KeyLemon 3.2.3

In quasi tutti i browser, a storia di e risorse web visitate hè stata salvata. A volte ci hè bisognu di l'utente à vede u, per esempiu, per truvà un situ memorable chì ùn hè micca bookmarked per varie ragioni. Scopri l'utili principali per visualizà a storia di u popolari browser Safari.

Scaricate l'ultima versione di Safari

A navigazione in storia cù l'utili di u navigatore integrati

U modu più faciule per visualizà a storia in Safari hè di aprirle cù u strumentu integratu di stu navigatore web.

Questu hè fattu elementare. Fate un clic nantu à u simbulu in forma di un ingranaggio in u angulu in dirittu superiore di u navigatore fronte à a barra di indirizzu, chì permette l'accessu à e impostazioni.

In u menu chì si vene, selezziunate l'elemento "Storia".

Davanti à noi si apre una finestra in cui sò situate e informazioni nantu à e pagine web visitate, raggruppate per e date. In più, ci hè a capacità di vede i thumbnails di i siti visitati una volta. Da sta finestra, pudete andà à tutte e risorse in a lista di Storia.

Pudete ancu spuntà a finestra di u storicu cliccendu nantu à u simbulu cù u libru in u angulu in alto à sinu di u navigatore.

Un modu ancu più faciule per andà à a sezione "Storia" hè di aduprà la scelta rapida di tastiera Ctrl + p in a disposizione di tastiera cirillica, o Ctrl + h in lingua inglese.

Vede a storia cù u sistema di file

Inoltre, u storicu di navigazione di e pagine web cù un navigatore Safari pò esse visualizatu aprendu direttamente u schedariu nantu à u discu rigiu induve questu situ hè conservatu. In u sistema operativu di Windows, hè in a maghju di u situu situatu à l'indirizzu "c: Utenti _ AppData Roaming

U cuntenutu di u schedariu History.plist, chì permette di truvà direttamente a storia, pò esse visualizatu cù qualunque editore di test simile, quale u Notepad. Ma, purtroppu, i caratteri cirillici cù sta apertura ùn saranu micca visualizzati in maniera corretta.

Vede l'istori di Safari cù prugrammi di terze parti

Fortunatamente, ci sò utilità di terze parti chì ponu avè l'infurmazione nantu à e pagine web visitate da u navigatore Safari senza aduprà l'interfaccia di u navigatore web. Unu di i megliu di queste applicazioni hè un picculu prugramma SafariHistoryView.

Dopu avè lanciatu sta applicazione, trova u lìculu cù u storicu di navigazione in Internet di u navigatore Safari stessa, è l'aprende in forma di listinu in una forma conveniente. Ancu s'ellu ci hè l'interfaccia di l'utilità chì parla inglese, u prugramma supportanu perfettamente u cirillicu. A lista mostra l'indirizzu di e pagine web visitate, u nomu, a data di a visita è altre informazioni.

Hè pussibule di salvà a storia di e visite in un formatu amichevole, affine ch'ellu hà successu l'upportu di vede lu. Per fà quessa, andate in a sezione di u menù horizontale superiore "File", è da u listinu chì vene, selezziunate l'elemento "Salvà l'elementi selezionati".

In a finestra chì compare, selezziunate u formatu in cui vulemu salvà a lista (TXT, HTML, CSV o XML), e cliccate nantu à u bottinu "Salva".

Comu pudete vede, solu in l'interfaccia di u navigatore Safari ci sò trè modi per visualizzare u storicu di e visite à e pagine Web. In più, ci hè a possibilità di visualizzare direttamente u schedariu di storia cù applicazioni di terze parti.