Cume per cunnessu u router via modem

Oghji, parechji mudelli di router, indipenenti da u costruttore, ponu esse cumpressi tra d'elli, per esempiu, per cambià prestu l'internet pre-configuratu da diversi fornitori. Puru, tra i dispositivi di stu tipu hè un USB-modem, à causa di a cunnessione di a quale hè pussibule di distribuà Internet via Wi-Fi. Nantu à e dui opzioni più pertinenti per a cunnessione di i modem, discutemu in questu articulu.

Cunnessi i modemiti cum'è l'altru

In i dui casi, avete bisognu di fà qualchi cambiamenti à i parametri di apparecchiatura. Tuttavia, ùn ponemu micca attenta separatamente à i mudelli diversi, limitandosi a un dispositivo per esempio. Se site interessatu à stallà Internet nantu à dispositivi specifici, pudete contattà ci à i commenti o aduprà a ricerca nantu à u situ.

Opzione 1: ADSL-modem

Quandu usando Internet via un modem ADSL senza supportu Wi-Fi, pò esse necessariamente cunnessa à un router chì hà sta caratteristica. I motivi di stu fattu sò varii fattori, cum'è a riluttanza à cumprà un dispositivo ADSL senza filu. Pudete cunnessà equipagiu simili cù un cavu speciale è l'impostazioni.

Nota: dopu a cunfigurazioni, pudete cunnesse à Internet solu via u router.

Configurazione di u router Wi-Fi

  1. Aduprendu un corda di patch regolari à a scheda di rete di u computer, cunnesse un router Wi-Fi. Sia u PC sia u router avianu ad usà u portu "LAN".
  2. Avà avete bisognu di andà à u pannellu di cuntrollu per un indirizzu IP identicu per a maiò parte di i dispositivi. Pudete truvà a superfici di u casu in un blocu particulare.
  3. Accantu à l'indirizzu IP hè ancu i dati da l'interfaccia web. Deve esse specificatu in i campi "Login" è "Password" in a pagina cù u requisitu currente.
  4. Dopu, avete bisognu di configurà u router per u funzionamentu currettu di Internet. Ùn penseremo micca à questu prucessu, da quì stu tema meriteghja una riflessione dettagliata in articuli separati, è parechji di esse sò digià scritti da noi.

    Leggi più: Configurazione di un router TP-Link, D-Link, Tenda, Mikrotik, TRENDnet, Rostelecom, ASUS, Zyxel Keenetic Lite

  5. In a sezione cun impostazioni di rete locale "LAN" Avete bisognu di cambià l'indirizzu IP predefinitu di u router. Questa necessità hè causata da u fattu chì in u modem ADSL l'indirizzu standard pò esse occupatu.
  6. Nantu à u fattu di u cambiamentu, scrivite o ricordate nantu à a pagina i dati tracciati da noi in a screenshot.
  7. Vai à la sezione "Modu Operativu"sceglie opzione "Modu di Access Point" e salvà e configurazione. Di novu, nantu à diversi mudelli di router, u prucessu di fà cambiamenti pò esse differente. Per esempiu, in u nostru casu hè abbastanza per disattivà "Servitore DHCP".
  8. Avendu finitu a definizione di i parametri annantu à u router, pò esse disconnessu da u computer.

Configurazione di Modem ADSL

  1. Da u listessu modu cum'è in un router Wi-Fi, aduprate un corda di patch per cunnessu u modem ADSL à u PC.
  2. Tramite un praticu navigatore, aprite l'interfaccia web cù u indirizzu IP è i dati da u fondu di u dispositivo.
  3. Effettuate a configurazione di a rete, seguendu e istruzioni standard da u fabbricante. Se l'Internet hè già cunnessu è configuratu nantu à u vostru modem, pudete saltà stu passu.
  4. Espandi la scheda menu "Impostazione avanzata"cambiate à a pagina "LAN" è cliccate "Add" in blocu "Lista statica di leasing IP".
  5. In a sezione aperta, inserisci i campi in cunfurmazione cù i dati precedentemente registrati da u router Wi-Fi è salvà e regolazioni.
  6. U passu finale hè di disconnessu u modem da u computer.

Connessione internet

Aduprendu un cordulaghju di più, cunnessi u modem ADSL è u router Wi-Fi l'un l'altru. In u casu di u router cavu deve esse collegatu à u portu "WAN"mentre in l'apparatu ADSL qualsiasi interfaccia LAN hè usata.

Dopu à a fine di a procedura descritta, i dui dispositivi ponu esse attivati. Per accede à Internet, u computer deve esse cacciu à u router cun un cavu o una Wi-Fi.

Opzione 2: Modem USB

Questa opzione di cunnessione di Internet à a rete domestica hè una di e soluzioni abbastanza vantaghji in termini di costu è qualità. Inoltre, malgradu l'esistenza di un gran numaru di mudelli di modemii USB cù supportu di Wi-Fi, u so usu hè severamente limitatu in comparazione cù un router pienuatu.

Nota: A volte un modem pò esse rimpiazzatu cù un smartphone cu una funzione "Internet via USB".

Vedi ancu: Utilizendu u telefunu cum'è modem

  1. Connettu u modem USB cù a porta curretta di u router Wi-Fi.
  2. Vai à l'interfaccia web di u router cun un navigatore Internet, aduprà i dati nantu à a superficie inferiore di u dispositivo. Di solitu parenu questu:
    • Indirizzu IP - "192.168.0.1";
    • Login - "admin";
    • Password - "admin".
  3. Tramite u menu principale, andate in sezione "Rete" è cliccate nantu à a tabulazione "Accessu ad Internet". Sceglite una opzione "Solu 3G / 4G" è cliccate "Salvà".

    Nota: Nant'à diversi dispositivi, a situazione di l'impostazioni desiderate pò cambià.

  4. Passa à a pagina 3G / 4G è attraversu a lista "Regione" specificate "Russia". Hà in linea "Fornitore di servizii Internet mobili" selezziunate a scelta adatta.
  5. Cliccate u pulsante "Impostazioni avanzate"per cambià di modu indipendente u tippu di cunnessione.
  6. Spuntà a casella "Specifica manualmente" e riunite i campi in cunfurmazione cù e preferenze di Internet unici per a carta SIM di ogni operatore. Qui di sà avemu listatu e opzioni di i prestatori più preziosi in Russia (MTS, Beeline, Megafon).
    • Numeri di dialogo - "*99#";
    • Username - "mts", "beeline", "gdata";
    • Password - "mts", "beeline", "gdata";
    • APN - "internet.mts.ru", "internet.beeline.ru", "internet".
  7. Se necessariu, cambiate e altre impostazioni, guidate da a nostra screenshot, è cliccate "Salvà". Per finalizà, se hè necessariu, riavviu l'attrezzatura.
  8. Certi, per pussibilità obsoleti, dispositivi cun support modem USB ùn anu micca sectioni separati per istallazione di una cunnessione. Per questo, avete bisognu di visità a pagina "WAN" e cambiate "Tipu di cunnessione" on "Internet mobile". I dati restanti duveranu esse specificati cume in a versione avanzata di i parametri discuvi supra.

Mediante l'impostazione di i parametri in accordu cù i nostri raccomandazioni, pudete aduprà un modem USB, chì a rete di cui sarà migliurata significativamente da a capacità di u router Wi-Fi.

Conclusione

Bisogna capisce chì micca tutti i router sò configurabili per travaglià cù un modem ADSL o USB. Avemu tentatu di cunsiderà a procedura di cunnessione in dettu abbastanza, sottu à a dispunibilità di capacità capaci.