AIMP Personalization Guide

U formatu ICO hè spessu usatu per a fabbricazione di favicons - icone di siti chì sò visualizzati quandu andate à a pagina web in la scheda di navigatore. Per fà stu badge, spessu hè necessariu cunvertì una foto cù l'estensione PNG ad ICO.

Riformattà applicazioni

Per convertite PNG in ICO, pudete aduprà servizii in ligna o aduprà un software installatu nantu à u vostru PC. L'ultima opzione sarà discupratu in più dettu. Per convertì in a direzzione specificata, pudete aduprà i seguenti tipi di applicazioni:

  • Editori grafici;
  • Convertitori;
  • Disegni di spettatori.

Dopu, tenemu cunsideratu a procedura per a cunvertenza PNG in ICO cun esempi di prugrammi individuale da i gruppi sopra cullati.

Metodo 1: Fabbrica di Formati

Prima, cunsideremu l'algitimu per riformattà in ICO da PNG cù u fattore di cunversu Format Factor.

  1. Fighjate l'applicazione. Cliccate nantu à u nome di a sezione. "Foto".
  2. A lista di l'urzioni di trasformazione hè visualizzata, rappresentata cum'è icone. Cliccate nantu à l'icona "ICO".
  3. A chjave di regolazione per trasformazione in ICO si apre. Prima di tuttu, avete bisognu di aghjunghje a fonte. Cliccate "Add File".
  4. In a finestra di selezzione d'immagine chì si apre, inserite a situazione di u PNG sorgente. Avendu designatu l'oggetto specificatu, usa "Apertu".
  5. U nomu di l'oggiu selettutu hè messu in lista in a lista in a finestra di parametri. In u campu "Cartella finale" inserite l'indirizzu di u cartulare à quale le favicon convertite saranu mandate. Ma se hè necessariu, pudete cambià questa directory, cliccate solu "Cambia".
  6. Turning with the tool "Sfoglia cartelle" in u cartulare induve volete conservà un favicon, selezziunu e cliccate "OK".
  7. Dopu à l'apparenza di un novu indirizzu in l'elemento "Cartella finale" cliccate "OK".
  8. Ritorna à a finestra di prugramma principale. Comu pudete vede, i cunfusioni di u compitu sò visualizati in una linea separata. Per iniziare a cunversione, selezziunate sta linea è cliccate "Start".
  9. L'immagine hè riformattata in ICO. Dopu à a so missione in u campu "Condition" u statutu hè stabilitu "Fatti".
  10. Per andà à u cartulare di posizioni di favicon, selezziunate a linea cù a missione è cliccate nantu à l'icona situata in u pannellu - "Cartella finale".
  11. Si duverà "Esploratore" in a zona induve u favicariu prontu si trova.

Metudu 2: Photoconverter Standard

Dopu, vedemu un esempiu di cume fà di a procedura in studiu aduprendu u prugramma specializatu per cunvertisce e immagini, Standard Photoconverter.

Scaricate Standard Photoconverter

  1. Lanciate u Photoconverter Standard. In a tabulazione "Selezzi i File" cliccate nant'à icona "+" cun una iscrizzione "Files". In lista aperta, cliccate "Add Files".
  2. A finestra di selezzione di foto si apre. Vai à u locu di u PNG. Marcate l'oggetto, aduprate "Apertu".
  3. L'immagine selezionata sarà visualizzata in a finestra di prugramma principale. Avà avete bisognu di specificà u furmatu di cunversione finale. Per fà quessa, à a destra di u gruppu di icone "Salvà cum'è" in fondo à a finestra, cliccate nantu à l'icona in forma di segno "+".
  4. Una finestra annantu si apre cun un enorme listinu di formati grafichi. Cliccate "ICO".
  5. Ora in u blocu di l'elementi "Salvà cum'è" Icona apparse "ICO". Hè attivu, è cusì significa chì l'oggettu cù sta estensione sarà trasformatu. Per specificà a cartella di destinazione di u favicon, cliccate nantu à u nome di a sezione. "Salvà".
  6. Una sezione si apre in cui pudete specificà u directory di salvu per u favicon cunvertitu. Rinundendu a posizione di u pulsante di radio, pudete sceglie duve u salvu di u schedariu:
    • In u listessu cartulare cum'è a fonte;
    • In u cartulare annantu à u cartulare sorgente;
    • A scelta casuale di un cartulare.

    Quandu sceglite l'ultimu articulu, hè pussibule di specificà una cartella nantu à u discu o di i media connessi. Cliccate "Cambia".

  7. Apre "Sfoglia cartelle". Specifichi u directory in cui vulete conservà favicon, è cliccate "OK".
  8. Dopu chì u caminu di u cartulare sceltu vene affissatu in u campu currisariu, pudete avizià a cunversione. Cliccate per questu "Start".
  9. L'immagine hè in corso di riformattatu.
  10. Quandu hè finitu, l'infurmazione sarà visualizzata in a finestra di trasformazione - "Conversione finita". Per andà à a cartella di situazione di u favicinu, cliccate "Mostra i file ...".
  11. Si duverà "Esploratore" in u locu induve u favicon hè situatu.

Metudu 3: Gimp

Non solu i convertitori sò capaci di riformattà versu ICO da PNG, ma dinò a maiò parte di i redattori grafichi, trà i quali Gimp spicca.

  1. Aprite u Gimp. Cliccate "File" e sceglite "Apertu".
  2. A finestra di selezzione di foto inizia. In a barra laterale, segnate u situ di u discu di u schedariu. Dopu, andate in u cartulare di a so posizione. Selezzione di un oggettu PNG, aduprate "Apertu".
  3. A foto apparirà in a coppiu di u prugramma. Per cunverialu, cliccate "File"è dopu "Esporta cumu ...".
  4. In a parte sinistra di a finestra chì si apre, specificate u discu chì vole salvà l'immagine risultante. Dopu, andate in u cartulare desideratu. Cliccate nantu à l'elemento "Selezziunu tippu file".
  5. Da a lista di formati chì si vedenu sceglite "Icona di Microsoft Windows" e premete "Esporta".
  6. In a finestra chì si vede, cliccate solu "Esporta".
  7. L'immagine serà trasformata in ICO è ponu in a zona di u sistema di file chì l'utente hà specificatu prima quandu aghjuntu a conversione.

Metudu 4: Adobe Photoshop

U prossimu editor graficu chì pò convertisce PNG in ICO hè chjamatu Photoshop di Adobe. Ma u fattu hè chì in l'assemblea standard, a capacità di salvà i file in u furmatu chì avemu bisognu in Photoshop ùn hè micca furnita. Per uttene sta funzione, avete bisognu di stallà u plugin ICOFormat-1.6f9-win.zip. Dopu avè scaricatu u plugin, scompattilo in un cartulare cù u seguitu mudellu di indirizzu:

C: Archivi prugrammi Adobe Photoshop CSre Plug-in

Invece di valore "№" Duvete inserire u numeru di versione di u vostru Photoshop.

Scaricate u plugin ICOFormat-1.6f9-win.zip

  1. Dopu avè installatu u plugin, aprite Photoshop. Cliccate "File" è dopu "Apertu".
  2. A finestra di selezione comincia. Vai à u locu di u PNG. Dopu avè evidenziatu u disegnu, aduprate "Apertu".
  3. A finestra si aprirà, chì avverrà di l'absenza di un prufessu incisivu. Cliccate "OK".
  4. A foto hè aperta in Photoshop.
  5. Ora ci vole à riformattare a PNG in u formatu chì avemu bisognu. Cliccate torna "File"ma sta volta cliccate "Salvà cum'è ...".
  6. Accende la finestra di salvataggio. Andate à u cartulare induve volete conservà u favicon. In u campu "File Type" selezziunate "ICO". Cliccate "Salvà".
  7. Favicon salva in u formatu ICO in a località specificata.

Metudu 5: XnView

A riformata à ICO da PNG riesce à una numeru di visualizatori d'immagine multifunzionali, trà i quali XnView hè spiccatu.

  1. Fighjate XnView. Cliccate "File" e sceglite "Apertu".
  2. Appare una finestra di selezzione di foto. Andate à u cartulare di situazione PNG. Etichettendu questu oggettu, usa "Apertu".
  3. A foto si aprirà.
  4. Ora premete torna "File"ma in stu casu sceglite una posizione "Salvà cum'è ...".
  5. A finestra di salvu si apre. Usate lu per andà à u locu duve avete intenzione di conservà u favicon. Allora in u campu "File Type" selezzione articulu "ICO - Icona di Windows". Cliccate "Salvà".
  6. A foto hè salvata cù l'estensione designata è in una località specifica.

Comu pudete vede, ci sò parechji tippi di prugrammi cù i quali pudete cunvertite in ICO da PNG. A scelta di una opzione specifica dipende da e preferenze personali è e condizioni di trasformazione. I cunvertitori sò i più adatti per a cunversione di lìbule di massa. Se avete bisognu di fà una sola conversione cun edità a fonte, allora per questo scopu un editor graficu hè utile. È per una semplice cunverzione hè abbastanza adatta è avvuculatrice di immagini.