Metodi di scaricamentu è installazione di software per Intel HD Graphics 2000

Più di un miliardu di utilizatori registrati in WhatsApp sò una figura imponente, dimustrendu a popularità è a prevalenza di u messaggero. I sviluppatori furniscenu applicazioni cliente per vari piattaforme software è hardware, è i participanti à i servizii utilizanu una larga varietà di dispositivi per accede à e so capacità. Considerà cumu installà u famosu strumentu per scambià infurmazione nantu à i tablet PC chì ghjè u sistema operativo Android.

Una situazione inspiegabile, ma, malgradu l'enorme popolarità di VotsAp è u lungu tempu passatu dapoi u lancimentu di u serviziu, i sviluppatori di messaggeri oghji ùn anu micca garantitu a so installazione senza / à superu in tablet PC cun andà. Ma per accede à tutte e possibilità fornite da i mezi per scambià informazioni da u "tablet", hè sempre pussibule, avete bisognu di ricorrerà à qualchi "trucchi".

Cumu installà WhatsApp in Android-tablet cu 3G / 4G-module

Utenti Tablet PC cù Android à bordu è equipavati cù una o dui slot per cartuline SIM in a maiò parte di i casi ùn anu micca difficiule per installà VotsApa in u so dispositivo. S'ellu ci hè un'occasione in u tablet per fà chiamate è riceve SMS per l'installazione di u messaggero, devi piglià e stesse azzioni cum'è in u smartphone.

Leggi più: Cumu installà WhatsApp in Android-smartphone

A sola sfumatura chì i proprietarii di i dispositivi descritti pò truvà quandu usanu u metodo di installazione più simile di WhatsApp - i download da u Google Play Market sò una notificazione "Quest'app ùn pò esse ottimizata per u vostru dispositivo."mustratu in a pagina di l'applicazione di u client di messaggero in u magazinu.

Di novu, a maiò parte di i dispositivi cù u modulu 3G / 4G VotsAp sò installati è cuntinuanu à travaglià senza prublemi, ghjustu ùn attenti à u missaghju di sistema specificatu. Se tuttavia, ùn hè micca pussibule di vene l'applicazione da u magazinu Google, aduprate una di e istruzioni in basso è efficace per i dispositivi senza un slot di carta SIM.

Cumu installà WhatsApp in Android-tablet senza 3G / 4G-modulo

I pruprietari di a cosiddetta "Wi-Fi SOLO" i dispositivi quandu anu provatu à stallà VotsAp da Google Play Market si trovanu di fronte à l'impossibilità di fà operazione è notifiche "Ùn hè micca supportatu nantu à u vostru dispositivo":

Parechji, in particulare l'usini principianti chì ùn sapenu micca a dispunibilità di altri, in più di i modi standard è abituali di fà applicazioni in l'ambiente Android, dopu lettu u missaghju cum'è in u screenshot di sopra, smettere di pruvà à stallà u client applicazione WhatsApp nant'à u tablet è, vale a dire, Ci sò almenu dui metodi chì ti permettenu di avè un messaggero istantaneu nantu à guasi ogni tablet Android.

Metudu 1: Tablet PC

Per installà WhatsApp per Android chì utilizanu e istruzioni di seguito, avete bisognu di u tablet in sè, di una cunnessione internet per scaricà u pacchettu esse spacchitu in u sistema per riceve l'applicazione client di u serviziu è un kit di distribuzione particulare di u messenger - u file APK. In quantu à u schedariu APK, a capacità di scaricelu hè pruposta da l'urdinatori di VotsApp nantu à u situ ufficiale.

Scaricate u WhatsApp APK da u situ ufficiale

  1. Seguitate u ligame di quì sopra in ogni browser per Android installatu annantu à a tavoletta (in l'esempiu, Google Chrome). Tocca u pulsante "DOWNLOAD NOW" in a pagina web aperta.

  2. Aspittendu u scaricamentu di u lima à compie.

  3. Andà à "Downloads" o aprite cù l'aiutu di ogni gestore di file per Android a cartella seleziona prima cum'è scopu per scaricà i file.

  4. Tentate u nomi di file Whatsapp.apk.
  5. Se l'upspunzione di stallà l'applicazioni da sorgenti scunnisciute ùn hè micca attivata nantu à u tablet, avemu una notizia di l'impussibilità di l'installazione. Fighjà u seguitu:
    • Tapa "Impostazioni" sottu à u testu di avvertenza;
    • Dopu, attivate u switch "Fonti scunnisciuti";
    • Confirmemu a richiesta ricevuta nantu à u periculu potenziale di aduprà applicazioni chì ùn sò micca ricevute da u Play Store toccendu "OK";
    • Ci ritornu à "Downloads";
    • Tocca nuà u nome di l'appr-file VotsAp.
  6. In a finestra aperta cù a dumanda per confermà l'iniziu di l'installazione di l'applicazione, cliccate "Install".

  7. Attentu chì u installatore sia finitu.

  8. Sceglite "Fatti" sottu u successu di a procedura.

  9. Aprite a lista di applicazioni installate in u tablet è truvate in mezu à elli l'icona di WhatsApp - u messaggero pò esse lanciatu.

  10. Dopu cliccatu "Accettà è cuntinuà" in u primu schermu mostratu da VotsAp dopu u lanciu,

    Ricevemu un missaghju nantu à l'impossibilità di aduprà l'applicazione clientela nantu à e compresse. Ignorate una notificazione, chì hè, tocca "OK".

  11. Per u funziunamentu normale di u messaghju in futuro dà l'accessu à "Contatti" è l'altri moduli di Android toccendu "NEXT" sottu à a richiesta apparsa

    è "Permette" in i dui prossimi.

    Vede ancu: Cumu aghjunghje contatti à WhatsApp per Android

  12. Accedi à u messaghju aduprendu un numericu di telefunia aghjuntatu o creà un novu contu in u sistema di scambiu di informazioni.

    Leggi ancu: Cumu registrà in WhatsApp cù a periferica Android

  13. Dopu avè confermatu u vostru contu, avemu un accessu integrale à tutte e funzioni di VotsAp nantu à un computer tablet! L'utilizazione successiva di u clientela ùn differisce micca da quella di qualunque Android-smartphone.

Metudu 2: Desktop o Laptop

In u casu chì u metudu sopra descrittu di stallazione di WhatsApp à u tablet ùn funziona micca, pudete ricorrerà à più azzioni cardinali - integri u messaggero istantaneu in l'OS mobile da un computer, aduprendu e funzioni di Ponte di debug di Android (ADB).

Va rimarcatu chì u metudu di stallazione di WhatsApp descrittu in u Tablet PC, descrittu in seguitu, hè implementatu cù vari strumenti di software. U principiu di u funziunamentu di l'uttrenu chì a funzione hè di stallà applicazioni nantu à dispositivi Android da un computer hè u listessu. In particulare, pudete usà l'utilità di Windows InstALLAPK, ripetuta in i materiali in u nostru situ.

Vede ancu: Installazione di applicazioni Android da un computer

In l'istruzzioni sottu, una di e funzioni di l'applicazione hè implicata. Run adb. Questu software pò esse chjamatu unu di i più efficaci per interagisce cù i dispositivi Android, se necessariu, aduprà un PC in un attrezzu per svolgere varie operazioni.

Scaricate ADB Run

  1. Equipami un computer cun ADB Run:
    • Scaricate l'archiu cù u pacchettu di distribuzione di u prugramma da u situ di l'autore, scompattela è esegu u installatore "setup.exe";
    • In a prima finestra di u installatore cliccate "Prossimu";
    • In u prossimu tappa di l'installatore wizard, cliccate "Install";
    • Attendemu à a conclusione di u trasferimentu di i file di prugramma in u discu PC, a finestra cun a barra di prugressu chì accumpagna questu prucessu si fermerà automaticamente;
    • U installatore ADB Run ùn emite micca nisuna finestra per confermà u successu di l'operazione o notifiche. Pudete assicurà chì l'utellu hè installatu, pudete aprite a partizione di sistema di u discu PC "Esploratore" - dopu seguitu e istruzioni precedenti, ci deve esse una cartella "adb_run".

      Inoltre, una scorciatura hè automaticamente aghjunta à u desktop di Windows dopu a fine di u installatore, chì serve per lanciare u strumentu software.

  2. Attivamu nantu à u modi di tablet PC "Debugging USB". Questa azzione hè eseguita in u listessu modu cum'è in i telefuni smart aghjuntu Android.

    Per di più: cumu abilite a modalità di depurazione USB nantu à Android

  3. Cunnessu u "tablet" à u computer è installu i piloti chì permettenu à a tablet à esse accoppiata cù u "fratellu grande" via ADB.

    Leggi ancu: Installendu i driver ADB per i dispositivi in ​​Android

  4. Abbiamo scaricà nantu à u discu PC da u sviluppatore di WhatsApp u lìquore APK di u client messenger. Per fà quessa, andate in u ligame chì seguitu è ​​cliccate nantu à u bottinu chì si apre in a pagina chì si apre. "DOWNLOAD NOW":

    Scaricate APK file per l'applicazione Android WhatsApp da u situ ufficiale

  5. Copia u risultatu risultatu da u passu precedente. Whatsapp.apk in seguitu:

    C: app adb_run

    Se u catalogu "app" in a cartella "adb_run" manca, ci vole à creete manualmente!

  6. Cunnessi, s'è disconnessu, u tablet à l'ordinatore. Cumprate ADB Run pè dopu cliccà nantu à l'icona di l'utillu nant'à Windows Desktop.

  7. Quandu u chjamatu per cunfirmà l'impronta digitale di a chiave RSA in u schermu di u dispositivo, fate a casella in a casella di spuntà sottu à u testu di notifiche "Permette sempre di debugging da stu computer" è spingi "OK".

  8. In u campu improvisatu "Input:" in lu fondu di a finestra Execuzione ADB, inserisci u numeru da a tastiera "11"risponde à a funzione di l'applicazione "Install / Uninstall Android App (APK)"e premete "Enter".

  9. Dopu, inserisci "2" da a tastiera, cusì selezionendu l'elemento "Install APK" da a lista offerta da l'applicazione.

  10. Pressu nantu à u tastieru u numeru visualizatu in parentesi quadrati vicinu à u nome Whatsapp.apk. Sì à a prestazione di u puntu 5 di sta istruzzione à u catalogu "app" ùn ci sò micca trasferiti micca altri file, eccettu i file APK VotsApa, questu hè "1". Per inizià a integrazione di u client messenger in u tablet, cliccate "Enter".

  11. Attendu chì a fine di u trasferimentu di l'applicazione versu u dispositivo, seguita da un aumentu di u valore contatore di percentuale.

  12. Quandu a procedura hè finita, un notifiche apparirà in a finestra di esecuzione ADB. "Successo". Premete una tasca nantu à a tastiera è scignate u "tablet" da u computer.

  13. Sblocchendu a schermata di u tablet PC, andate nantu à a lista di l'applicazioni Android installate è cuntene da esse a presenza di una icona "Whatsapp". Avviciniamo u messaggero pè toccà nantu à a so icona.

  14. Ignorà u sistema di avvertenza per a mancanza di supportu per i tablet PC, procedi à a emissione di permessi, l'autorizzazione in u serviziu è ancu - l'usu di e so capacità.

Comu pudete vede, malgradu a mancanza di supportu per e compresse da i sviluppatori di WhatsApp per Android, hè pussibule installà u messaggero in u tablet è aduprà tutte e funzioni di u serviziu. A prucedanza cunsiderata ùn hè micca difficiule è pò esse svolta, ancu da i utilizatori impreparati.