I migliori codecs per video è audio in Windows: 7, 8, 10

Ciao

Ùn pudemu micca imaginarà nisun computer nant'à a possibilità di guardà video è ascoltà file audio. Perchè hè già perceptu cum'è una data! Ma per ciò, in più di u prugramma chì riproduce i schedari multimedia, i codecs sò ancu necessarii.

Grazie à i codecs in un computer, ùn puderete micca solu vede tutti i formati di file video populari (AVI, MPEG, VOB, MP4, MKV, WMV), ma dinò à edità in vari editor di video. À propositu, parechji errori durante a conversione o à a visione di lìculi video pò indicà l'assenza di un codec (o rapurtà a so obsolescenza).

Parechji sò prubabilmente familiari cun un "sfogliu" illustrativu quandu guardanu un filmu nantu à un PC: ci hè u sulu, è ùn ci hè nè foto in u lettore (solu una schermata nera). 99,9% - chì semplicemente ùn avete micca u codec necessariu in u sistema.

In questu articulu chjucu mi piaci à focalizassi nantu à i migliori insiemi di codec per Windows OS (Naturalmente, cù a quali aghju avutu a trattà personalmente. L'informazione hè pertinente per Windows 7, 8, 10).

È cusì, principiamu ...

K-Lite Codec Pack (unu di i migliori packs di codec)

U situ ufficiale: //www.codecguide.com/download_kl.htm

A mo parè, unu di i migliori insiemi di codec chì pudete truvà! In u so arsenale contene tutti i codec più popolari: Divx, Xvid, Mp3, AC, etc. Pudete vede a maiò parte di i video chì pudete scaricà da a rete o truvà nantu à i dischi!

-

InBuona osservazione! Ci sò parechje versioni di serie di codec:

- Basic (basic): include solu i codec più cumuni. Raccomandatu per utenti chì ùn travaglianu spessu cù video;

- Standart (standard): u serie di codec più cumuni;

- Full: set completo;

- Mega (Mega): una enorme collezione, include tutti i codecs chì puderianu avè bisognu di vede è di edità u video.

U me cunsigliu: sempre sceglite l'opzione Piena o Mega, ùn ci sò codec in più!

-

In generali, vi prupone di provà stu setu per una partenza, è s'ellu ùn ti basta, andate à altre opzioni. Inoltre, sti codecs supportanu 32 è 64 bit di Windows 7, 8, 10 sistemi operativi!

À propiu stettu, quandu l'installazione di questi codecs - I raccomandazione durante a stallazione di sceglie l'opzione "Lots of Stuff" (per u numaru massimu di vari codecs in u sistema). Più dettagli nantu à cume installà in modo currettu u set completo di sti codecs sò descritte in stu articulu:

CCCP: Pack Codec Community Codec (codecs da USSR)

U situ ufficiale: //www.cccp-project.net/

Questi codecs sò prughjetti per l'usu non commerciale. À propiu sì, hè sviluppatu da persone chì sò impegnate in codifica anime.

Un set di codecs include una coppia di ghjocatori Zoom PlayerFree è Media Player Classic (à propositu, eccellente), media coder ffdshow, flv, Spliter Haali, Direct Show.

In generale, stallendu stu serie di codecs, pudete visualizzare 99,99% di u video chì pudete truvà in a rete. Hè andatu a impressione più positiva per mè (l'aghju installatu quandu, cù u Codec Pack di K-lite, anu rifiutatu di esse installatu per un motu scunnisciutu ...).

Codecs STANDARD per Windows 10 / 8.1 / 7 (codecs standard)

U situ ufficiale: //shark007.net/win8codecs.html

Questu hè una sorta di serie di codecs standard, aghju ancu dì universale, chì hè utile per ghjucà i formati di video più popolari in un computer. À propiu stettu, cume u so nome anu, questi codecs sò ancu adatti per e nuove versioni di Windows 7 è 8, 10.

A mo opinione personale, un insiemma assai brava, chì hè stata cullu in pratica quandu u K-light set (per esempiu) ùn hà nisun codec chì avete bisognu di travaglià cun un schedariu video specificu.

In generali, a scelta di codec hè abbastanza cumplicatu (è qualchì volta, soprattuttu difficiule). Pè ancu e diverse versioni di u stissu codec pò comportà altru cuntrariu. Personalmente, quandu installendu un sintonizzatore TV nantu à unu di i Pc, aghju avutu un fenomenu simu: aghju installatu u Package di Codec di K-Lite - quandu arricciai video, u PC hà cuminciatu à rallentà. I Codecs STANDARD installati per Windows 10 / 8.1 / 7 - a registrazione hè in mode normali. Chì hè necessariu?

XP Codec Pack (questi codecs ùn sò micca solu per Windows XP!)

Scaricà da u situ ufficiale: //www.xpcodecpack.com/

Unu di i più grandi serie di codec per video è audio. Suppone un veramente assai file, megliu basta cita a dichjarazione di sviluppatori:

  • - AC3Filter;
  • - Splitter AVI;
  • - CDXA Reader;
  • - CoreAAC (AAC DirectShow Decoder);
  • - CoreFlac Decoder;
  • - FFDShow MPEG-4 Video Decoder;
  • - Decoder GPL MPEG-1/2;
  • - Matroska Splitter;
  • - Media Player Classic;
  • - OggSplitter / CoreVorbis;
  • - Filtru RadLight APE;
  • - Filtru RadLight MPC;
  • - Filtru RadLight OFR;
  • - RealMedia Splitter;
  • - Filtru RadLight TTA;
  • - U Detective Codec.

À propositu, se sì cunnuscite cù u nomu di sti codecs ("XP") - allora u nomu ùn hà nunda à a so Windows XP, sti codecs travagliavanu sottu Windows 8 è 10!

In quantu à u travagliu di i codec stessi, ùn ci sò reclami particulari à dilla. Quasi tutti i film chì eranu in u mo computer (più di 100) sò stati riprodotti in silenziu, senza i "lags" è i freni, a foto hè di qualità assai alta. In generale, un inseme belli, chì pò esse raccomandatu à tutti l'utenti di Windows.

StarCodec (codecs stella)

Homepage: //www.starcodec.com/it

Stu set v'interrompi una lista di codecs. In realtà, ci sò centinaia di sti seri, è ùn ci hè sensu in listatu tutti. Quandu hè in StarCodec, stu serie hè unica in u so tippu, per dì “tuttu in unu”! Supporta un gruppu veru di vari formati (quì sottu)!

Cosa ancu più fascina in sta serie - hè installatu è dimenticatu (vale à dì, ùn avete micca da cercà tutti i generi di codecs addiziunali in vari siti, tuttu avete bisognu hè annantu).

Funziona ancu nantu à i sistemi à 32 bit è 64-bit. À propositu, sustene u seguente sistema operativu di Windows: XP, 2003, Vista, 7, 8, 10.

Codec video: DivX, XviD, H.264 / AVC, MPEG-4, MPEG-1, MPEG-2, MJPEG ...
Codec audio: MP3, OGG, AC3, DTS, AAC ...

Inoltre, include: XviD, ffdshow, DivX, MPEG-4, Microsoft MPEG-4 (modificata), Encoder x264, Intel Indeo, Decoder Audio MPEG, AC3Filter, Decoder MPEG-1/2, Elecard MPEG-2 Demultiplexer, Filtro AVI AC3 / DTS, DTS / Filtre di sorgenti AC3, Lac ACM MP3 Codec, Filtru Ogg vorbis DirectShow (CoreVorbis), Decodificatore AAC DirectShow (CoreAAC), Codec VoxWare MetaSound Audio, RadLight MPC (MusePack) DirectShow Filter, etc.

In generali, vi pruponi di avè familiarità tutti quelli chì spessu travaglianu cù video è audio.

PS

Nantu à stu postu di ghjornu hà finitu. À propositu, chì codecs si usa?

Articulu cumplettamente rivisitu 23.08.2015