Cumu flip the screen in Windows 8

Parechji utenti si dumandavanu cume da fà girà a schermata à un laptop o un computer in Windows 8. Infatti, questu è una caratteristica assai pratica, chì vi puderà sapè. Per esempiu, pudete vede u cuntenutu in linea da un angulu diversu, se hè necessariu. In u nostru articulu vedemu diversi modi per rotà a schermata in Windows 8 è 8.1.

Cumu flip u schermu di u laptop in Windows 8

A funzione di rotazione ùn face parte da Windows 8 è 8.1 - i cumpunenti di i computer sò responsabili. A maiò parte di i dispositivi sustene a rotazione di l'aghju, ma certi utenti anu ancu avè difficoltà. Cusì, cunsideremu 3 maneri cù chì qualcunu pò girà a maghjina.

Metudu 1: Aduprà tasti d'accessu

L'opzione più faciule, più veloce è più pratica hè di girà a schermata cù l'aiutu di hotkeys. Premete i tre tasti seguenti in listessu tempu:

  • Ctrl + Alt + ↑ - riprova a schermata à a posizione standard;
  • Ctrl + Alt + → - rotà u schermu 90 gradi;
  • Ctrl + Alt + ↓ - turnu 180 gradi;
  • Ctrl + Alt + ← - rotà a schermata 270 gradi.

Metudu 2: Interfaccia grafica

Quasi tutti i laptops anu una scheda grafica integrata da Intel. Allora, pudete ancu aduprà u Pannello di Cuntrollu Intel Graphics

  1. In u banditu, truvà l'icona Grafica Intel HD in a forma di una schermata di computer. Cliccate nantu à ellu è selezziunate "Specifiche grafiche".

  2. Selezziunu "Modu Principale" app è tuccà "OK".

  3. In a tabulazione "Mostra" selezzione articulu "Impostazioni di base". In un menù dropdown "Turnu" Pudete selezziunà a posizione desiderata di u schermu. Poi cliccate nantu à u pulsante "OK".

Per analogia cù l'azione sopra riportata, i pruprietari di e schede video AMD è NVIDIA pò aduprà pannelli di cullamentu grafichi speciali per i so cumpiitori.

Metru 3: Tramite u "Pannello di cuntrollu"

Pudete ancu girà a schermata usando "Pannello di cuntrollu".

  1. Prima aperta "Pannello di cuntrollu". Truvate lu cù a Ricerca per applicazione o per qualchì altro modu cunnisciutu.

  2. Ora in a lista di elementi "Pannello di cuntrollu" truvà l'oggetto "Schermu" è cliccate nantu à ellu.

  3. In u menù di a sinistra, cliccate nantu à l'elemento "Adjusting Screen Settings".

  4. In un menù dropdown "Orientazione" selezziunà a posizione di a schermata desiderata è premete "Applicà".

Hè tuttu. Avemu guardatu 3 maneri chì pudete capu capu a chjama di u laptop. Benintesa, ci sò altri metodi. Speremu chì noi pudemu aiutà.