Cume installà Windows secondu sistema à Windows 10 (8) nantu à un laptop - in un discu GPT in UEFI

Bonu ghjornu à tutti!

A maiò parte di i portatili moderni vennu cun Windows 10 preinstallati (8). Ma da l'esperienza, possu dì chì parechji utilizatori (di momentu) simu e piaciunu comodamente in Windows 7 (alcune persone ùn facenu u software anticu in Windows 10, altri ùn amanu micca a cuncepimentu di u novu OS, altri in i prublemi cù fonti, driver, etc. ).

Ma per cuccà Windows 7 in un laptop, ùn hè micca necessariu formattà u discu, cancellà tuttu su quellu, è accussì. Pudete fassi diversamente - installà Windows 7 secondu OS à a 10-ke esistente (per esempio). Questu hè fattu abbastanza semplicemente, ancu se parechji anu diffici In questu articulu vi mostreraghju per esempiu cume installà u secondu Windows 7 OS in Windows 10 nantu à un laptop in un discu GPT (sottu UEFI). Allora, principiamu per capisce per

U cuntenutu

  • Com'è da una partizione di un discu - per fà duie (facemu a sezione per l'installazione di a seconda Windows)
  • A creazione di un drive flash UEFI aviabile cù Windows 7
  • Configurazione di u BIOS di laptop (disattivazione di Boot di Secure)
  • Esecuzione di una installazione di Windows 7
  • Selezziunu u sistema predefinitu, ponendu u morsu di timeout

Com'è da una partizione di un discu - per fà duie (facemu a sezione per l'installazione di a seconda Windows)

Nantu à a maggior parte di i casi (ùn sacciu perchè), tutti i nuovi portatili (è computer) vene cù una sezione - nantu à a quale Windows hè installatu. Prima, questu modu di scissura ùn hè micca bè pratico (in particulare in casi di emergenza, quandu avete bisognu di cambià u sistema operativo); Dopu, se vulete installà un secondu OS, allora ùn ci sarà più postu per fà ...

A attività in sta sezione di l'articolo hè semplice: senza eliminà i dati nantu à a partizione da u Windows 10 (8) preinstallatu, fate un'altra partizione 40-50GB da u spaziu libaru (per esempiu) per installà Windows 7 in essa.

In principiu, ùn ci hè nunda di diffici quì, in particulare perchè pudete fà cù l'utilità impiegata in Windows. Considerà per tutte e azzioni.

1) Apri l'utile "Gestione di discu" - hè in una versione di Windows: 7, 8, 10. U modu più faciule per fà ciò è pressione i tasti Win + R è entrate u cumandamentudiskmgmt.msc, premete ENTER.

diskmgmt.msc

2) Sceglite a partizione di u discu, nantu à u quale ci hè spaziu libero (I, in a screenshot sottu, sezioni 2, in u novu laptop, prubabilmente, ne avemu 1). Allora, selezziunate sta sezione, fate un clic destro nantu ad ellu è cliccate "Compressione di u Vultu" in u menù contestuale (cioè, le riduceranu da u spaziu libaru).

Comprimite tom

3) Dopu, inserisci a taglia di u spaziu cumpressibile in MB (per Windows 7, vi pruponi una sezione minimu di 30-50GB, cioè à u minimu 30000 MB, vede a screenshot sottu). Hè in fattu, stammà entremu a dimensione di u discu chì avemu in u duminiu di dì installà Windows.

Selezziunate a dimensione di a seconda sezione.

4) In realtà, in un pocu di minuti, vedete chì u spaziu libru (a dimensione di cui hè stata indicata) hè stata separata da u discu è diventata unmarked (in a gestione di u discu, tali spazii sò marcate in neri).

Ora fate un clic nantu à questu area senza etichetta cù u cliccatu dirittu di u mouse è creà un volume simile quì.

Crea un semplu volumu - crea una partizione è u formatu.

5) Poi, avete bisognu di specificà u sistema di file (selezziunate NTFS) è specificate una lettera di unità (pudete specificà tutti quelli chì ùn sò ancu in u sistema). Pensu chì ùn ci hè micca bisognu di illustrà tutti sti passi, quì ci hè, letteralmente, un pocu di volte premete u pulsante "prossimu".

Allora u vostru discu sarà prontu è sarà pussibule di scrive altri file nantu à elli, cum'è l'installazione di un altru OS.

Hè impurtante! Pò dinù a spartizione di una partizione di un hard disk in 2-3 parti, pudete aduprà utilità speciale. Attenzione, micca tutti rompenu u discu duru senza affettu à i schedari! In a discussione aghju parlatu di unu di i prugrammi (chì ùn formateghja micca u discu è ùn sguene micca i vostri dati nantu à questu durante un'operazione simile) in st'articulu:

A creazione di un drive flash UEFI aviabile cù Windows 7

Chì u Windows 8 (10) preinstallatu nantu à un laptop agisce in a UEFI (in a maggior parte di i casi) nantu à un discu GPT, usando un drive flash USB di avviatu regule ùn funziona. Per ciò chì avete bisognu di creà spezialità. Unità flash USB sottu UEFI. Avemu da trattà cun questu ... (à propositu, pudete vede ancu di più nantu à quì:

À parte, pudete scopre ciò chì faci partizionatu nantu à u vostru discu (MBR o GPT) in st'articulu: A disposizione di u vostru discu dipende da e impostazioni chì avete bisognu à fà quandu crei un supportu aviabile!

Per questu casu, propongo di aduprà unu di i utility più pratici è semplici per scrive di unità flash aviabile. Hè un utilità Rufus.

Rufus

U situ di l'autore: //rufus.akeo.ie/?locale=ru_RU

Hè beni una piccula utilità (da a parte, gratuita) per a creazione di media media. U utilizza hè estremamente simpatica: basta scaricà, esegui, specificà a maghjina è stabilisce a regolazione. Poi - farà tuttu ella stessa! Un regnu ideali è un bon esempio per utillisti di stu tipu ...

Procedemu à a regolazione di a registrazione (in ordine):

  1. dispositivo: inserite un drive flash USB quì. Da chì u schedariu immagine ISO cù Windows 7 sarà scrittu (l 'unità flash sarà necessariu à 4 GB minimu, megliu - 8 GB);
  2. Diagramma di sezione: GPT per i computer cù un'interfaccia UEFI (questu hè un ambientu impurtante, altrimenti ùn funzionerà micca per accumincià l'installazione!);
  3. Sistema di file: FAT32;
  4. Specifichi dunque u schedariu immagine di boot da Windows 7 (verificate e impostazioni in modo chì ùn sò micca resettate. Alcuni parametri pò cambià dopu specificendu a imagine ISO);
  5. Premete u pulsante di avvicinamentu è aspettate a fine di u prucedimentu di registrazione.

Salvà e rigide flash UEFI Windows 7.

Configurazione di u BIOS di laptop (disattivazione di Boot di Secure)

U fattu hè chì se pianifichi di installà Windows 7 cù u secondu sistema, allora questu ùn si pò fà se ùn sviate micca u boot Secure in u BIOS di laptop.

U boot sicuro hè una caratteristica UEFI chì impedisce à l'infurmazione di i sistemi operativi è di i software durante l'inizializazione è l'inizialisazione di un computer. Hè aghjunghje parlendu, pruteghja da ogni cosa sconosciuta, per esempiu, da virusi ...

In diversi portatili, Secure Boot hè disattivatu in diversi modi (ci sò laptop in i quali ùn puderete micca dà niente per disfattela!). Considerà u prugramma in più dettu.

1) Prima ci vole à entrà in u BIOS. Per fà quessa, più spessu, usa i tasti: F2, F10, Delete. Ogni pruduttore di u portatile (è ancu i portatili di a stessa lineup) hà diversi bottoni! U pulsante di entrata deve esse pressatu parechje volte immediatamente dopu à accende u dispositivo.

Nota! Pulsanti per entrà in BIOS per diversi PC, urdinatori:

2) Quandu entrate in u BIOS - circà a partizione BOOT. Hè necessariu di fà u seguitu (per esempio, un laptop Dell):

  • Opzione Lista di Boot - UEFI;
  • Secure Boot - Disabled (disabilitato! Sì senza, installazione Windows 7 ùn funzionerà micca);
  • Load Legacy Option Rom - Enabled (supporta per carregà u vechju OS);
  • U restu pò esse lasciatu cum'è, per difettu;
  • Premete u pulsante F10 (Save and Exit) - questu hè per salvà è uscisce (in fondo à a schermata avete i pulsanti chì avete bisognu à cliccà).

U Secure Boot hè disattivatu.

Nota! Per più infurmazione nantu à u disattivazione di l'iniziu di Secure, pudete leggere in questu articulu (parechji urdinatori diversi sò spiati quì):

Esecuzione di una installazione di Windows 7

Se a unità flash si scruta è inserita in una porta USB 2.0 (u portu USB 3.0 hè marcatu in blu, fighjate), u BIOS hè configuratu, allora pudete installà Windows 7 ...

1) Rinvià (accende) u laptop è premete u pulsante di selezzione di u mezu d'avviamento (Chjamate u menu di l'inizialisazione). In diversi portatili, questi tasti sò diversi. Per esempiu, in i portatili HP, pudete pressà ESC (o F10), nantu à i portatili Dell - F12. In generale, ùn ci hè nunda di diffici quì, pudete truvà ancu sperimentalmente i pulsanti più frequenti: ESC, F2, F10, F12 ...

Nota! Tasti caldi per chjamà u Menu di Boot in i portatili da diversi produttori:

A propositu, pudete ancu selezziunà u supportu di bootable in u BIOS (veda a parte precedente di l'articolo) impostaendu a coda in modo.

A schermata sottu mostra ciò chì questu menu sembra. Quandu si vede - selezziunate l'unità flash USB predefinita creata (vedi u schermu sottu).

Selezziunu a periferica di l'avvio

2) Poi inizià a stallazione cumuna di Windows 7: una finestra di benvenuta, una finestra cun una licenza (avete da cunfirmà), una scelta di tippu di installazione (sceglite per utenti sperimentati) è, infine, apparisce una finestra cù una scelta di un discu in u installazione. In principiu, in sta tappa ùn ci vole micca esse errori - avete bisognu di selezziunà una partizione di discu chì noi preparamu per anticipu è cliccate "prossimu".

Dove installà Windows 7.

Nota! S'ellu ci hè errori, hè impussibile installà "sta sezione, perchè hè un MBR ..." - Suggerisci di leggere questu articulu:

3) Allora avete solu aspettà finu chì i schedari sò copiati nantu à u discu rigiu di u laptop, preparatu, aggiornatu, etc.

U prucessu di stallazione di u OS.

4) A propositu, se dopu a copia di i file (schermata sopra) è ripetutu u laptop - vedi l'errore "File: Windows System32" Winload.efi ", etc. (screenshot sottu) - significa chì ùn avete micca spento Secure Boot è Windows ùn pudete micca dì l'installazione ...

Dopu avè disattivatu u Bootu Sicuro (cumu si faci, vedi sopra in l'articolo) - ùn ci sarà più nisuna errore è Windows continui à stallà in modu normale.

Errore di avvio sicuro - No Shut Down!

Selezziunu u sistema predefinitu, ponendu u morsu di timeout

Dopu avè installatu u secondu sistema Windows, quandu accendi u computer, avete un gestore di boot che vi mostrerà tutti i sistemi operativi di u vostru computer per lascià sceglie ciò chì duverete (screenshot sottu).

In linea di principiu, questu puderia esse statu a fine di l'articolo - ma i parametri di difettu inghjustati ùn sò micca cunsunate. Prima, questu schermu compare ogni volta per 30 secondi. (5 abbastanu à sceglie!), Da secunna, di regula, ogni uteru vole dì quellu sistema à carregà per difettu. A realtà, ne faremu avà ...

Gestore di avviziu di Windows.

Per definisce l'ora è selezziunu u sistema predefinitu, andate in u Pannello di controllo di Windows à: Pannello di controllo / Sistema è Sicurezza / Sistema (Iu ponu questi parametri in Windows 7, ma in Windows 8/10 - questu hè fattu da u listessimu!).

Quandu a finestra "Sistema" si apre, a parte sinistra ci sarà un link "Impostazioni avanzate di sistema" - devi aprirle (screenshot sottu).

Pannello di cuntrollu / Sistema è Sicurezza / Sistema / Ext. parametri

In più, in a suttumazione "Avanzata" ci sò opzioni di avvicinamentu è di riparazione. Ci vole ancu aprà (schermata sottu).

Opzioni di boot di Windows 7.

Poi pudete sceglie u sistema operativu chì hè caricatariu per difettu, è nantu à a visualizà u listinu di OS, è quantu tempu hà da mostra vene. (screenshot sottu). In generale, poni i parametri per sè, salvarli e riavvià u laptop.

Selezziunu u sistema predefinitu per l'iniziu.

PS

A sim simu missione di questu articulu hè cumpletata. Risultati: 2 sistemi operativi sò installati nantu à u laptop, i dui funzionanu, quandu esse accessu ci sò 6 secondi per sceglie ciò chì da scaricà. Windows 7 hè adupratu per un paiu di vecchie applicazioni chì ricusavanu di travaglià in Windows 10 (eppuru chì si puderebbe fà cun macchine virtuale :)), è Windows 10 - per ogni altra cosa. Tutti dui sistemi operativi vedenu tutti i dischi in u sistema, pudete travaglià cù i stessi schedari, etc.

Good Luck!