Cesiu 1.7.0

Queste persone chì avianu spessu à ottimizà varie immagini anu avè un praticu prughjettu, ma nant'à u tempu perfettamente personalizabile è efficace per cumpressà i file. Che una tale applicazione sia l'utilità Cesiu.

U prugettu gratuitu Cèsiu, eliminendu i metadati inutili è vuoti, hè capace d'ottimizà u tippu principale di file di immagine quant'è pussibule. In più, l'utilità hè abbastanza pratice da aduprà.

Lezione: Cumpressione di una foto in u prugramma Cesiu

C'e li cunsiglii à vede: altri prugrammi per cumpressione di foto

Compressione di l'immagine

L'unica funzione di l'applicazione Cesium hè di ottimizà e immagini cumpressing. Stu prucedimentu hè abbastanza sèmplice, ma, nant'à, hè efficace. I seguenti formati di immagine sò supportati: JPG, PNG, BMP. In certi casi, u proporzione di cumpressione pò ghjunghje à 90% senza perdita.

In listessu tempu, u schedariu ottimizzato ùn sostituisce micca a fonte, ma hè furmata in un locu precedente specificatu.

Impostazioni di cumpressione

U prugramu di Ceziu in i analoghi hè differente in i cuncepimenti di cumpressione abbastanza precisi. In l'impostazioni, pudete piazzà u gradu di compressione (da 1% à 100%), cambiate a dimensione fisica di l'immagine, sia in termini assoluti, sia in valori percentuali, è ancu convertitela. L'impostazioni di cumpressione indicanu a directory in u discu rigiu duve a impresa ottimizata finita sarà inviata.

In più, ci sò un prugramma globale di Cenium. Hè stabilitu a lingua di l'interfaccia, alcuni parametri di cumpressione, oltre à e funzioni di a pruprietà stessa.

Benefici di Cèsiu

  1. Praticità in travagliu cù l'applicazione;
  2. Affine di a procedura di compressione;
  3. Un'interfaccia multilingua (13 lingue, tra cui u russo);
  4. Elevata compressione senza perdita.

Inconvenienti di Cèsiu

  1. Lavora solu in a piattaforma Windows;
  2. Ùn sustene micca u travagliu cù parechji formati grafichi, cum'è GIF.

U prugramma Cesium hè un strumentu assai pratice per cumpressà e immagini, ancu questu utilità ùn funzeghja micca cù tutti i formati di l'immagine. L'utenti naziunali anu pigliatu soprattuttu à u fattu chì, à diffusione di parechji analoghi, sta applicazione hà una interfaccia di lingua russa.

Scaricate u Cesiu Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cumpressione di una foto in u prugramma Cesiu Jpegoptim OptiPNG PNGGauntlet

Share l'articolo in reti sociali:
Cesiu - un'applicazione gratuita per ottimizà i file d'immagine, ridendu a so dimensione originale, puru mantendu a qualità originale.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Editori grafichi per Windows
Sviluppatore: Matteo Paonessa
Costu: Free
Dimensioni: 15 MB
Lingua: russo
Versione: 1.7.0