Scaricà i driver per u dispositiu ACPI MSFT0101


Parechji utilizatori di urdinatori moderni è di PC, reinstallendu Windows 7, spessu si inciampanu "Manager di dispositivi" in certi Dispositivo scunniscutuA cui identità pareACPI MSFT0101. Oghje ti avemu da dì chì tipu di dispositariu hè è ciò chì i piloti abbia bisognu.

Piloti per ACPIMSFT0101

Per un cumandamentu, vedemu scansu chì tippu di attrezzature. L'identificativu specificatu sta per Trusted Platform Module (TPM): un prucessore criptograficu chì pò generà è conserva chiavi di crittografia. A funzione primaria di stu modulu è di monitorà l'usu di cuntenutu copyright, è garantisce l'integrità di a configurazione di hardware.

Strictu parlendu, ùn ci sò più chjovi liberi per stu dispositiu: sò unici per ogni TPM. Tuttavia, pudete ancu trattà i prublemi di u dispositiu in questione per dui modi: stendu installendu un aghjunghjimentu di Windows particulare o disattivà u TPM in i parametri di u BIOS.

Metudu 1: Installate Windows Update

Per l'utenti di Windows 7 x64 è a so versione di servitore, Microsoft hà publicatu un aggiornamentu minore, chì hè prupusitu per risolve u prublema cù ACPI.

Scaricate aghjuntu

  1. Cliccate nantu à u ligame sopra è cliccate nantu à l'elemento. "Download di Hotfix Available".
  2. In a pagina successiva, spiccate a patch desiderata, allora inserisci l'indirizzu di cassetta postale in i dui campi sottu à u blocu di l'aggiornu, è cliccate "Richiedi un patch".
  3. Dopu, andate à a pagina di a cassetta postale inserita è cercate in u listinu di messaghji ricevuti da u "Self Service di Hotfix".


    Aprite a lettera è scorrite versu u blocu chjamatu "Pacchetto". Trova un puntu "Locu"Sottu quì u link per scaricà a riparazione hè piazzatu e cliccate nant'à.

  4. Scaricate l'archiu cù u patch in u vostru computer è esegui. In a prima finestra, cliccate "Continue".
  5. A seguitu, selezziunà a posizione di i schedari disimballati è cliccate "OK".
  6. Chiudite u imballatore premendu dinò u pulsu. "OK".
  7. Andate in a cartella induve u installatore era spacchiatu, è dopu cliccate per dà à l'iniziu.

    Attentu! In certi PC è urdinatori, l'installazione di questu aghjunghju pò causà un errore, perchè vi propemu di creà un puntu di ripristinamentu prima di iniziare a procedura!

  8. In u missaghju di l'infurmazione di u installatore, cliccate "Sì".
  9. A procedura di stallazione principia.
  10. Quandu l'aggiornamentu hè installatu, u installatore hè chjusu automaticamente è u sistema vi chjone di ripartisce - fate.

Andà in "Manager di dispositivi", pudete verificare chì a questione ACPI MSFT0101 sia stata riparata.

Metudu 2: Disattivazione di u Module di Piattaforma fiducia in BIOS

I sviluppatori anu furnitu una opzione per i casi in cui u dispositiu si falla o per qualchì altra ragione ùn hè più capace di fà i so attività - pò esse disattivatu in u BIOS di l'urdinatore.

Attirà a vostra attenzione! A procedura descritta sottu hè prughjetta per l'utenti avanzati, dunque se ùn avete fiducia in e vostre abilità, aduprate u metudu precedente!

  1. Spegni u computer è entrate in u BIOS.

    Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer

  2. L'azione ulteriore dipende da u tipu di Setup CMOS. In u BIOS AMI, apri la tabulazione "Avanzate"truvà l'opzione "Cumpagnia di fiducia", andate à l'elemento cù e frecce "Supporto TCG / TPM" è metti a posizioni "No" premendu Enter.

    Andate à i Premi è Phoenix tabulature BIOS. "Sicurezza" e sceglite una opzione "TPM".

    Poi cliccate Enter, selezziunate a scelta di e frecce "Disabled" e cunfirmi cun pressione di a chjave Enter.
  3. Salvà i cambiamenti (a chjave F10) è riavvi. Sì entrate "Manager di dispositivi" dopu avè avvicinatu u sistema, truvate l'absenza di ACPI MSFT0101 in a lista di attrezzature.

Questu metudu ùn risolve u prublema cù i driver per u modulu di fiducia, ma permette di risolve i prublemi chì si presentanu da a mancanza di software.

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì l'utenti cumuni sò raramente bisognu di e capacità di u Module di Piattaforma fiduciaria.