Top 10 ghjochi indie 2018

I prugetti indie, u più spessu, tentanu à sorprendere micca cun grafica fresca, effetti speciali di u livellu di più di più è di più di millioni di prumetti di sviluppu, ma cù idee audaci, soluzioni interessanti, stile originali è sfarzii di gameplay uniche di u gameplay. I ghjochi di studii indipendenti o di un sviluppatore unicu attiranu spessu l'attenzioni di i ghjucatori è si sorprende ancu i ghjucatori più sofisticati. I primi dieci ghjochi indie di u 2018 trasformeranu a vostra vista di l'industria di u ghjocu è scurdà i prughjetti AAA.

U cuntenutu

  • Rimworld
  • Northgard
  • In a ruptura
  • Roca profonda galactic
  • Cotto troppu 2
  • The Banner Saga 3
  • Ritornu di l'Obra Dinn
  • Frostpunk
  • Gris
  • U messaggero

Rimworld

U cunflittu tra caratteri nantu à un lettu libaru pò scaldare in un cunfronti armata tra gruppi organizzati.

Nantu à u ghjocu RimWorld, liberatu in u 2018 da l'accessu à tempu, pudete dì brevemente, è in u stessu tempu scrive un romanu cumpletu. Hè prubabile chì a descrizzione di u generu di a strategia di sopravvivenza cù a gestione di u stabilimentu rivela sufficientemente l'essenza di u prugettu.

Davanti à noi hè un rappresentante di una direzzione speciale di ghjochi dedicati à l'interazione sociale. I giocatori anu daveru non solu custruite case è stabilisce a pruduzzioni, ma ancu esse testimoniu di u sviluppu vivu di e relazioni tra i caratteri. Ogni novu partitu hè una nova storia, induve i più decisivi ùn sò micca e decisioni nantu à u postu di e fortificazioni, ma e abilità di i coloni, u so carattere è a capacità di veda cun altre persone. Hè per quessa chì i fori di RimWorld sono inzuppati di storie nantu à cum'è u stabilimentu hè mortu à causa di una fobia sociale in a cumunità di attivisti.

Northgard

I veri Vikings ùn anu micca paura di e battaglie cù creature mitiche, ma prutegnu da l'ira di i Dori.

Shiro Games, una piccula cumpagnia indipendente, hà presentatu à i ghjucatori, annoiati da e classiche strategie in tempo reale, u prugettu Northgard. U jocu riesce à cunghjunghje numerosi elementi di u RTS. Ùn ci hè nunda, si pò dì chì tuttu sò assai semplici: raccolta di risorse, custruglioni di edifici, esplorazione di u territoriu, ma quandu u ghjocu offre una gestione di insediamenti, una ricerca tecnulugica, un affacciu di i terreni è l'upportu di vittoria in diversi modi, sì espansione, sviluppu culturale o superiorità economica.

In a ruptura

U minimalismu di i Pixel conquisterà i amanti di e battaglie tattiche à grande scala

A strategia passo-passo di Into the Breach, à prima vista, pò sembà un qualchì mumentu di un "bagel", parechji, cumu si avanza, si rivelarà cum'è un ghjocu tatticu creativu è apertu a creativu. Malgradu u gameplay assai tranquillu, u prughjettu accusava cun adrenalina, perchè u ritmu di a battaglia è i tentativi di ingannà u nemicu nantu à a carta di battaglia aumentanu a dinamica di ciò chì sta accadendu à u massimu pussibule in u genere. A strategia vi ricurderà di una mini versione di XCom cù i caratteri di pompaggio è di l'upgrade di l'attrezzatura. Into the Breach pò esse u dirittu consideratu u megliu prughjettu indie di fassi di fassi di u 2018.

Roca profonda galactic

Piglia un amicu à a grotta - piglià una furtuna

Tra i "tacchini" impurtanti di questu annu, un tiratore cooperativu pruduttu cun risorse agriculi hè statu pigliatu in i curpuli lochi sotterranei chì spaventavanu. Deep Rock Galactic vi offre e trè di i vostri amichi di cuntestà un viaghju indimenticabile per e grotte, induve avete u tempu di sparate animali locali è uttene minerali. Studiu Danese Indie Ghost Ship Games continua à sviluppà u prugettu: gia in l'accessu à principiu Deep Rock Galactic hè pienu di cuntenutu, hè bè ottimizatu è ùn hè micca impurtante per l'hardware.

Cotto troppu 2

Croccante 2 ghjocu in cui pudè pudè salvà u mondu

U sequel in Beccate hè decisu di ùn differisce micca dall'originale, aghjunghjendu un locu dove fosse mancatu, è mantenendu ciò chì era tantu bè. Quì hè unu di i ghjochi di azzione casuale più insane in un stile culinariu assai micca. I sviluppatori si sò avvicinati à u casu cun umore è ingeniu. U protagonista, un cughu ottimu, deve salvà u mondu ingrassendu l'antagonista assai lussuratu è affamatu di u Panaddu. U jocu hè divertente, perky, pieno di umori neri. Per mantene u gradu di pazzia di ciò chì sta accadendu, un grande modu di rete hè bullitu.

The Banner Saga 3

U ghjocu di Banner Saga 3 nantu à i vichinghi bravi, forti-volenti è di bè

A terza parte di a strategia à u turnu da Stoic Studio, oltre à a parte di u numeru duie, era destinata à raccontà a trama, anzi à portà qualcosa di novu à u generu o à a serie.

A funzione primaria di The Banner Saga ùn hè micca una bella foto o battaglie tattiche. Funzione in u spaziu - in un gran numeru di decisioni da aduprà. L'à pussibule ùn sò micca divisi in neri è bianchi, veru è sbagghia. Queste sò ghjusti decisioni, cù a conseguenze di cui ghjucate u ghjocu - è sì, influenzanu ciò chì accade.

A seconda è a terza parte di The Banner Saga sò assai simule gameplay di u primu, chì ùn ne face male. U prughjettu cuntene à tene un stile stordimentu è un'atmosfera incredibile. A bella musica aggiunge vitalità è unicità à stu mondu. Saga hè ghjucatu solu per piacè di passatempu spirituale. The Banner Saga 3 hè un bellu finale di serie.

Ritornu di l'Obra Dinn

I grafica di pixel neri è bianchi vi permetterà di immergerisi in una intricata storia di detective.

À u principiu di u 19u seculu, a nave mercante Obra Dinn hè andata à manca - nimu cunnosce ciò chì accadutu à una squadra di parechje decine di persone. Ma dopu un pocu d'anni, si torna, è l'ispettore di a Company di l'India orientale hè notificatu, chì hè mandatu à a nave per un rapprese dettagliata.

Furia di u furmulariu, altrimenti ùn dicesi micca. Tuttavia, hè così affascinante, onestu è sentimentale. U prughjettu Return of the Obra Dinn da un sviluppatore indipendente Lucas Pope è un ghjocu per quelli chì sò stancati di a meccanica classica è di u stile. A storia cù una storia detective intensa vi trascinerà in capu, forzendu vi à scurdà cumu u mondu di culore assomiglia.

Frostpunk

Quì minus 20 gradi hè sempre caldu.

A sopravvivenza in e condizioni di u picchjura di l'umore fredda hè un veru hardcore. Sì avete assumutu a responsabilità di gestisce u stabilimentu in tali condizioni, allora ghjudicate chì a sofferenza, i scaricamenti senza fine è i tentativi di passà in manera à u cumunamentu è senza fastidiu ti aspettanu. Benintesa, hè possibile imparà a meccanica di ghjocu di base di Frostpunk, ma nimu ùn puderà abbandunà à questu atmosferu post-apocalitticu destinatu à diventà a soia in ellu. Ancu una volta, u prugettu indie hà mostratu non solu a qualità, in termini di gameplay, di ghjocu, ma dinò a storia spirituale di e persone chì sunnanu di sopravvivere.

Gris

A cosa principale, ghjucà un prugettu nantu à a depressione, ùn cadenu in

Unu di i ghjochi indie più caldi è vivaci di l'ultimu annu, Gris hè pienu di elementi audiovisivi chì vi fighjenu sì u ghjocu, ùn vi passanu. A giochi di gioco prima di noi hè u più simile simulatore di a camminata, ma a so presentazione, l'abilità di presentà a storia di i ghjovani protagonisti mette u gameplay sul secondo piano, dando al giocatore, prima di tutto, una trama profonda. Un ghjocu pò dà qualchì manera vi ricordi di u bonu vechju Journey, induve ogni sughjettu, ogni muvimentu, ogni cambiamentu in u mondu influenza u cumpagnu in un certu modu: allora sente una melodia bonita è calma, allora vede un uraganu intornu à u schermu ...

U messaggero

2pu platformer cun una storia bella - questu pò esse vistu solu in ghjochi indie

Ùn andavanu micca male i sviluppatori indie è nantu à a piattaforma. U Messenger hè un ghjocu di azzione 2D assai dinamicu è divertente chì piacerebbe appiccà à i fan di i ghjochi antichi cù grafica semplice. Tuttavia, in stu ghjocu, l'autore hà implementatu micca solu i chips di gameplay classici, ma hà ancu aghjuntu novu idee à u generu, cume u livellamentu di u caratteru è di u so equipagiu. U Messenger hè capace di surverà: a gameplay lineare da i primi minuti hè prubabilmente capace di ingannà u lettore, ma cù u tempu vi truverete chì in u prughjettu, in più di dinamica è azzione, ci hè ancu una trama stupende chì riflette temi seri è note satiriche e pensamentu filusòficu profondo. Un livellu assai decente per u sviluppu indie!

I primi dieci ghjochi indie di 2018 permetteranu à i ghjucari di dimenticà i grandi prugrammi triplori-hey è immergenu in un mondu di ghjocu nant'à un diversu, induve a regina di fantasia, atmosfera, ghjucatura originale è incarnazione di idee audaci. In u 2019, i gamer aspettanu un'altra onda di prughjetti da sviluppatori indipendenti chì sò pronti à trasformà l'industria di novu cù soluzioni creative è una nova visione di i ghjochi.