Cumu disattivà l'ibernazione in Windows 7 è Windows 8

L'ibernazione nantu à i portatili di Windows è urdinatori pò esse una bona cosa, ma pò pudè qualchì tempu esse fora di u locu. Inoltre, se nantu à i portatili cù a cura di a pila di a batteria è di stà è vitale hè veramente ghjustificatu, allora quandu versu i PC stazziunali è in generale, quandu si lavora da a rete, i vantaggi di u modu di sonno si dimostranu dubbiosi.

Allora, sì ùn fate micca soddisfatti di u fattu chì l'ordinatore s'addumica mentre preparate u vostru caffè, è cume sbarazzallu di u vostru ùn avete micca caputu capu, in quest'articulu truverete istruzzioni dettagliate nantu à cumu disattivà l'ibernazione in Windows 7 e Windows 8 .

Aghju chì u primu metudu descrittu per a disattivazione di u modalità di dorme hè u dirittu per Windows 7 è 8 (8.1). Tuttavia, in Windows 8 è 8.1, ci hè un'altra opportunità di effettuà e azzioni chì certi utenti (in particulare quelli cù i tablet) li truveranu più conveniente - stu metudu sarà descrittu in a seconda parte di u manuale.

Disattivà u dorme in PC è laptop

Per a configurazione di u modu di dorme in Windows, andate in "Pulsazioni di l'oliu" in u pannellu di cuntrollu (cambia a vista da "Categorie" a "Icone" prima). In un laptop, puderete eseguire l'impostazioni di l'alimentu ancu più veloce: cliccate à dirittu annantu à l'icona di a batteria in a zona di notificazioni è selezziunate l'elemento pertinente.

Bè, un altru modu per andà à l'impostazioni dell'elemento desideratu, chì funziona in ogni versione moderna di Windows:

U lancio rapido di l'impostazioni di l'energia di Windows

  • Premete a chjave di Windows (quella cun logo) + R nant'à a tastiera.
  • In a finestra Run, inserite u comando powercfg.cpl e premete Invescia.

Prestu attenzione à l'elemento "Impostà a transizione à u modalità di sonnu" a sinistra. Cliccate nantu à sta. In a finestra di dialogo cumparata di cambià i parametri di u schema di l'alimentu, pudete solu setà i parametri di basa di u modu di riposo è spegni u visu di u computer: cambia automaticamente a modalità di rincudu dopu un certu tempu quandu hà accadutu da a rete è a batteria (se avete un laptop) o selezziunate l'opzione "Mai trasmette modalità di dorme ".

Queste sò solu l'impostazioni basiche - s'ellu vole bisognu di disattivà completamente l'ibernazione, ancu quandu si chjude u laptop, configurate separatamente e impostazioni per i vari schemi di potenza, configurate u fermu di u discu duru è ancu altri parametri, cliccate nantu à u link "Modifichevule l'alimentazione avanzata".

Vi raccomungo di studà attentamente tutti l'utenti in a finestra di configurazione chì si aprirà, in quantu a mette di spessu hè configurata non solu in l'elemento "Sperimentu", ma ancu in parechje altre, chì alcune dipendenu da l'hardware di u computer. Per esempiu, in un laptop, u modu di rimbastu si pò accende quandu a batteria hè bassa, chì hè configurata in "Batteria" o quandu u coperchju hè chjappatu (l'elemento "Pulsanti di putenza è coperu").

Dopu chì tutte e impostazioni necessarie sò state fatte, salvate e cambiamentu, ùn duvete più esse molestate da u modu di dorme più.

Nota: parechji urdinatori anu prupcambiate utilità di gestione di l'alimentazione privativa preinstallate pensate per allargà a vita di a batteria. In teorica, ponu mette in u computer a manera di dorme, à dispusizione di a cunfusioni Windows (ancu s'ellu ùn l'aghju micca vistu). Dunque, se a regolazione fatta secondu e istruzioni ùn aiutanu micca, fate attenzione à stu.

Un modu in più per disattivà l'ibernazione in Windows 8 è 8.1

A nova versione di u sistema operativu da Microsoft, una numeru di funzioni di u pannellu di cuntrollu hè duplicata in a nova interfaccia, cumprisa, pudete truvà e disattivà u modu di riposo. Per fà quessa:

  • Chiama u pannellu dirittu di Windows 8 è cliccate nant'à l'icona "Impostazioni", allora à u fondu selezziunate "Modifica l'impostazioni di l'ordinatore".
  • Aprite l'elemento "Computer è dispositivi" (In Windows 8.1. A mio parè, in Win 8 era stissa, ma ùn hè micca sicura. In ogni casu, u listessu).
  • Selezziunu "Shut down and hibernate."

Disattivà u dorme in Windows 8

Solu nantu à questu schermu, pudete configurà o disattivà u modu di riposo di Windows 8, ma solu l'impostazioni di l'alimentu di base sò presentate quì. Per un cambiamentu di più sottulu di paràmetri, avete avutu à voltà à u pannellu di cuntrollu.

Dietro stu sim, bona fortuna!