Cumu ripresentà Windows, se ùn ci ne hè micca i punti di riparazione

Bonu ghjornu.

Ogni fallimentu è malfunzionamentu, u più spessu, si faci inaspettamenti è à l'ora sbagliata. Hè uguale cun Windows: ieri sembra esse spente (tuttu u serviziu), ma sta mattina puderia cume in mansu (quellu hè accadutu cù u mo Windows 7) ...

Ebbè, s'ellu ci hè punti di riparazione è Windows pò esse ripristinatu per mezu di elli. È sì ùn sò micca quì (à propositu, parechji utenti si spengono da punti di riparazione, supunendu chì si prisentanu troppu spaziu di u discu dur)?

In questu articulu vogliu descrivere un modu piuttostu sferente per ripresentà Windows, se ùn ci ne sò punti di ripristinamentu. Ad esempio - Windows 7, chì hà rifiutatu di l'iniziu (supposta, u prublema hè pussibule legatu da e variazioni di registru).

1) Ciò chì hè necessariu per a recuperazione

Avete bisognu di un drive flash di boot di emergenza liveCD (o di un discu) - almenu in quelli casi in cui u Windows rifiuta di staccà ancu. Cumu scrive una tale unità flash descritta in stu articulu:

Dopu, avete bisognu à inserisce questu unità flash USB in a portu USB di u portatile (u computer) è l'iniziu da u. Per impostazione predefinita, in BIOS, u più spessu, l'avvio da una unità Flash hè disattivatu ...

2) Cumu abilità l'inizialisazione di u BIOS da e unità flash

1. Accedi à u BIOS

Per entrà in BIOS, subitu dopu à a mossa, cliccate nantu à a tasta per entrà in a configurazione - di solitu hè F2 o DEL. A propositu, se fate attenzione à a schermata iniziale quandu vi accuminci - sicuru chì ci hè u tastu chì hè marcatu.

Aghju un picculu articulu di riferimento in u mio blog cun bottoni per entrà in BIOS per i vari mudelli di urdinatori è PC:

2. Modificare e impostazioni

In BIOS, avete bisognu di truvà a sezione BOOT è cambiate a sequenza di avvicinamentu in essa. Per difettu, u scaricamentu inizia da u discu duru, ci hè ancu bisognu: per chì u computer sia prima cunsunà à staccà da l'unità flash USB o CD, è solu da u discu dur.

Per esempiu, in Laptops Dell in a sezione BOOT, basta puru Dispositiu di Memoria USB in u primu situ è ​​salvà e impostazioni affinchì u laptop sia capace di staccà da e unità flash di emergenza.

Fig. 1. Cambia a coda di avvicinamentu

In più dettellu di a configurazione di u BIOS qui:

3) Come ripristinare Windows: usendu una copia d'archive di u registro

1. Dopu l'avistatu da u drive flash di emergenza, a prima cosa chì vi propongo di fà hè di copiare tutti i dati importanti da u discu in u drive USB.

2. Quasi tutte le unità flash di emergenza anu un capu di lima (o esploratore). Aprite in u Windows OS dannatu a cartella seguente:

Windows System32 config RegBack

Hè impurtante! Quandu bootisce da un drive flash d'emergenza, l'ordine di e lettere di drive pò cambià, per esempiu, in u mo casu, u drive "C: /" di Windows hè diventatu l'unità "D: /" - vedi fig. 2. Fighjate nantu à a dimensione di u vostru discu + i lugaghji in ellu (hè inutile di guardà e lettere di u discu).

Cartella Regback - Questu hè una copia d'archive di u registro.

Per ripristinà l'impostazioni di Windows - avete bisognu di una cartella Windows System32 config RegBack trasmette i file à System32 di Windows (Quelli file da trasferisce: DEFAULT, SAM, SECURITY, SOFTWARE, SYSTEM).

Preferibilmente i file in a cartella System32 di Windows Prima di trasferisce, rinominateli prima, per esempiu, aghjunghjendu l'estensione ".BAK" à a fine di u nome di file (o salvarli in un'altra cartulina, per a possibilità di rimborsu).

Fig. 2. Stivale da un drive flash di emergenza: Total Commander

Dopu à l'operazione - noi riavete u computer è pruvate à scaricà da u discu duru. Di solitu, se u prublema era pussibule aghjuntu à u registru di sistema, Windows si stende è gira cum'è chì nè avessi succedutu ...

PS

À propiu sì, st'articulu ti pò esse utilariu: (si dici cume di ripristinà Windows cù u discu di installazione o un'unità flash).

Hè tuttu, tuttu u bonu travagliu di Windows ...