Recovery Image (TWRP) per HTC One X

  3. Eseguite i passi di u metudu per installà u recuperu doganale, descrittu à l'iniziu di l'articolo, cù a sola differenza chì cucemu micca cwm.img, a twrp.img.

    Dopu avè lampegatu a maghjina cù Fastboot, senza riavvicinà, avemu da discuintà u telefonu da u PC è entrate in TWRP!

  4. Seguite u caminu: "Pulisci" - "Formatu dati" è scrivite "Sì" in u campu chì si vede, è poi premete u pulsante "Vai".
  5. Aspittendu l'apparenza di l'iscrizzione "Avutu successu"spingi "Torna" dui volte è selezziunate l'elemento "Avanzate Pulisci". Dopu avè l'apertura di u schermu cù i nomi di rùbbriche, piazzate e spezie in tutti l'articuli.
  6. Avemu overtighten u switch "Passa per spazzà" e guardà u prucedimentu di a pulizia di a memoria, dopu chì a scrizzione "Avutu successu".
  7. Ci ritornu à a schermata principale di l'ambiente è riavvia TWRP. Item "Reboot"dopu "Recuperu" è cambia u switch "U sguardo di Swipe per Rinvià" à a destra.
  8. Attentu chì a riparazione modificata torna à ripartire è cunnessa HTC One X à a porta USB di u PC.

    Quandu tuttu quellu sopra hè fattu correttamente, l'Esploratore mostrerà duie parti di memoria chì u dispositiu contene: "Memoria interna" è a sezione "Dati supplementari" 2.1GB di capacità.

    Senza discusce u dispositiu da u PC, procedi à u passu chì vene.

Passu 2: Installazione di Custom

Dunque, u novu marcatu hè già installatu nantu à u telefuninu, pudete procedere per stallà un firmware personalizatu cù Android 5.1. Installate CyanogenMod 12.1 - un portu micidiale non ufficiali da una squadra chì ùn necessite di presentazione.

  1. Scaricate u pacchinu CyanogenMod 12 per l'installazione in u dispositiu in questione à u ligame:
  2. Scaricate CyanogenMod 12.1 per HTC One X

  3. Se state pensendu di aduprà i servizii di Google, avete bisognu di un pacchetto per stallà i componenti per mezu di a riparazione personalizzata. Utilizzemu a risorsa OpenGapps.
  4. Scaricate Gapps per HTC One X

    Quale hè a determinazione di i parametri di u pacchettu caricatu cù Gapps, selezziunu u seguente:

    • "Piattaforma" - "ARM";
    • "Andriod" - "5.1";
    • "Variant" - "nano".

    Per cumincià u download, preme u pulsante rotundu cù a freccia rivolta giù.

  5. Spediamo pacchetti cù firmware è Gapps in a memoria interna di u dispositiu è disconnemu u smartphone da u computer.
  6. Installate u firmware via TWRP, seguendu u parcorsu: "Install" - "cm-12.1-20160905-UNOFFICIAL-endeavoru.zip" - "Passa per Confirmu Flash".
  7. Dopu à l'apparenza di l'iscrizzione "Succesful" spingi "Casa" è installate i servizii di Google. "Install" - "open_gapps-arm-5.1-nano-20170812.zip" - Confirmu l'iniziu di l'installazione scavalcendu u switch à a destra.
  8. Premere torna "Casa" è riavvale in bootloader. Sezione "Reboot" - funzione "Bootloader".
  9. Spacchite u pacchettu cm-12.1-20160905-UNOFFICIAL-endeavoru.zip è spostate boot.img da uveru à u cartulare cù Fastboot.

  10. Dopu à noi cucemu "boot"da eseguendu Fastboot è mandà u seguitu à a console:

    fastboot flash boot boot.img

    Poi ghjunghjemu a cache invendu u cumandamentu:

    fastboot cancellare cache

  11. Scurdà u dispositivo da a portu USB è ripartite in u Android aggiornatu da u schermu "Fastboot"da sceglie "REBOOT".
  12. U primu scaricu durerà 10 minuti. Questu hè dovutu à a necessità di inizializà componenti è applicazioni reinizellate.
  13. Eficiemu a configurazione iniziale di u sistema,

    e gode di u travagliu di a nova versione di Android, modificata per u smartphone in questione.

Metudu 4: Firmware ufficiali

S'ellu ci hè un desideru o bisognu di ritornu à u firmware ufficiali da HTC dopu l'installazione di u persunale, avete bisognu di tornà à e possibilità di riprendiziu modificatu è di Fastboot.

  1. Scaricate e versione di TWRP per u "vecchio marcatu" è ponite l'image in a cartella cù Fastboot.
  2. Scaricate TWRP per installà u firmware ufficiali HTC One X

  3. Scaricate u pacchettu cù u firmware ufficiali. Sotto u ligame sottu - OS per a regione europea à a versione 4.18.401.3.
  4. Scaricate u Firmware ufficiale HTC One X (S720e)

  5. Scaricate l'imagine di l'ambiente di recuperu di a fabbrica HTC.
  6. Scaricare Recuperazione di Fabbrica per HTC One X (S720e)

  7. Spacchite l'archive cun firmware ufficiali è copia boot.img da u cartulare risultatu à a cartella cù Fastboot.

    Ci ponemu u schedariu recovery_4.18.401.3.img.imgchì cuntene a riparazione di i stock.

  8. Flash di boot.img da u firmware ufficiali via Fastboot.
    fastboot flash boot boot.img
  9. Institu TWRP per u vechju marcatu.

    fastboot flash recovery twrp2810.img

  10. Sconnetti u dispositiu da u PC è ripartite in l'ambiente di riparazione modificatu. Allora andemu u modu chì seguita. "Pulisci" - "Avanzate Pulisci" - marcate a sezione "sdcard" - "Riparà o cambia u sistema di file". Cunfirmà l'iniziu di u prucedimentu di cambiamentu di sistema di i file cù u pulsante "Modificare u Sistema di File".
  11. Poi, premete u pulsante "FAT" è cambia u switch "U sguardo per Swipe", а затем дожидаемся окончания форматирования и возвращаемся на главный экран TWRP с помощью кнопки "Casa".
  12. Sceglite un articulu "Mount", è in u prossimu schermu - "Abilita MTP".
  13. U montage, fattu à u passu precedente, permette à u smartphone di determinà u sistema cum'è una unità amovibile. Cunnessu One X à u portu USB è copia a zip-package cù u firmware ufficiali in a memoria interna di u dispositivo.
  14. Dopu a copia di u pacchettu, cliccate "Disable MTP" e torna à a schermata di recuperu principale.
  15. Facemu pulizia di tutte e sezioni, eccettu "sdcard"attraversendu i punti: "Pulisci" - "Avanzate Pulisci" - selezzione di e sezioni - "Passa per spazzà".
  16. Tuttu hè prontu per installà u firmware ufficiali. Sceglite "Install", specificate u parcorsu di u pacchettu è inizià a stallazione scivolendu u switch "Passa per Confirmu Flash".
  17. Pulsante "Rinvià u sistema", chì apparirà dopu a chjave di u firmware, riavanu u smartphone à a versione ufficiale di u sistema operativo, ghjustu a aspettà chì questu sia inizializatu.
  18. Se vulete, pudete risturà u standard di recuperu di u fabbricatu Fastboot:

    fastboot flash recovery recovery_4.18.401.3.img

    È ancu chjappà u gestore di boot:

    fastboot oem lock

  19. Così avemu un completamente reinstallatu a versione ufficiale di u software da HTC.

In conclusione, aghju à richiamà una volta l'importanza di seguità attentamente e istruzioni per l'installazione di u lugiziale di sistema in HTC One X. Passa in gran misura u firmware, valutendu ogni tappa prima di mette in opera u risultatu guarantitu!