Accedi à u Google Play Store per computer

Una partizizione di un discu in parechje sezioni hè una prassi molto frequente in l'utenti. Hè assai più pratice aduprà un tale HDD, da chì ti permette di separà i schedari di sistema da i lugizii di l'utente è li gestisci convenientemente.

Pudete separà un hard disk in sezioni in Windows 10 non solu durante l'installazione di u sistema, ma dinò dopu, è per questu ùn hè micca necessariu aduprà prugrammi di terze parti, perchè esiste una tale funzione in Windows stissa.

Modi di partiziu u discu duru

In questu articulu discurremu cume spartite u HDD in partizioni logiche. Questu pò esse fattu in un sistema operativu già installatu è quandu reinstallà l'OS. A so discrezione, l'utente può aduprà una utilità di Windows normale o prugrammi di terze parti.

Metudu 1: Usa i prugrammi

Una di e scelte per dividendu u discu in sezioni hè l'usu di prugrammi di terze parti. Parechji di esse ponu esse usate in esecuzione di Windows, è cume una unità di avvallamentu, quando ùn pudete micca dimenticà u discu quandu u sistema operativu hè in via.

MiniTool Partition Wizard

Una solu soluzione gratuita chì funziona cù diversi tipi di unità hè u MiniTool Partition Wizard. U vantaghju principali di stu prugramma hè a capacità di scaricà una immagine da u situ ufficiale cù un schedariu ISO per creà una unità flash USB aviabile. U partizionamentu di u discu pò esse fattu quì duie manere simultaneamente, è cunsideremu u più simile è u più veloce.

  1. Cliccate nantu à a sezione chì volete spaccà, cliccate à diretta è selezziunate a funzione "Split".

    Di solitu questu hè a più grande sezione riservata à i file d'utenti. A rùbbrica di l'altri sò sistemiche è ùn pudete micca tocca à elli.

  2. In a finestra cun l'impostazioni, regolate a dimensione di ognunu di i dischi. Ùn dite micca a nova partizione u spaziu libaru - in futuro, pudete avete problemi cù u volumu di u sistema, per manca di spaziu per e novità è altre cambiamenti. Avemu brama di lasciare à C: da 10-15 GB di spaziu libero.

    E dimensioni sò regolate sia in modo interattivu - trascinendu u controllore è manualmente - inserendu numeri.

  3. In a finestra principale, cliccate "Applicà"avà da fà a procedura. Se l'operazione accade cù u discu sistema, duverete riavvià u PC.

A lettera di u novu volumu pò esse successu cambiata manualmente "Gestione di dischi".

Acronis Disk Director

A differenza di u prugrammu precedente, Acronis Disk Director hè una versione pagata, chì hà ancu un gran numeru di funzioni è capace di partiziu u discu. L'interfaccia ùn hè micca diversa da a MiniTool Partition Wizard, ma hè in rusa. Acronis Disk Director può dinò esse adupratu cum'è un software di boot, se ùn pudete micca fà operazioni in esecuzione di Windows.

  1. À u fondu di u schermu, truvà a sezione chì vulete spartire, cliccate nantu à ellu è in a parte sinistra di a finestra selezziunate l'element "Split Volume".

    U prugramma hà dighjà firmatu chì sezioni sò partizioni di sistema è ùn pò esse spartite.

  2. Spostate u divisore per selezziunà a dimensione di u novu volumu, o inserite numeri manualmente. Ricurdate di tene un minimu di 10 GB per u volume attuale per ai bisogni di u sistema.

  3. Pudete ancu spuntà a casella accanto à "Trasferisce i schedari scelti in u volumu creatu" è spingà u pulsante "Scelta" per selezziunà i file.

    Per piacè, fighjate l'importante avvisu in u fondu di a finestra, se si vene à sparghje u volumu di boot.

  4. In a finestra principale di u prugramma cliccate nantu à u pulsante. "Applicà operazioni pendenti (1)".

    In a finestra di cunfermazione, cliccate nantu à "OK" è ripartite u PC, durante a quale u spaziu di u HDD si truverà.

EaseUS Partition Master

EaseUS Partition Master hè un prugramma di periodu di prova, cum'è Acronis Disk Director. In a so funzionalità, parechje funzioni, cum'è avè rottu di u discu. In generale, hè simile à i dui analoghi enumerati sopra, è a differenza basicamente si riduce à l'apparenza. Ùn ci hè nunda di lingua russa, ma pudete scaricà un pack di lingua da u situ ufficiale.

  1. In a parte inferiore di a finestra, cliccate nantu à u discu chì avete da travaglià, è in a parte sinistra selezziunate a funzione "Ridimensiona / Move spartimenti".

  2. U prugrama stessu sceglie una partizione disponibile. Usendu u separatore o l'ingressu manuale, selezziunu u volumu chì avete bisognu. Lasciate almeno 10 GB per Windows per evità futuri errori di sistema in futuro.

  3. A taglia selezionata per a separazione sarà poi chjamata "Unallocated" - Arieuro senza attaccu. In a finestra, cliccate "OK".

  4. Pulsante "Applicà" diventa attivu, cliccate nantu à ellu è in a finestra di conferma selezziunate "Sì". Durante un riavvintu di l'ordinatore, u drive hè divisatu.

Metudu 2: Strumentu Windows aghjurnatu

Per fà sta missione, bisogna aduprà l'utilità integrata. "Gestione di dischi".

  1. Cliccate u pulsante Cumprà cliccate à diretta è selezziunate "Gestione di dischi". O fate un clic nantu à a tastiera Win + Rentrate un campu vuotudiskmgmt.mscè cliccate "OK".

  2. U discu duru principale hè chjamatu Disk 0 è hè divisatu in parechje sezioni. Se 2 o più dischi sò cunnessi, u so nome pò esse U discu 1 o altri.

    U numeru di partizioni esse pò esse differente, è di solitu ci sò 3: due sistemi è un utente.

  3. Fate un clic destro in u discu è selezziunate "Squeeze tom".

  4. In a finestra chì si apre, vi sarà dumandatu di cumpresse u volumu in tuttu u spaziu dispunibule, cioè di creà una partizione cù u numeru di gigabyte chì hè attualmente liberu. Avvertenimu fermamente di fà ciò: in futuro, pò esse spessu ùn basta spaziu per Windows - per esempiu, quandu arricchisce u sistema, creà copie di salvaguardia (ripristinà punti), o installà programmi senza pudè cambià a so posizione.

    Assicuratevi di lascià per C: spaziu libaru supplementare, almenu 10-15 GB. In u campu "Dimensione" u spaziu cumpressibile in megabyte, inserite u numeru chì avete bisognu di u novu volumu, menu u spaziu per C:.

  5. Apparirà una zona assestata, è a taglia C: si pò riduce in quantità ch'ella hè stata attribuita à favurizà a nova sezione.

    Per area "Non distribuitu" fate un clic destro è seleziona "Crea un volume serenu".

  6. Si apre Statu guidatu di Volu Simularein cui avete bisognu di specificà a dimensione di u novu volume. Se da quellu spaziu vulete creà solu una unità logica, allora lasciate a dimensione completa. Pudete ancu spartà u spaziu vuotu in parechji volumi - in stu casu, specificate a dimensione desiderata di u volume chì stavi creendu. U restu di a zona resterà dinò cum'è "Non distribuitu", è sarà bisognu di fà una tappa 5-8.
  7. Dopu, pudete assignà una lettera di unità.

  8. Dopu, avete bisognu di formattà a partizione creata cù un spaziu vacante, i vostri schedari ùn sò micca cancellati.

  9. E opzioni di formattazione devianu:
    • Sistema di file: NTFS;
    • Taglia di u cluster: Default;
    • Etichetta di u Volume: tippi u nomu chì vulete dare à u discu;
    • E formattazione rapida.

    Dopu à quì, cumplete u mago facendo clic "OK" > "Fatti". U libru appena creatu apparirà in a lista di altri volumi è in l'Esploratore, in a sezione "Questu computer".

Metudu 3: Partizionà u discu quandu installate Windows

Hè sempre possibile dividere u HDD quandu installa u sistema. Questu pò esse fattu per mezu di u installatore Windows.

  1. Fighjate l'installazione di Windows da l'unità flash USB è andate à passo "Selezziunate u tippu di installazione". Cliccate nantu à "Custom: Windows Setup Only".
  2. Elevite una sezione è cliccate nantu à u pulsante. "Setup di u discu".
  3. In a prossima finestra, selezziunate a partizione chì vulete eliminà, se vulete redistribuisce u spaziu. E partizioni eliminate sò convertite in "Spaziu nant'à u discu allocatu". Se u drive ùn hè micca spartutu, saltà quellu passu.

  4. Selezziunu spaziu non allargatu è cliccate nantu à u pulsante. "Crea". In l'impostazioni chì vene, specificate a dimensione per u futuru C:. Ùn hè micca bisognu di specificà tutta a dimensione dispunibile - calculà a partizione in modu chì sia cù un margine per a partizione di sistema (aggiornamenti è altri cambiamenti di sistema di file).

  5. Dopo aver creatu a seconda partizione, hè megliu formattallu immediatamente. Altrimenti, pò esse ùn vene micca in Esploratore di Windows, è duverà esse formattatu cù l'utilità di sistema. "Gestione di dischi".

  6. Dopu scissione è formattazione, selezziunate a prima partizione (per installà Windows), cliccate "Prossimu" - L'installazione di u sistema continuerà.

Ora sapete cume spartite HDD in diverse situazioni. Ùn hè micca assai difficiule, è da quì u travagliu cù i schedari è i documenti più pratticu. A differenza fondamentale trà l'usu di l'utilità integrata "Gestione di dischi" è ùn ci sò micca prugrammi di terze parti, postu chì, in e dui varianti, si riceve u listessu risultatu. Tuttavia, altri prugrammi puderanu avè funzionalità addizionali, cume u trasferimentu di file, chì pò esse utenziale per certi utenti.