Unità flash USB bootable MacOS Sierra

Dopu u liberazione di a versione finale di MacOS Sierra, pudete scaricà i file di installazione in l'App Store gratuitamente in qualunque tempu è li installate nantu à u vostru Mac. Tuttavia, in certi casi, pudete avè bisognu di una installazione pulita da una unità USB o, forse, creendu un drive flash USB di avviatore per l'installazione in un altru iMac o MacBook (per esempio, se ùn pudete micca avviare u sistema operativo).

Questa esercitazione descrive passo passu cumu creà un drive di MacOS Sierra bootizabile sia in Mac, sia in Windows. Importantisu: i metudi permettenu di fà una unità USB d'installazione MacOS Sierra, chì sarà aduprata in computer Mac, e micca nantu à altri PC è urdinatori. Vede ancu: Mac OS Mojave drive USB flash boot.

Prima di creà una unità di bootable, scarica i file d'installazione di MacOS Sierra in u vostru Mac o PC. Per fà cusì in un Mac, andate in App Store, truvate a "applicazione" desiderata (à u momentu di a scrittura hè in lista subitu sub a "ligami rapidi" in a pagina di lista App Store) è cliccate "Download". Oppure andate direttamente à a pagina di l'applicazione: //itunes.apple.com/ru/app/macos-sierra/id1127487414

Subitu dopu u download hè finitu, una finestra si aprirà cun l'iniziu di stallà Sierra nant'à u vostru computer. Chiudite a finestra (Command + Q o via u menu principale), i schedari necessarii per a nostra attività restanu nantu à u vostru Mac.

Se avete bisognu di scaricà i file MacOS Sierra nantu à un PC per scrive unità flash à Windows, ùn ci sò modi ufficiali per fà ciò, ma pudete aduprà i trackers di torrent è scaricate l'immagine di sistema desiderata (in formatu .dmg).

Crea una flash drive MacOS Sierra bootable in u terminal

U primu è forse u modu più faciule per scrive una MacOS Sierra drive USB flash drive è aduprà u Terminal in un Mac, ma prima ci vole à formattà u discu USB (hè segnalatu chì avete bisognu di un drive flash à almeno 16 GB, ancu se, in realtà, l'immagine "pesa" menu).

Usate l'Utilità di Dischi per formattazione (pudete truvà à traversu una ricerca di Spotlight o in u Finder - Programmi - Utilità).

  1. In u utilità di u discu, à manca, selezziunate u vostru discu flash (micca u spartintulu, ma u drive USB).
  2. Cliccate "Cancella" in u menu in cima.
  3. Specifichi ogni nome di discu (ricordati, ùn usate micca spazi), furmatu - Mac OS Extended (journaling), schema di partizione GUID. Fate un clic nantu à "Cancellà" (tutti i dati da l'unità flash sò stati eliminati).
  4. Aspettate chì u prucessu completi è uscite da l'utilità di u discu.

Ora chì u drive hè statu formattatu, aprite un terminal Mac (proprio cum'è l'utilità precedente, via Spotlight o in a cartella Utilities).

In u terminal, inserite un cumandamentu simplici chì scriverà tutti i lìculi necessarii di Mac OS Sierra à l'unità flash USB è chì u ghjunghji. In questo cumandamentu, sustituite remontka.pro cù u nome di u drive flash in u passatu 3 nanzu.

sudo / Applications / Install macOS Sierra.app/Contents/Resources/createinstallmedia --volume /Volumes/remontka.pro --apppathpath / Applicazioni / Installazione macOS Sierra.app --nointeraction

Dopo aver digitatu (o copiatu u cumandatu), cliccate Invescia (Inv.), Poi inserisci a password di u vostru utente MacOS (i caratteri iscritti nant'à micca apparse cum'è asterischi, ma saranu inseriti) è premenu Invessa di novu.

Ùn manca di aspettà a fine di copiare i file dopu chì vedi u testu "Fatu". è un invitu à una nova voce di cummentu in u terminal, chì ponu ora esse chjamatu.

Per ciò, a unità di avvio flash di MacOS Sierra hè pronta à aduprà: per scaricà u vostru Mac da ellu, tenitete a chjave Option (Alt) mentre riavvi, è quandu seleziona i drive da carregà, selezziunate a vostra unità flash USB.

Software per registrazione di l'installazione di MacOS Unità USB

Invece di un terminal, in un Mac, pudete aduprà prugrami semplici liberi chì faranu tuttu in modu automaticu (eccettu a scarica di Sierra da l'App Store, chì avete bisognu di fà manualmente).

I dui prugrammi più popolari di stu tipu sò MacDaddy Install Disk Creator è DiskMaker X (entrambi liberi).

In u primu di sule, selezziunate l'unità flash USB chì vulete fà bootable, è dopu specificà u installatore di MacOS Sierra cliccendu "Sceglite u Installer di OS X". L'ultima azione hè di cliccà "Create Installer" è aspettate chì u discu sia pronto.

In DiskMaker X, tuttu hè simile:

  1. Selezzi MacOS Sierra.
  2. U prugrama stessu vi offre una copia di u sistema chì si trova in u vostru computer o laptop.
  3. Specifichi un lettore USB, selezziunu "Cancella e crei un discu" (i dati da l'unità flash saranu cancellati). Fate un clic nantu à Contintu è inserite u vostru password per l'utente chì vene.

Dopu un pocu tempu (dipindendu da a velocità di scambiu di dati cù u drive), u vostru drive flash sarà prontu à aduprà.

Siti ufficiali di u prugramma:

  • Installate Disk Creator - //macdaddy.io/install-disk-creator/
  • DiskMakerX - //diskmakerx.com

Cume à brucà MacOS Sierra à una unità flash USB in Windows 10, 8 è Windows 7

Un drive flash MacOS Sierra bootable pò esse creatu ancu in Windows. Come annunciatu sopra, avete bisognu di una immagine di installatore in u formatu .dmg, è u USB creatu funziona solu in Mac.

Per brucà una immagine DMG in una unità flash USB in Windows, avete bisognu di un prugramma TransMac di terze parti (chì hè pagatu, ma funziona senza u primu 15 ghjorni).

U prucedimentu di a creazione di un drive di installazione consiste in i passi chì seguite (in u prucessu, tutti i dati saranu eliminati da l'unità flash, chì vi sarà avvertenzi per parechje volte):

  1. Fighjate a TransMac per nome di l'amministratore (dovete aspettà 10 secondi per cliccà u pulsu Run per avviare u prugramma se usate u periodu di prova).
  2. In u riquadro di sinistra, selezziunate l'unità flash USB da cui vulete fà un boot da MacOS, fate un clic destro è selezziunate "Formatu Disk per Mac", accettate a cancellazione di i dati (u pulsu Sì) è specificate un nome per u drive (per esempio, Sierra).
  3. Dopu a furmazione hè completa, cliccate torna nantu à l'unità flash in a lista di a sinistra cù u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate a voce di menù contestuale "Riprova cù l'immagine di u discu".
  4. Accettà l'avvertenze per a perdita di dati, è poi specifichi u caminu per u schedariu d'immagine di MacOS Sierra in format DMG.
  5. Fate un clic nantu à OK, una volta più cunfirmate chì vi avverete di a perdita di dati da USB è aspettate finu chì u prucessu di scrittura di i file sia finitu.

Di conseguenza, l'unità flash USB di avvio di MacOS Sierra, creata in Windows, hè pronta à aduprà, ma, ripete, ùn funzionerà micca cun PC simuli è urdinatori: l'installazione di u sistema da questu hè pussibule sul computer Apple. Scaricate TransMac da u situ di sviluppatore ufficiale: //www.acutesystems.com