Cumu spegnete cumplettamente u computer o u laptop in Windows 8

Windows 8 utilizza u cosidariu di l'iniziu ibridu, chì riduce u tempu impiegatu per avviare Windows. A volte, pudete dà bisognu di spegnere completamente u vostru laptop o computer Windows 8. Chistu si pò fà cliccando e tenendu u pulsante di accensione per pochi secondi, ma questu ùn hè micca u megliu mezu chì pò dà nascita à conseguenze spiatrichi. In st'articulu vedemu cume fà un spegneu cumpletu di un computer cù Windows 8, senza disabilà u boot hybrid.

Cosa hè un download ibrido?

Hybrid Boot hè una nova funzione in Windows 8 chì utilizza a tecnulugia di ibernazione per accelerà u lance di u sistema operativu. Di regula, mentre si lavora à un computer o un laptop, avete duie sessioni di Windows in esecuzione, numerate 0 è 1 (u so numeru pò esse più, mentre accede à più di parechji conti nant'à u tempu). 0 hè usatu per a sessione di kernel di Windows, è 1 hè a vostra sessione utente. Quandu usate l'ibernazione normale, quandu selezziunate l'elemento corrispondente in u menù, u computer scrive u tuttu di e dui sessioni da RAM à u file hiberfil.sys.

Quandu aduprate l'inizializazione ibrida, quandu cliccate "Disattivu" in u menu di Windows 8, inveci di registru entrambe e sessioni, u computer mette solu sessione 0 in vixiu, e chjude a sessione utente. Dopu à quessa, quandu ripresciutu u computer, a sessione di kernel di Windows 8 hè letta da u discu è piazzata in memoria, ciò chì aumenta significativamente u tempu di boot è ùn affetta micca e sessioni di l'utente. Ma à u listessu tempu, resta sempre un hibernazione, anziché un sparutu cumpletu di u computer.

Cumu fermà rapidamente u vostru computer cù Windows 8

Per fà un spegneu cumpletu, creà un draghju cliccendu nantu à u bottinu dirittu di u mouse in un locu nettu nantu à u desktop è selezziunà l'elemento desideratu in u menù contestuale chì si vede. À a richiesta di un druninu per ciò chì vulete creà, inserisci u seguitu:

spegnu / s / t 0

Poi nome a vostra etichetta in qualche modu.

Dopo aver creatu un draghjolu, pudete cambià a so icona à l'azione appropriata à u cuntestu, metti in a schermata iniziale di Windows 8, in generale - fate cun ellu tutto ciò chì fate cù i collegamenti reguli di Windows.

Da u latinu di sta scelta, u computer hà da spegneru senza mettere nunda in u file d'ibernazione hiberfil.sys.