In l'ultimu aghjurnamentu di Windows 10, una nova opzione di ripristinamentu di parola era apparsa - basta risponde à e dumande di cuntrollu fatte da l'utente (vede cumu restituisce a password di Windows 10). Stu metudu serve per i conti locali.
L'installazione di e dumande di test hè stata fatta durante l'installazione di u sistema, sì avete sceltu un account in linea (cuntinu locale), pudete ancu impostà o cambià e domande di test in un sistema già installatu. Cume - in seguitu in stu manuale
Impostà e cambiate domande di sicurezza per recuperà una password di cuntu locale
Per cumincià, brevemente, cumu cunfigurà e dumande di sicurezza quandu l'installazione di Windows 10. Per fà ciò, in a tappa di a creazione di un account dopu a copia di file, riavviscingu è seleziona lingue (u prucedimentu d'installazione tuttu hè descrittu in Installazione di Windows 10 da una unità flash USB), seguite sti passi:
- A basse a sinistra, cliccate nantu à "Account offline" è rifiutatevate di logà cun un account Microsoft.
- Inserite u vostru nome di cuntu (ùn usate micca "Amministratore").
- Inserite u vostru password è confermà a vostra password di cuntu.
- One by one ask 3 control questions.
Dopu à ciò, cuntinuà u prucessu di stallazione cum'è di solitu.
Se per una ragione o l'altru avete bisognu di dumandà o cambiate e dumande di cuntrollu in un sistema già installatu, pudete fà quellu:
- Vai à Configurazione (chiavi Win + I) - Accounts - Login options.
- Sottu a "Password", cliccate "Aggiornamentu e dumande di sicurezza" (se un tale elementu ùn hè micca visualizatu, allora o avete un account Microsoft, o Windows 10 hè più vechju di 1803).
- Inserite u vostru password per u cuntu attuale.
- Fate e dumande di sicurezza per resettà a vostra password sì avete dimenticatu.
Hè tuttu: cum'è si pò vede, hè abbastanza sèmplice, pensu chì ancu i principianti ùn anu avè nisunu prublemi.