Sceglie a carta di grafica curretta per u vostru computer.


A scelta di una scheda video per un computer ùn hè micca una missione faciule è devi trattarla cun responsabità. L'acquistu hè abbastanza costoso, dunque avete bisognu di fà attenti à parechji dettagli impurtanti per ùn aghjustà troppu per opzioni inutili o micca diventà una carta troppu debbuli.

In questu articulu ùn faremu micca raccomandazioni nantu à mudelli specifichi è pruduttori, ma forniscemu solu l'infurmazioni da cunsiderà, dopu chì pudete piglià decisioni nantu à a scelta di e carte grafiche.

Selezzione di carta di video

Quandu sceglite una scheda video per un computer, prima di tuttu, hè necessariu determinà a prioritazione. Per megliu capisce, dividendu i computer in tre categorie: ufficiu, gaming è lavoratori. Allora sarà più faciule risponde à a domanda "perchè necessitaghju un computer?". Ci hè un'altra categoria - "centro multimedia", parramu ancu sottu.

U prughjettu principali à a scelta di una carta di grafica hè di guadagnà e prestazioni necessarie senza pagà nisunu per e core extra, unità di struttura è megahertz.

Computer à l'ufficiale

Se state pensando di aduprà a macchina per travaglià cù documenti di testu, prugrammi grafichi simuli è navigatori, allora pò esse chjamatu ufficiale.

Per tali macchine, a maiò parte di e schede video di u bilanciu sò aduprate, in a genti cumuni chjamata “gags”. Queste includenu adattatori AMD R5, Nvidia GT 6 è serie 7, hè statu annunci annantu à a GT 1030.

À l'ora di a scrittura, tutti l'acceleratori presentati dispuniscenu 1 - 2 GB di memoria video à bordu, chì hè più che spessu per e attività normali. Per esempiu, Photoshop richiede 512 MB per aduprà tutte e so funzionalità.

Tra l'altro, e carte in questu segmentu anu assai assai pocu u consumu "TDP" (GT 710 - 19 W!), Cosa vi permette di installà nantu à elli sistemi di raffreddamentu passivi. Modelli simili presentanu un prefissu in u nome. "Silent" è sò silenziu.

In le macchine di ufficio attrezzate in stu modu, hè pussibule di gestisce certi ghjochi micca assai impegnativi.

Computer di gioco

E schede video di u casu occupanu a nicchia più grande di i dispositivi simili. Quì, a scelta vole dipende primu da u budget, chì hè prughjettu à ammaestà.

Un aspettu impurtante hè u fattu chì avete intenzione di ghjucà nantu à un tale computer. Per determinà sì u cumunamentu sarà piacè in questu acceleratore, aiuterai i risultati di parechji testi postati nantu à Internet.

Per ricercà i risultati, basta à registrà in Yandex o Google una richiesta chì consiste in u nome di una scheda video è a parola "testi". Per esempiu "Testi GTX 1050Ti".

Cù un picculu prugramma, dà una attenzione à u segmentu mediu è inferiore di e schede video in u attuale, à a volta di a pianificazione dell'acquistu, lineup. Pudete dà sacrificà certi "decorazioni" in u ghjocu, abbassà i cunfusioni grafichi.

In stu casu, se i fondi ùn sò micca limitati, pudete guardà i dispositivi di a classe HI-END, cioè i mudelli più antichi. Quì si capisce chì e prestazioni ùn aumentanu micca in quantu à u prezzu. Benintesa, a GTX 1080 sarà più putente di a so surella 1070, ma a gameplay "à l'ochju" pò esse u listessu in dui casi. A differenza di costu pò esse assai grande.

Operà u computer

Quandu sceglite una scheda video per una macchina di travagliu, avete bisognu di decideru i prugrammi chì intendemu usà.

Comu dighjatu sopra, una carta di ufficio hè adatta à Photoshop, è già prugrami cume Sony Vegas, Adobe After Effects, Premiere Pro è altri prugrammi di edizione video chì avè una "finestra" (finestra di anteprima di i risultati di l'elaborazione) richiederanu più putenti acceleratore graficu.

U più avanzatu software di rendering utilizza attivamente una scheda video in a produzzione di scene video o 3D. Naturalmente, u più adaptabile hè u più putente, menu u tempu hè impurtatu per l'elaborazione.
A più adatta per rende sò e carte Nvidia cù a so tecnulugia. CUDA, permette di aduprà completamente a capacità di l'hardware per codifica è decoding.

In a natura, ci sò ancu acceleratori prufessiunali, cume Quadro (Nvidia) è Firepro (AMD), chì sò aduprati in a trasfurmazioni di mudelli cumpleti in 3D è scene. U costu di dispositivi prufessiunali pò esse esorbitanti, chì ponu a so utenza in postazioni di lavoro domestiche senza vantaghju.

A linea di attrezzature prufessiunale include più soluzioni di u bilanciu, ma e carte "Pro" anu una specializazione stretta è à un prezzu simile retardanu da a GTX convenzionale in i stessi ghjochi. In casu chì anu intenzionu ad aduprà u computer unicamente per rende è travaglià in applicazioni 3D, hà bisognu d'acquistà un “pro”.

Centru multimediale

I impianti multimediali sò prucetti à ghjucà vari contenuti, in particulare a video. Sò per un bellu periodu avete filmu in risoluzione 4K è un bittagliu enorme (a quantità di informazioni trasmesse per secondu). In futuro, sti parametri cresce solu; cusì quandu sceglite una scheda video per multimediali, hè bisognu di fà attente à cuntrullà s'ella prucce u fluxu in modu efficiente.

Sembra chì u filmu solitu ùn sia capace di "carregà" l'adattatore di 100%, ma in realtà, 4K video pò significativamente "rallentà" nantu à e carte scarse.

E tendenze in u pesu di u cuntenutu è di e nuove tecnulugia di codifica (H265) ci facenu cuntenutu di fà attenti à i mudelli novelli è moderni. In listessu tempu, e carte di una linea (10xx da Nvidia) anu blocchi identichi in a cumpusizione di u processore graficu Purevideodecoding u flussu di video, allora ùn hà sensu à pagà sopra.

Cum'è a TV si suppone di esse cunnessa à u sistema, bisogna cunnosce a presenza di u connettore HDMI 2.0 nant'à a carta di video.

Capacità di memoria video

Comu sapete, a memoria hè una cosa chì ùn accade micca troppu. I ghjochi moderni prughjenu "devorà" risorse cù appetitu spaventosu. Basava annantu à stu, putemu concludu chì hè megliu per cumprà una carta cù 6 GB, cà à 3.

Per esempiu, Assasin's Creed Syndicate cù a prestazione di grafica Ultra in FullHD (1920 × 1080) risoluzione cunsta più di 4,5 GB.

U stissu ghjocu cù e listessa regolazione in 2,5K (2650x1440):

In 4K (3840x2160), ancu i proprietarii di schede grafiche di primu fine anu avutu da abbassi i regolamenti. Hè vera, 1080 acceleratori Ti cun 11 GB di memoria, ma u so prezzu cumincia da 600 $.

Tuttu quellu di sopra vale solo per e soluzioni di ghjocu. Avendu più memoria in schede video d'ufficiale ùn hè micca una necessità, postu chì ùn hè micca impossibile per loro di cumincià u ghjocu, chì puderà ammaistrà stu volumu.

Brands

E realtà oghje sò tali chì a differenza trà a qualità di i prudutti di i fornitori diversi (pruduttori) hè livellata in modo massimu. L'aporisimu "Palit brusgia bè" ùn hè più pertinente.

In questo casu, le differenze trà e carte consistenu in i sistemi di raffreddamentu installati, a presenza di fasi di potenza addizionali, chì permette d'ottenere un overclocking stabilu, è ancu di più di aghjunghje diversi, "inutili" da un puntu di vista tecnicu, "bellu" cum'è retroilluminazione RGB.

Parleremu di l'efficacità di a parte tecnica sottu, ma di design (leggere: marketing) "pasturelli" pudemu dì u seguitu: quì ci hè una cosa positiva - stu piacè esteticu. E emozioni positive ùn sò feriti à nimu.

Sistema di raffreddamentu

U sistema di raffreddamentu di un prucessore di grafica cun un gran numaru di tubi di calore è un radiatore impurtante sarà, certamente, assai più efficiente di un pezzu reguli di alluminiu, ma quandu sceglite una scheda video vi deviate mantene in mente u pack di calore (Tdp). Pudete truvà a dimensione di u pacchettu sia nantu à u situ ufficiale di u custru di cipri, per esempiu, Nvidia, o direttamente da a carta di pruduttu in u magazinu in linea.

Di seguito hè un esempiu cù u GTX 1050 Ti.

Comu pudete vede, u pacchju hè abbastanza chjucu, a maiò parte di e CPU più o menu putenti anu un TDP di 90 W, mentre sò abbastanza raffreddati cun successu di coolers cumpurtati di micca qualità.

I5 6600K:

Conclusione: Se a scelta si hè fatta nantu à i più ghjovani in a cartulina di a carta, hà bisognu di cumprà un più economicu, postu chì u surcharge per un sistema di raffreddamentu "efficace" pò raggiunà u 40%.

Cù modelli più antichi, tuttu hè più assai complicatu. L'acceleratori putenti necessitanu una bona dissipazione di calore da e GPU è da chips di memoria, dunque bè di leghje teste è recensioni di schede video cù diverse configurazioni. Cumu si cerca di testi, avemu parlatu dighjà un pocu prima.

Cù o senza overclocking

Ovviamente, aumentà e frequenze operative di u processore graficu è a memoria video hà da influenzà e prestazioni per u megliu. Ié, hè veramente, ma cun cresce e caratteristiche, u consumu di energia aumenterà ancu, cusì significa calurà. A nostra modesta opinione, l'overclock hè consigliabile solu sì hè impussibule di travaglià o di ghjucà comodamente senza essa.

Per esempiu, senza overclocking, a scheda video ùn hè micca capata à furnisce un fotogramme stabili per secondu, "pende", "fregi" accadenu, FPS scende à u puntu in cui hè solu impossibile da ghjucà. In stu casu, pudete pensà à l'overclocking o cumprendu un adattatore cù frequenze più alti.

Se u jocu procede normalmente, allora assolutamente micca bisognu di stima di e caratteristiche. I GPU moderni sò abbastanza forti, è alzà frequenze di 50 - 100 megahertzi ùn aghjunghjenu cunforte. Malgradu stu, alcune risorse famose stanno diligentemente cercendu di attirà a nostra attenzione à a famosa "potenziale di overclocking", chì hè praticu inutilmente.

Questu vale per tutti i mudelli di schede video chì anu un prefissi in u so nome. "OC"chì significa "overclocking" o overclock in fabbrica, o "Gaming" (ghjocu). I pruduttori ùn dighjani micca sempre in nome chì l'adattatore hè overclocku, dunque avete bisognu di guardà e frequenze è, naturalmente, di u prezzu. Queste carte sò tradiziunalmente più costose, postu chì necessitanu megliu raffreddamentu è un sistema di putenza potente.

Benintessu, s'ellu ci hè un scopu per guadagnà un pocu di più punti in testu sintetichi per amusà a so stima di Sé, allora vale a pena cumprà un mudellu più caru chì sustene a bona accelerazione.

AMD o Nvidia

Comu pudete vede, in l'artìculu sò descritte i principii di a selezzione di l'adattatori cù l'esempiu di Nvidia. Se a vostra vista cade nantu à AMD, allora tuttu quì sopra pò esse applicatu à e carte Radeon.

Conclusione

Quandu sceglite una scheda video di un computer, vi tocca à a grandezza di u budget, a dumitii stabiliti è à u sensu cumuni. Decisete per te cumu a macchina di travagliu sarà aduprata, è sceglite u mudellu chì hè più adattu in una situazione particulare è pudete permettere.