Magix Photostory 15.0.2.108

A volte hè necessariu di esse capace non solu di installà i prugrammi, ma ancu di rimuoverli. A stu puntu, i client di torrent ùn sò micca eccezione. I motivi di l'eliminazione ponu esse distinti: installazione errata, un desideru di passà à un prugramma più funzionale, etc. Consideremu cume rimuà un torrent cù l'esempiu di u clientu più popularu di questa rete di sparghjera di i file, uTorrent.

Scaricate uTorrent di u prugramma

Uninstalling u prugramma cù strumenti Windows

Per rimuovere uTorrent, cum'è un altru prugrammu, prima ci vole à assicurà chì l'applicazione ùn sia in furore in background. Per fà quessa, lanciate u Task Manager pè a combinazione di tasti "Ctrl + Shift + Esc". Custruemu i prucessi in ordine alfabeticu, è cerca u processo uTorrent. Se ùn truvemu micca, pudemu cuntinuà immediatamente à a procedura di disinstallazione. Se u prucessu hè ancu scunnisciutu, dopu u completu.

Dopu avete da andà à a sezione "Disinstallazione" di u pannellu di cuntrollu di u sistema operativu Windows. Dopu à quessa, in mezu à tanti altri prugrammi in a lista, avete bisognu di truvà l'applicazione uTorrent. Selezziunu, è cliccate nantu à u pulsante "Elimina".

Mette u so prugramma di disinstallatore. Sugruna di sceglie una di e dui opzioni di disinstallazione: cun eliminazione cumpleta di l'impostazioni di l'applicazione o cù a so conservazione in u computer. A prima opzione hè adatta per i casi chì si vulete cambià u client di torrent o ancu vulete smettere di scaricà torrents. A seconda opzione hè adatta se basta à reinstallà u prugramma in una versione più nova. In questu casu, tutte e impostazioni precedenti sò salvate in l'applicazione reinstallata.

Una volta chì avete decisu nantu à u metodo di disinstallazione, cliccate nantu à u bottinu "Elimina". U prucessu di rimozione si faci vicinu à l'instant in u background. Ancu micca a finestra di prugressu per una disinstallazione di l'applicazione compare. A realtà, a disinstallazione hè assai veloce. Pudete arricavà chì si sia compiuta sia da a mancanza di u scelta di uTorrent nant'à u desktop, o da l'absenza di stu prugramma in a lista di applicazioni situate in a sezione "Disinstallazione" di u Pannule di Cuntrollu.

Disinstalla utilità di terze parti

Tuttavia, u disinstallatore di uTorrent incastu ùn hè micca sempre capace di sguassà u prugramma senza una traccia. A volte ci sò file è cartelle residui. Per assicurà una rimozione cumpleta, e applicazioni raccomandanu l'usu di utilità speciali di terze parti per rimuovere i prugrammi in tuttu. Uninstall Tool hè cunsideratu unu di i migliori utilità.

Dopu avè principiatu l'Utile Uninstall, una finestra s'hè aperta in cui hè listata a lista di prugrammi installati nantu à u computer. Cercamu u prugramma uTorrent in a lista, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "Uninstall".

U desinstalatore uTorrent integratu si apre. In più, u prugramma hè cancellatu cum'è in modu standard. Dopu a procedura di disinstallazione, apparisci a finestra di utilità di Uninstall Tool in a quale si propone di scansionà u computer per a presenza di file residui di u prugramma uTorrent.

U prucessu di scansione piglia menu à un minuto.

I risultati di scansione mostranu sì u prugramma fù eliminatu cumpletamente, o sò postati i littelli residui. Sì esistenu, l'applicazione di Uninstall Tool offre per caccià cumplittamente. Cliccate nantu à u pulsante "Elimina", è l'utilità sguglieghjereste in tuttu i file residui.

Dunque, si pò spressu chì a capacità di sguassà cartulti è cartelle residuali hè solu dispunibile in a versione pagata di u prugramma Uninstall Tool.

Vede ancu: prugrammi per scaricà torrenti

Comu pudete vede, per rimuovere u prugrammu uTorrent ùn hè micca assolutamente difficiule. U prucedimentu di a rimucchja hè assai più faciule ch'è disinstallà assai altre applicazioni.