Scaricate i driver per e webcam Defender


A maiò parte di e webcam moderni ponu travaglià senza avè installatu un software specializatu, ma per avè una funzionalità completa, i driver sò necessarii di esse installati. Dopu, vi introdurremu à e soluzioni di u prublema per i dispositivi da u produttore Defender.

Se cercanu piloti per webcam webcam Defender

Ci hè quattru modi per scaricà è installà un software per i dispositivi in ​​questione, chì sò notevoli per a fiducia. Iniziamo cù l'opzione chì garantisce un risultatu di successu.

Metudu 1: Site Defender

Parechji produttori di dispositivi periferichi ponenu i prugrammi per l'attrezzatura fabbricata in siti Web ufficiali. A difensore face u listessu, allora a sezione di download di u software di serviziu hè dispunibile in u so portale.

Risorsa web Defender

  1. Dopu à a piena carica di a pagina, truvà l'elemento in l'intestazione. "Driver" è cliccate nantu à ellu.
  2. Dopu avete bisognu di andà à a sezione di dispositivi - per fà ciò, truvà u pulsante "Webcams" è cliccate nant'à.

    Aferite a vostra scelta in u menu popup.
  3. Allora truvà in a vostra webcam specifica. Se ùn cunnosci micca u numeru di mudellu, naviga per e immagini di dispositivi.

    Sì ùn truvate micca u dispositivo desideratu, cliccate nantu à u ligame "Archive" - forse a pagina di a fotocamera hè situata quì.

    Per cuntinuà, cliccate nantu à l'immagine o u nome di u dispositivo.
  4. Nant'à a pagina di i dispositivi, truvà l'oggetto "Download" è cliccate nantu à ellu.
  5. Nant'à a pagina di download, cliccate nantu à u ligame "Software universale per fotocamere".
  6. U scaricamentu di l'utilità di gestione di u driver archiviu cumincerà. Assicuratevi chì u computer abbia prugrammi per travaglià cù archivi ZIP.

    Vede dinò: Analoghi gratuiti WinRAR

  7. Spacchite u file eseguibile da l'archive è esegui u dopu cliccà u mouse.
  8. In l'interfaccia di u driver, pudete cuntrullà u funziunamentu di a webcam, regolà a cattura di e immagini è u sughjettu, è assai di più.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in stu metudu.

Metudu 2: Soluzioni di Terze Partite

Un altru modu per scovà i driver per i dispositivi in ​​questu hè i driverpacks: applicazioni chì ponu capisce i driver hardware chè mancanti o obsoleti è li aggiornanu. I nostri autori sfrutteru i prugrammi più popolari in sta categoria in un articulu separatu.

Leggi ancu: Panoramica di i piloti popolari

Avete u dirittu di sceglie una di e applicazioni presentate in l'articolo, ma ti cunsigliu di paghja a attenzione à DriverPack Solution cum'è a soluzione ottimale in termini di numerose caratteristiche. U serviziu di stu prughjettu hè faciule, ma in casu di difficoltà, fate una riflessione à u manuale di seguito.

Lezione: Installazione di Drivers cù Soluzione DriverPack

Metudu 3: ID di a Camera

E webcam, cum'è ogni altra periferica, anu un ID di hardware unicu. Questu identificatore hè utile in a ricerca di i driver: andate in una pagina di risorsa cum'è DevID o GetDrivers, inserite l'ID, è poi scarica u software necessariu da quì.

I detagli d'uso di questu metudu sò descritti in un manuale separatu.

Lezione: Usa ID per cercà i driver

Metudu 4: Strumenti di sistema

Ci hè ancu una soluzione chì ùn impone micca l'installazione di prugrammi di terze parti o l'usu di servizii Internet. Per questa soluzione avete bisognu di aduprà "Manager di dispositivi" Windows, una di e caratteristiche chì hè a ricerca, oltre à scaricà è installà i driver per l'attrezzatura visualizzata.

Stu metudu hè assai più simplici di tutte e soluzioni sopra descritte, ma pò sembà difficiule per l'utrani inesperti. Per questa categoria, avemu preparatu istruzzioni dettagliate dispunibule in u ligame sottu.

Leggi ancu: Installendu u driver à u sistema di l'utili

Avemu guardatu à i metodi più efficaci per trovà è installà i driver per e webcam Defender.