A ricerca è l'installazione di i driver per ASUS F5RL

L'installazione di i piloti hè un passu impurtante in a impegni di un dispositivu pè funziunà correttamente. Dopu tuttu, furniscenu alta velocità è stabilità di u funziunamentu, aiutendu à evità assai errori chì si pò fà quandu si travaglia cù un PC. In l'articolo d'ogni spiegherete duve scaricà è cume installà un software per u laptop ASUS F5RL.

Installazione di software per laptop ASUS F5RL

In questu articulu vederemu più modi in dettaglio chì pudete aduprà per installà i driver in u laptop spiegatu. Ogni metudu hè pratice à so manera è solu voi scelte quale unu aduprà.

Metudu 1: Risorsa Ufficiale

A ricerca di software deve sempre principià da u situ ufficiale. Ogni pruduttori furnisce un supportu per u so pruduttu è prevede l'accessu liberu à tutti i prugrammi.

  1. Per cumincià, visite u portale ufficiali ASUS à u ligame fornitu.
  2. In u angulu in alto à destra truverete u campu di ricerca. In questu, specificate u mudellu di u vostru laptop - RispettivuF5RL- e preme una tasta di a tastiera Enter o l'icona di lente à a destra di a barra di ricerca.

  3. A pagina apru quì i risultati di a ricerca sò visualizati. Se avete specificatu u mudellu in modo correttu, allora a lista ne contene una sola posizione cù u laptop chì avemu bisognu. Cliccate nantu à sta.

  4. U situ di supportu per u dispositiu si apre. Quì pudete truvà tutte e informazioni necessarie nantu à u vostru dispositivo, è scaricate u driver. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Driver è Utilità"chì hè in cima di a pagina di supportu.

  5. U prossimu passu nantu à a tabulazione chì si apre, selezziunate u vostru sistema operativu in u menù da menù disgugliente.

  6. Dopu à quessa, sta tabulazione si sparghje, in cui tuttu u software pussibile di u vostru sistema operativo verrà mostratu. Puderete ancu avà notatu chì tutti i prugrammi sò spartiti in gruppi in quantu à u tippu di dispositivi.

  7. Ora procedi à scaricà. Avete bisognu di scaricà un software per ogni componentu per assicurà u so funzionamentu currettu. Sviluppà a tabulazione, pudete truvà e informazioni nantu à ogni prugramma dispunibile. Per scaricà u driver, cliccate nantu à u pulsante "Global"chì si trovu in l'ultima fila di a tavula.

  8. U download di l'archiviu cumincerà. Quandu u download hè completo, estrà tuttu u so cuntenutu è inizià a stallazione di i piloti cù un dopu cliccà nantu à u file di installazione - hà l'estensione * .exe è per difettu u nome "Setup".
  9. Poi seguite semplicemente l'istruzzioni di l'installazione guidata per completà l'installazione cù successu.

Dunque, installa u lugiziale per ogni componentu di u sistema è ripartisce u laptop per chì e cambiamenti entranu in vigore.

Metudu 2: Utilità ufficiali di ASUS

Se ùn sapete micca sicuru o ùn volete semplicemente selezziunà manualmente u lugiziale per u laptop ASUS F5RL, allora pudete aduprà una utilità speciale fornita da u fabbricante - Live Update Utility. Selezziunate automaticamente u lugiziale per i dispositivi chì necessitanu esse aggiornati o installati i driver.

  1. Ripetite tutti i passi da i punti 1-5 di u primu metudu per ghjunghje à a pagina di u supportu tecnicu di u laptop.
  2. In a lista di categurie, truvate u articulu "Utilità". Cliccate nantu à sta.

  3. In a lista di software dispunibule, truvate u articulu "UUS Live Update Utility" e scarica u software cù u pulsante "Global".

  4. Aspettate u tempu ch'ellu sia scaricatu l'archiu è stà u so cuntenutu. Fate u prugramma d'installazione dopu cliccendu dopu nantu à u lìculu cù l'estensione * .exe.
  5. Poi seguite semplicemente l'istruzzioni di l'installazione guidata per completà l'installazione cù successu.
  6. Run u prugramma appena installatu. In a finestra principale vedi un bottinu blu. Verificate l'aggiornu. Cliccate nantu à sta.

  7. A scansione di u sistema principia, durante a quale tutti i componenti sò ricunnisciuti - quelli chì manchinu o chì anu da bisognu à esse aggiornati. Dopu à a fine di l'analisi, vedi una finestra in cui u numaru di i piloti scelti sarà mostratu. Ùn raccomandiamo micca d'installà tuttu: basta à cliccà u pulsante per fà cusì. "Install".

  8. Infine, aspettate finu à a fine di u prucessu di stallazione è ripartite u laptop per chì i novi piloti anu in furia u so travagliu. Ora pudete aduprà un PC è ùn teme micca chì ci sarà qualche prublema.

Metru 3: Software generale di ricerca per i driver

Un altru modu chì seleziona automaticamente u driver - software specializatu. Ci sò parechji prugrammi chì scansionanu u sistema è installanu un software per tutti i componenti hardware di u laptop. Questu metudu ùn hà micca necessariamente a participazione di l'utente - basta à cliccà un bottinu è cusì permettenu à u prugramma di stallà u prugrammu truvatu. Pudete vede a lista di e soluzioni più popolari di stu tippu à u ligame sottu:

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

A sua volta, si consiglia di pagà l'attenzione à DriverPack Solution - unu di i migliori programmi in stu segmentu. A creazione di sviluppatori naziunali hè popolari in u mondu è hà un enorme database di driver per ogni dispositiu è qualsiasi sistema operativu. U prugramma crea un puntu di ripristinamentu prima di fà qualunque cambiamenti à u sistema in modo chì pudete tornà tuttu à u so statu originale in casu di qualunque problema. In u nostru situ vi truverete istruzioni dettagliate nantu à cumu si lavora cù DriverPack:

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: Ricercà un software da ID

Ci hè un modu micca più conveniente, ma piuttostu efficace - pudete usà l'identificatore di ogni dispositiu. Appena apri "Manager di dispositivi" è navigà "Pruprietà" ogni componentu identificatu. Ci si pò truvà i valori unici - ID, chì avemu bisognu. Copiate u numeru truvatu è adupratu in una risorsa speciale chì aiuta l'utenti à circà i driver chì utilizanu l'identificatore. Avete ghjustu à sceglie software per u vostru sistema operativo è installatu, seguendu i messaggi di l'installatore di i mago. Puderete leggere di più nantu à stu metudu in u nostru articulu, chì hà publicatu un pocu nanzu:

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 5: Mediu Regular di Windows

È infine, vedemu cumu installà i driver senza aduprà software. U svantaghju di u metudu hè l'inabilità di installà prugrammi spiciali cù u so aiutu, qualchì volta cunsultanu cun i driver - Permettenu di configurà e cuntrullà dispositivi (per esempio, schede video).

Aduprà l'utenu di u standard di u sistema, installà tale prugramma ùn funziona micca. Ma questu metudu permette à u sistema à identificà correttamente l'attrezzatura, allora ci hè ancu un prufessu da u. Avete ghjustu andà à "Manager di dispositivi" e aggiornà i driver per tutti l'hardware marcati cum'è "Dispositu non identificatu". Stu metudu hè descrittu più in dettu à u ligame sottu:

Lezione: Installazione di Drivers cù Strumenti Regulari

Comu pudete vede, per stallà i piloti nantu à u laptop ASUS F5RL, avete bisognu di avè accessu liberu à Internet è un pocu di pazienza. Avemu guardatu i modi più famosi di installazione di software chì sò dispunibuli per ogni uteru, è avete dighjà sceltu quale utra. Speremu chì ùn avete nessun prublema. Altrimenti, scriveteci in i commenti è risponderemu prestu.