MKV è AVI sò contenitori di media famosi, chì cuntenenu dati intesi in primis à a ripruduzione video. I lettori moderni di i media è i lettori durevanu di tuttu u travagliu cù i dui formati. Ma solu qualchi anni fà, solu i lettori di famiglie individuali pudianu travaglià cù u MKV. Dunque, per a ghjente chì li utilizanu ancora, a questione di cunvertisce MKV in AVI hè pertinente.
Vede ancu: Software per cunverte i video
Opzioni di conversione
Tutti i metudi per cunverte questi formati ponu esse divisi in dui gruppi principali: l'usu di prugrammi converter è l'usu di servizii in linea per cunverte. In particulare, in questu articulu parleremu cumu di aduprà esattamente i prugrammi.
Metudu 1: Xilisoft Video Converter
Una applicazione popolari per trasformà i video in una varietà di formati, inclusu MKV in conversione AVI, hè Xilisoft Video Converter.
- Lanciari Xilisoft Video Converter. Per aghjunghje un file per trattà, cliccate "Add" in u bar di cima.
- A finestra di aghjunghje video hè aperta. Naviga versu u locu induve u video hè situatu in u formatu MKV, designatu è cliccate "Apertu".
- Ci hè una procedura per importà dati. Dopu à u so completu, u nomu di u luggeru aghjuntu sarà visualizatu in a finestra di XylIsoft Video Converter.
- Avà avete bisognu di specificà u formatu in u quale a conversione sarà effettuata. Per fà quessa, cliccate nantu à u campu "Profilu"situatu sottu. In a lista chì si apre, naviga à a tab "Multimedia format". A parte manca di a lista, selezziunu "AVI". Dopu à a parte diritta, selezziunu una di e opzioni per stu furmatu. U più faciule hè chjamatu "AVI".
- Quandu u profilo hè selezionatu, pudete cambià a cartella di destinazione per a uscita di u video convertitu. Per difettu, si tratta di un cartulare spicchiatu chì u prugrammu hà definitu. L'indirizzu pò esse vistu in u campu. "Appuntamentu". Se per una ragione ùn si adatta micca, cliccate "Revisione ...".
- A finestra di selezzione di directory hè in scena. Hè necessariu passà à a cartella induve l'oggetto deve esse salvatu. Cliccate "Select Folder".
- Pudete ancu fà impostazioni addiziunali in u riquadro dirittu di a finestra in u gruppu "Profilu". Quì pudete cambià u nomu di u file finale, di a dimensione di fotogramme di video, di u tettu di bit di audio è di video. Ma a muta di i parametri nominati ùn hè micca obbligatoria.
- Dopu tutte e sette impostazioni sò state fatte, pudete procedere direttamente à l'iniziu di a procedura di conversione. Questu pò esse fattu in parechji maneri. Prima di tutti, pudete spuntà u nome volutu o parechji nomi in a lista in a finestra di u prugramma è cliccate nantu à "Start" in u pannellu.
Pudete ancu cliccà nantu à u nomu di u video in a lista cù u bottinu guru di u mousePKM) è in a lista chì si apre, selezziunate "Cunvertisce l'oggetto selezionatu" o ghjustu premendu a chjave di funzione F5.
- Una di sti azzioni inizia a procedura di conversione MKV in AVI. Pudete vede u so prugressu cù l'aiutu di un indicatore graficu in u campu "Status", chì si vene in percentuale.
- Dopu à a procedura hè stata cumpletata, opposta à u nome di u video in u campu "Status" apparisci un ticchju verde.
- Avè dirittu direttamente à u risultatu à a destra di u campu "Appuntamentu" cliccate nantu à "Apertu".
- Esplora Windows aprite esattamente à a posizione di l'oggetto convertitu in formatu AVI. Puderete truvallu quì per fà ulteriori azzioni cun ellu (visualizazioni, edizioni, etc.).
I svantaghji di stu metanu sò chì Xilisoft Video Converter ùn hè micca pienu riculitu è pruduttu pagatu.
Metudu 2: Convertilla
U prossimu prugramma software capace di cunvertà MKV in AVI hè un picculu convertitore di Convertilla gratuito.
- Prima di tutti, lanciate Convertilla. Per aprite u schedariu MKV chì deve esse convertitu, pudete ghjustu trascinarlo da Cunduttrice in a finestra Convertilla. Durante a procedura, u bottinu sinu di u mouse hè aghjustatu.
Ma ci sò metodi per aghjunghje a fonte è cù u lanceru di a finestra d'inaugurazione. Cliccate u pulsante "Apertu" à a destra di l'iscrizzione "Aprite o trascina un file video quì".
Quelli utenti chì preferenu fà manipolazioni cù u menu ponu cliccà nant'à u listinu orizzontale "File" è in più "Apertu".
- A finestra s'avvia. "Selezziunu u File Video". Naviga versu a zona induve l'oggetto cù l'estensione MKV hè situata. Fate una selezzione, premete "Apertu".
- U caminu à u video selezionatu hè messu in evidenza in u campu "File à cunverte". Ora in la tabulazione "Format" Convertill avemu da fà certi manipulazioni. In u campu "Format" selezziunate u valore da a lista spiegata "AVI".
Per difettu, u video pruciatu hè conservatu in u listessu locu com'è a fonte. Pudete vede u caminu di salva in u fondu di l'interfaccia di Convertila "File". Sì ùn li soddisfà, cliccate nantu à l'icona chì hà i contorni di a cartella à a sinistra di stu campu.
- A finestra per seleziona una directory hè aperta. Move in essa a zona di u discu duru chì vulete mandà a video convertita dopu a cunvertenza. Poi cliccate "Apertu".
- Pudete ancu fà qualchì impostazioni addizionale. Chì specificà a qualità di a video è a taglia. Se ùn site micca molto cunnisciutu di sti cuncetti, allora ùn puderete micca toccà queste impostazioni à tutti. Se vulete fà cambiamenti, allora in u campu "Qualità" da u listinu in goccia, cambiate u valore "Original" on "Altru". Una scala di qualità apparirà, in a parte di sinistra di cui u nivellu più basu hè situatu, è à a destra - u più altu. Usendu u mouse, tenendu u bottinu di sinistra, sposta u cursore à u livellu di qualità chì cunsulta accettabile per se stesso.
Hè importante rimarcà chì maggiore hè a qualità selezionata, più bona hè a maghjina in u video convertitu, ma nant'à u tempu, u pesu finale hè di pesà, è u tempu di cunversione aumenterà.
- Un'altra impostazione opzionale hè a selezzione di dimensioni di fotogramme. Per fà quessa, cliccate nantu à u campu "Dimensione". Da a lista chì si apre, cambiate u valore "Original" da a taglia di a dimensione di u frame chì cunsiderate appropriata.
- Dopu tutte e impostazioni necessarie sò fatte, cliccate "Conversu".
- U prucedimentu di cunvertisce video da MKV in AVI principia. Pudete cuntrullà l'andamentu di stu prucessu à l'aiutu di un indicatore graficu. U progressu hè dinò cumparatu in percentuale.
- Dopu a conversione hè completa, u missaghju "Conversione finita". Per andà à l'oggetto convertitu, cliccate nantu à l'icona in forma di una directory à a destra di u campu. "File".
- Iniziò Esploratore in u locu induve u video hè convertitu in AVI. Ora pudete vede, spostà o edite cù altre applicazioni.
Metudu 3: Hamster Video Converter Free
Un altru pruduttu di software libaru chì converte i file MKV in AVI hè Hamster Free Video Converter.
- Lanciate u Video Converter Free Hamster. Pudete aghjunghje un file video per l'elaborazione, cum'è in l'azzioni cun Convertilla, trascinendu da Cunduttrice in a finestra di cunvertitore.
Se vulete aghjunghje via a finestra aperta, cliccate nant'à "Add Files".
- Aduprendu l'utili di sta finestra, vai à u locu induve u MKV target hè situatu, marcatu e premete "Apertu".
- U nome di l'oggetto importatu apparirà in a finestra di Video Converter Free. Appughjà "Prossimu".
- Una finestra per l'assignazione di formati è dispositivi inizia. Spostà direttamente à u gruppu inferiore di icone in sta finestra - "Formati è dispositivi". Cliccate nantu à l'icona di u logo "AVI". Ella hè u primu in u blocu specificatu.
- A zona apre apertura cun impostazioni addiziunali. Qui potete specificà i seguenti parametri:
- Video larghezza;
- Altezza;
- Codec di Video;
- Frame rate;
- Video qualità;
- Flusu;
- Impostazioni audio (canale, codec, tasso di bit, tassa di campionatu).
Tuttavia, se ùn fighjate micca e travagliu spiciali, allora ùn avete micca bisognu di preoccupà per queste impostazioni, lascendu li soi cum'è. Indipendentemente sì avete fattu cambiamenti in l'impostazioni avanzate o ùn, per avè la conversione, cliccate nantu à u pulsante "Conversu".
- Iniziò "Sfoglia cartelle". Cù sì, avete bisognu di spostà induve a situazione in cui si trova u cartulare in cui voi state mandà a video convertita, è selezziunà sta cartella. Appughjà "OK".
- U prucessu di conversione accumula automaticamente. A dinamica pò esse veduta in u livellu di progressu indicatu in termini percentuali.
- Dopu chì u prucessu di conversione hè finitu, un messagiu apparirà in a finestra di Video Free Converter, vi informanu di stu. Per aprite u locu induve u video formatu AVI convertitu hè piazzatu, cliccate "Apri cartula".
- Esploratore corre in u cartulare duve si trova l'oggetto di sopra.
Metudu 4: Qualunque Video Converter
Un'altra applicazione capaci di svolgere a missione in stu articulu hè Any Video Converter, presentata cume una versione pagata cù funziunale avanzata, è gratuita, ma cun tuttu u set necessariu per a conversione video di alta qualità.
- Run u lanceru di u Ani Video Converter. Add MKV per prucessu pò esse qualchi trucchi. Prima di tutti, ci hè a possibilità di trascinar da Cunduttrice oggettu in a finestra di Any Video Converter.
In alternativa, pudete cliccà nantu à "Aghjunghje o trascina i file" in u centru di a finestra o fate un clic "Add Video".
- Allora a finestra di importazione video inizierà. Naviga versu u situ MKV in cui hè situata. Marcate questu oghjone, premete "Apertu".
- U nome di u video sceltu apparirà in a finestra di Ani Video Converter. Dopu aghjunghje una clip, devi specificà a direzzione di cunversione. Questu pò esse fattu cù u campu "Selezziunu un profilo"situatu à a sinistra di u bottinu "Conversu!". Cliccate in stu campu.
- A maiò un grande listinu di formati è dispositivi. Per truvà rapidamente a posizione desiderata in esse, selezziunà l'icona in a parte di sinistra di a lista. "Video Files" in a forma di una cornice di filmu video. In stu modu, andate immediatamente in u blocu. "Video Formati". Marcate a posizione in a lista "Movie AVI personalizatu (* .avi)".
- Inoltre, pudete cambià una qualchì parte di l'impostazioni di cunversione predefinite. Per esempiu, a video originariamente cunvertita hè messu in una directory separata. "Any Video Converter". Per riarminà u directory di uscita, cliccate nantu à "Installazione di basa". Un gruppu di impostazioni di basa apre. Parametro oppositu "Output Directory" Cliccate nantu à l'icona in forma di catalogu.
- Apre "Sfoglia cartelle". Specifichi u locu induve volete mandà a video. Appughjà "OK".
- Se vulete, in u blocu di e configurazione "Opzioni di video" è "Opzioni audio" Pudete cambià i codecs, i tassi di bit, i rate di fotogramme è i canali audio. Ma aghju solu bisognu di fà queste impostazioni se avete u scopu di riceve un file AVI in uscita cun parametri specifichi specificati. Nantu à a maggior parte di i casi, queste impostazioni ùn anu micca bisognu di toccà.
- I parametri imposti sò impostati, premete "Conversu!".
- U prucessu di cunvertenza principia, è u prugressu pò esse vistu simultaneamente in valori percentuale è cù l'aiutu di un indicatore graficu.
- Appena a cunversione hè completa, una finestra si aprirà automaticamente. Cunduttrice in u cartulare induve l'oggetto elaboratu hè messu in formatu AVI.
Lezione: Cumu convertite un video in un altru formatu
Metudu 5: Format Factory
Conclusu a nostra valutazione di i metudi per trasformà MKV in AVI cù una descrizione di questa procedura in u prugramma Format Factory.
- Dopu avè lanciatu Format Factor, cliccate nantu à u pulsante. "AVI".
- A finestra di regolazione per convertisce in format AVI hè lanciata. Sì avete bisognu di specificà impostazioni avanzate, cliccate nantu à u bottinu. "Personalizza".
- Appare una finestra avanzata di impostazioni. Quì, se vulete, pudete cambià i codec audio è video, dimensione video, tassi di bit è assai di più. Dopu avè fattu e cambiamenti, se hè necessariu, cliccate "OK".
- Tornà à a finestra principale di impostazioni AVI, per specificà a fonte, cliccate "Add File".
- A nantu à u discu duru, trova l'oggetto MKV che vulete trasformà, designatu e cliccate "Apertu".
- U nomu di u video vene in a finestra di configurazione. Per difettu, u schedariu convertitu sarà trasmessu à un annu speciale. "Ffoutput". Se avete bisognu di cambià u cartulare induve l'oggiu sarà trasmesso dopu prucessione, allora cliccate nantu à u campu "Cartella finale" in fondo à a finestra. Da a lista chì compare, sceglite "Add folder".
- Appare una finestra di ritrattu di directory. Specifichi u directory di destinazione è cliccate "OK".
- Ora pudete cuminciare u prucessu di cunvertenza. Per fà quessa, cliccate "OK" in a finestra di configurazione.
- Tornà à a finestra di prugramma principale, selezziunate u nomu di a missione creata da noi è cliccate "Start".
- A conversione principia. U statutu di prugressu hè espositu cum'è una percentuale.
- Dopu si hè finitu, in u campu "Condition" un valore apparirà à fiancu à u nome di a attività "Fatti".
- Per andà à u cartulare di situazione di u file, cliccate nantu à u nome di a task. PKM. In u menù contestuale, selezziunu "Apertu u Cartinu di Destinazione".
- In Esploratore A cartulare chì cuntene u video convertitu si aprirà.
Avemu consideratu luntanu da tutte e opzioni possibili per trasformà i video MKV in formatu AVI, postu chì ci sò dozzine, forse centinaia, di cunvertitori video chì supportanu sta direzzione di conversione. In listessu tempu, avemu provatu à copre a descrizione di e applicazioni più popolari chì svolenu questu task, da a più simile (Convertilla) a combinazioni putenti (Xilisoft Video Converter è Format Factory). Cusì l'utente, a seconda di a profondità di u travagliu, puderà sceglie una opzione di conversione accettabile per ellu, sceglie u prugramma più adatta per scopi specifici.