Questa guida dettaglia diversi modi per abilità un account di amministratore nascatu in Windows 8.1 è Windows 8. L'account Amministratore nascatu integratu hè creatu per difettu durante l'installazione di u sistema operativu (è dinò dispunibile in u computer preimpostatu o u laptop). Vede ancu: Cumu abilità è disattivà u account Amministratore di Windows 10.
Ùn si accede micca sottu à questu account, vi pudete ottene diritti di amministratore in Windows 8.1 è 8, cù l'accessu pienu à u computer, permettendu di fà cambiamentu in elli (accessu integrale à e cartelle di sistema è file, impostazioni, e più) Per difettu, mentre aduprà un tale cunte, u cuntrollu di u contu UAC hè disattivatu.
Alcune note:
- Se abilite u account Amministratore, hè ancu consigliabile l'impostazione di una password.
- Ùn vi propiu micca di tene accumatu u cuntu in dirittu: usanu solu per missioni specifiche per risturà u computer per travaglià o per configurà Windows.
- U account Amministratore nascosto hè un account locale. In più, accedi in questo situ, ùn puderete micca eseguire nuove applicazioni di Windows 8 per a schermata iniziale.
Abilità u account Amministratore aduprendu a linea di cumannu
U primu è forse u modu più faciule per abilità un cuntu nascosto è uttene diritti di Amministratore in Windows 8.1 è 8 hè di aduprà a linea di comando.
Per questo:
- Run u prompt di comando cum'è Amministratore premendu i tasti di Windows + X è selezziunà l'elementu di menu appropriatu.
- Inserite u cumandamentu net user admin /attivu:iè (per a versione inglese di Windows, scrivite l'amministratore).
- Pudete chjappà a linea di comando, u account Amministratore hè attivatu.
Per scurdà stu contu, aduprà u listessu metudu in u listessu modu. net user admin /attivu:no
Pudete logà in u account Amministratore nantu à a schermata iniziale cambendu u vostru contu o in a schermata di login.
Uttenite i diritti di l'amministratore di Windows 8 pieni cù politica di sicurezza locale
U secondu modu per abilità un account hè aduprà l'editor di e politiche di sicurezza locale. Pudete accede ad elli per mezu di u Pannello di Cuntrollu - Amministrazione o premendu a tonalità di Windows + R è di digità secpol.msc in a finestra Run.
In l'editoru, aprite "Politiche Locali" - "Impostazioni di Sicurezza", allora in u pannello di destra, truvate l'elemento "Accounts: Status di u Amministratore" è dopu cliccate nantu à ellu. Abilità u account è chjude a politica di sicurezza locale.
Includemu u account Amministratore in utenti locali è gruppi
È l'ultimu modu per accede à Windows 8 è 8.1 cum'è amministratore cù diritti illimitati hè di aduprà "Utenti è gruppi locali".
Fate una pressione di a chiave di Windows + R è sì lusrmgr.msc in a finestra Run. Aprite u cartulare "Utenti", dopu cliccate nantu à "Amministratore" è deselezisci "Disable account", allora cliccate "OK". Chiudite a finestra di gestione di l'utente locale. Avà avete diritti di amministratore illimitati se logami cun un account abilitato.