U travagliu cù i dischi duri ci impiega à eseguirà e travaglie di recuperu di dati, tagghjendu partivule logiche, cumincialle, è altre azzioni. U Programme Eassos PartitionGuru ghjustu hè specializatu in a fornitura di l'utenti cun tale funzionalità. Permettendu di svolgere tutte e operazioni cumuni, u lugiziale permette di recuperà e lime perdute di tutti i tipi. Cù stu software, pudete fà backups è ripristinà punti di Windows.
U prugramma hè specializatu in a creazione di dischi rigidi virtuali è ancu matrici RAID, chì à sua volta sò ancu virtuali. Se vulete, pudete sguassà i file senza a possibilità di recuperu.
Design
I sviluppatori anu decisu di ùn ponu micca elementi di interfaccia cumplessa è limitati à un design simile. Tutti i pulsanti nantu à u pannellu superiore presentanu un'iconi intuitivamente chiari chì sò dinò firmati cù i nomi di l'operazioni. U prugramma mostra schematicamente u volumu di sezioni dispunibili in u PC di l'utente.
U menu superiore cuntene trè gruppi principali. U primu participheghja à tutti i tipi di operazioni cù un discu dur. U sicondu gruppu hè a messa in opera di e diverse attività cù e sezioni. U terzu gruppu mette in mostra funzioni per travaglià cù dischi virtuali è creendu un USB di avviatore.
Dati di discu
Una caratteristica interessante di sta soluzione software hè chì a finestra principale mostra informazioni dettagliate nantu à i dischi. Eassos PartitionGuru mostra non solamente i dati nantu à i tagli di partizioni, ma mostra dinò informazioni nantu à u numeru di cluster ammessi è liberi è i settori di l'unità in cui hè installatu l'OS. U numeru seriale di u SSD o di u HDD hè dinò visibile in stu blocu.
Analisi di cumbattimentu
Pulsante "Analizza" dà l'occasione di vede l'infurmazioni nantu à u discu cum'è un graficu. Mostra un spaziu di discu liberu è usatu, è u spaziu riservatu da u sistema operativu. Tra l'altro, u stissu graficu mostra i dati nantu à l'usu di HDD o sistema di file SSD FAT1 è FAT2. Quandu vi ponu u cursore di mouse nantu à una qualsiasi area di u grafico, un aiutu di pop-up apparirà chì cuntene informazioni nantu à un numeru specificu di settore, cluster è valore di blocco di dati. L'informazione visualizzata si applica à u discu sanu, micca à a partizione.
Editor di settori
Tab nant'à a finestra superiore chjamata "Editor di settori" permette à edite u settore disponibile in u drive. L'uttrenu chì sò visualizzati in u pannellu superiore di a scheda ti permettenu di effettuà diverse operazioni cù i settori. Pò esse copiati, incollati, annullà una operazione è ancu trovu u testu.
Per simplificà u travagliu in u editor, i sviluppatori anu aghjuntu a funzione di transizione à l'ultimi è i prossimi settori. Explorer Explorer incorporatu i file è i cartulari in u discu. Selezzione di tutti l'oggi, mostra i valori hexadecimali dettagliati in a zona di prugramma principale. In u blocu à diritta ci hè informazione nantu à un schedariu specificu, chì hè interpretatu in tipi da 8 à 64 bit.
Unisci Partizioni
Funzione di Fusione di Sezione "Pruduce a Partizione" Aiuterà à cunnessu facilamente e spazie di discu necessarie senza perde di dati nantu à sta. Tuttavia, hè sempre cunsigliatu di fà una copia di backup. Questu hè per u fattu chì durante l'operazione u sistema pò generà un errore o a mancanza di tensione interromperà sta attività. Prima di unisci partizioni, chjude tutti i prugrammi è e applicazioni, eccettu Easso PartitionGuru.
Rinimensionà una partizione
Separazione di partizioni "Ridimensiona partizione" - Questa hè un'occasione chì hè ancu pruposta in a soluzione software esaminata. In stu casu, ci sò e raccomandazioni per creà una copia di i dati conservati in a sezione. U prugramma visualizera dinò una finestra cù informazioni nantu à i rischi è a necessità di fà un backup. Un pocu prucessu di fà una operazione tuttu u tempu hè accumpagnatu da suggerimenti è raccomandazioni.
Incursione virtuale
Questa funzione pò esse aduprata cume un rimpiazzamentu di l'arraide RAID convenzionali. Per ciò chì avete bisognu di attaccà i dischi à u PC. In a barra di strumentu ci hè un parametru "Custruisce RAID Virtuale", chì ti permette di creà una matrice virtuale di unità cunnesse. "Installazione guidata" aiuta à fà i parametri necessarii, trà i quali puoi inserire a dimensione di u blocu è cambia l'ordine di i dischi. Eassos PartitionGuru permette di modificà i RAID virtuali chì sò dighjà creati cù u "Recompose Virtual RAID".
Usb avviabile
A creazione di un USB di avviatore si applica à tutte e unità chì utilizanu questa interfaccia. A volte, l'impostazione di un PC hà bisognu di lancia da un dispositiu flash à chì hè scrittu Live OS. U prugramma ti permette di registrà non solu l'installazione di c USB, ma ancu cù u software chì carica u computer di l'utente.
Questa funzione di registrazione pò esse usata ancu per i disci cù un file di riparazione di sistema. Quandu registra un dispositivo, hè pussibule formattatu in tutti i sistemi di file, è pudete cambià ancu a dimensione di u cluster.
Recuperazione di i schedari
A prucedimentu di recuperu hè spessu simplu è hà parechje impostazioni. Ci hè una possibilità di sceglie una zona di scansione, chì significa verificà u discu sanu o u valore specificatu.
Virtues
- Recuperà i dati perduti;
- Editor di cluster avanzatu;
- Funzionalità putente;
- A interfaccia chiara.
Inconvenienti
- L'assenza di a versione russa di u prugramma;
- Licenza Shareware (alcune funzioni ùn sò micca dispunibili).
Grazie à stu software, una riparazione di alta qualità di i dati eliminati hè effettuata. È cù l'aiutu di l'editor di u settore, pudete fà e so impostazioni avanzate aduprendu strumenti forti. L'unione è dividendu e partizioni è facili, è a creazione raccomandata di una copia di backup di i dati aiutera à evità situazione imprevista.
Scaricate Eassos PartitionGuru per liberu
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: