Material eXchange Format (MXF) è un formatu chì hè un contenitore multimediale per l'imballu è l'editing di video. Un tali materiale video pò cuntene sia fluxu audio è video sottu codificati in vari formati, è metadati. Usatu primariu da prufessiunali in l'industria di a televisione è di u cinema. Videocamere professionali sò ancu scritte in sta estensione. Basatu annantu à questu, a prublema di a riproduzione di metre MXF hè assai pertinente.
Cunsiglii per ghjucà file video MXF
Per risolve u prublema, ci sò i lettori - applicazioni specializzate criate per interagisce cù multimedia. Considerà dopu i più famosi di elli.
Vede ancu: Programmi per a visione di video in PC
Metudu 1: Media Player Classic Home Cinema
L'avvocu inizia cun Media Player Classic Home Cinema, chì hà guadagnatu u rispettu di l'utenti per supportà un gran numeru di formati, cum'è MXF.
- Lanciate u lettore video è andate à u menù "File"dopu cliccate nantu à l'elemento "Apri un file rapidamente". Pudete ancu aduprà u comando "Ctrl + Q".
- In alternativa, pudete cliccà nantu à "Open File". Questu lancia a tabulazione, unni si seleziona un video, preme "Selezziunu".
- L'esploratore aprirà, duve andemu in a cartella cù u video, selezziunu e cliccate "Apertu".
- Hè pussibile semplicemente trascinaru una clip da u cartulare source à a zona di applicazione. Una azzione simile pò esse fattu in altre vie.
- Dopu u video comincia à ghjucà. In u casu quandu u video hè statu aghjuntu cù a tab "Apertu", ancu necessità di cliccà "OK"prima ch'ella principia.
Metudu 2: VLC Media Player
VLC Media Player è un prugramma chì pò micca solu ghjucà cuntenutu multimedia, ma registra micca i flussi di video di rete.
- Dopu avè lanciatu u lettore, cliccate "Open File" in u menù "Media".
- In "Esploratore" ricercà l'oggetto necessariu, designatu è cliccate "Apertu".
- A ripruduzione inizia.
Metudu 3: Lega ligera
Light Alloy hè un lettore cuncepitu chì pò ghjucà formati multimediali di base.
- Lanciate Light Ella è cliccate nantu à l'icona in forma di freccia in su.
- Simili, pudete cliccà nantu à a barra di titulu è selezziunate "Open File" in u menu aperto.
- In u navigatore aperto, andate in u cartulare desideratu è per visualizà u filmu MXF in a finestra, selezziunu "Tutti i File". Dopu, selezziuneli e cliccate nantu à "Apertu".
- Play video start.
Metudu 4: KMPlayer
E lì in seguitu hè KMPlayer, chì hè un prugramma di videurzione popolari.
- Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate nantu à l'icona "KMPlayer"è dopu in a tabulazione espansa nantu à "Open File".
- Invece, pudete cliccà nantu à a zona di l'interfaccia è in u menu di cuntestu chì pò vene, cliccate nantu à l'elementi corrispondenti per aprire u video.
- A finestra explorer accumagna, truvemu l'oggiu desideratu è cliccate nantu à "Apertu".
- Riprisenta a riproduzione di video.
Metudu 5: Windows Media Player
Windows Media Player completa una recensione di software per l'apertura di u formatu MXF. A differenza di tutte e soluzioni precedenti, hè già preinstallatu in u sistema.
Aprite u lettore è in tab "Biblioteca" cliccate nantu à a sezione "Video". Cusì, una lista di i file dispunibuli, in cui ponemu evidenziava u video originale è cliccate nantu à u pulsante di lettura.
Subitu dopu à sta iniziò u schedariu video.
Tutti i prugrammi cunsiderati fighjani cù u travagliu di ghjucà i MXF. Da veda notà chì Light Alloy è KMPlayer aprenu u video, malgradu a manca di supportu di u formatu ufficiali.