Grand Theft Auto VI ùn serà liberatu l'annu prossimu

Aspittate a prossima parte di a famosa serie di ghjochi Grand Theft Auto (GTA) u prossimu annu ùn merite micca a pena. Malgradu i rapporti chì sò apparuti in GTA Onilne, u studio Rockstar ùn hà micca d'annunziari è di liberà GTA VI in un prossimu prossimu.

A dicendula, in u modu multiplayer GTA V, i rumuri di u rilasciu imminente di GTA VI sò sgagiatu in a rete à a fine di ghjugnu, quandu i gamer cuminciavanu à riceve offerte per pre-cumincià un novu ghjocu, chì pruprietanu sorti in u 2019. I giocatori intrighjati si sò girati versu u suppurtimentu tecnicu Rockstar per e dettagli, è quì sò stati in una gran decepzione. Cum'è si hè scuppiatu, i sviluppatori di i messaghji suspetti in GTA Online ùn avianu nunda da fà, è a so sursa era di moda no ufficiale.

-

Quasi cinque anni passanu da a uscita di Grand Theft Auto V in i console PlayStation 3 è Xbox 360. U liberu di l'ultima parte di a serie di ghjocu finu à oghje hà avutu in settembre 2013 - cinque anni è mezu dopu à l'apparizione di Grand Theft Auto IV.