Cù a velocità sempre crescente di l'Internet, guardà video in linea diventa sempre più impurtante per l'utenti di u mondu web. Oghje, cù l'aiutu di l'Internet, l'utente guarda film è rete TV, tene conferenze è weberars. Ma, purtroppu, cum'è tutte e tecnulugia, qualchì volta ci sò i prublemi cù a visione di video. Vedemu cosa fà per Opera s'ellu ùn interpreta micca u video.
Restart browser
A volte, a riproduzione di video hè bloccata da crash di sistema è conflitti di navigatore cun un situ specificu. Inoltre, a causa pò esse troppu assai chjamati. Per risolve u prublema, basta riavvi l'Opera.
Impostazioni di u prugramma
Se a video ùn riprisenta micca in Opera, è di riavvià u prugramma ùn hà micca aiutatu, allora, prima di tuttu, avete bisognu di truvà in l'ambienti di u navigatore. Forse si perse, o voi stessi per sbagliu spegutu una funzione importante.
Andate in u menu principale di l'Opera, è da a lista chì si vede, selezziunate l'elemento "Impostazioni".
Andà à a finestra di configurazione, cliccate nantu à a sezione "Siti".
Diverse tecnulugia sò aduprate per riprisenta video di vari risorse. Allora, per chì u navigatore visualisca correttamente i video in tutti i casi, deve necessariu includere (segnalatu cù un segno di spunta) quelli impostazioni chì sò circurnati in rossu sottu. O per Javascript deve esse attivatu, u jazzu di u plugin Flash deve esse attivatu automaticamente o à dumande, e finestte pop-up cù video devanu esse abilitate.
Versione navigatore obsoleta
Un altru mutivu chì u vostru computer ùn presenta nè video in Opera hè l'usu di una versione obsoleta di u navigatore. E tecnulugia Web ùn sò micca stà, è pò esse chì u situ visitu abbia inviatu un video, di cui u standard hè statu creatu recentemente, è a vechja versione di u navigatore ùn hè micca capace di travaglià.
L'unicu modu da sta situazione hè di aggiornà l'Opera à l'ultima versione, chì si pò fà solu andendu à a sezione di menù "Circu u prugramma".
L'aggiornamentu hè fattu automaticamente.
Problemi di Flash Player Plugin
Ma a ragione più spicca perchè a video ùn hè micca ghjucata in Opera hè a mancanza di u plugin di Adobe Flash Player, o l'usu di a so versione obsoleta. In presenza di stu prublema, in a maggior parte di i casi, quandu pruvate à ghjucà un video, un messaggio apparisce nantu à a necessità di stallà un plugin, o à l'aghjurnà.
Per vede se avete installatu stu plugin è se hè attivatu, andate da u menu principale à l'elemento "Sviluppu", è poi selezziunate l'elemento "Plugins".
In a finestra chì si apre, vede se ci hè un Flash Player in a lista di plugins installati.
S'ellu hè dispunibule, allora guardamu u so status. Se u plugin hè disattivatu, abilita u cliccatu nantu à u "Abitudine".
Hè impurtante! In e ultime versione di Opera, iniziendu cù Opera 44, ùn ci hè micca una sezione separata per i plug-in. Allora, l'inclusione di u plugin di Flash Player hè fatta in un scenario diversu.
- Cliccate "Menu" in u angulu in alto à sinistra di a finestra di navigatore, cliccate nant'à "Impostazioni". Pudete ancu preme una cumbinazione. Alt + p.
- A finestra iniziò. Facemu in a transizione à a sottusezzione "Siti".
- In a sottosezzione aperta truvate u gruppu di impostazioni. "Flash". Se u switch hè impostatu à "Avvi di u blocu Flash nantu à i siti"quessa hè quì a ragione per chì video cù u supportu di a tecnologia flash ùn hè micca ghjucatu in u navigatore Opera.
In stu casu, sposta u passaghju per posizioni "Identificà è lanciate un cuntenutu Flash importante".
Se a video ùn hè ancu micca visualizzata, selezziunate u switch in l'impostazioni di u visu di u didicatu "Permette à i siti di veda flash ...". Refresh the video page è vede s'ellu principia. Tuttavia, ci vole à tene in considerazione chì in stu modu di operazione, u vulintà di vulnerabilità di u computer da e minacce di virus è d'intrusi aumenta.
Se questu elementu ùn hè micca mostratu in tutti i plugins, allora avete bisognu di stallà Flash Player andendu à u situ ufficiale.
Per verificate a rilevanza di una versione dighjà installata di Flash Player, andate in a sezione di a sezione Sistema è Sicurezza di u Pannule di Cuntrollu cù u listessu nomu.
Dopu à quessa, cliccate nantu à u bottinu "Verificate Ora".
Se a versione installata di u plugin aghjuntu diversa da quella attuale, aggiornatevi manualmente installendu l'ultima versione di Flash Player da u situ ufficiale.
Oppure, pudete avè una attualizazione automatica in a stissa sezione di u pannellu di cuntrollu di Flash Player, chì avemu parlatu sopra.
In più, ci sò più prublemi rari in Flash Player in u navigatore Opera, è a soluzione chì pò esse lisa in un articulu separatu.
Ammucchiata cache
Un di i prublemi principali, à causa di u quale u video in Opera ùn pò esse ghjucatu, hè a cache di u navigatore affundatu. Ùn hè micca un secretu chì a trasmissione di video hè inizialmente caricata in a cache prima di esse visualizatu nantu à u schermu di u monitor. Ma, se a cache hè piena, allora naturalmente quandu u video hè ghjucatu, a frenata principia, o si smetta di ghjucà assai.
Per risolve u prublema, bisogna pulì a cache di l'Opera. Ci hè diversi modi per pulisce u vostru navigatore. U più faciule hè di aduprà i strumenti interni di l'Opera.
In a sezione di l'impostazioni di u prugramma andate in l'elemento "Sicurezza".
Dopu, cliccate nantu à u pulsante "Cancella storia di e visite".
Dopu, in a finestra chì si vede, verificate i voci currispondenti à i valori chì volemu cancellà.
In stu stadiu, avete bisognu di agisce molto attentamente, perchè dopu cancellà i dati impurtanti (password, storia, cookies, ecc.), Ùn puderete micca recuperarli dopu.
Allora, se ùn sente micca versu in questu situ, ti cunsiglii di lascià una zucca solu vicinu à l'elementu "Immagini è cache". Poi, cliccate nantu à u bottinu "Cancella storia di e visite".
Dopu, a cache di u navigatore sarà cancellata, è se a so sovraccaricata hà fattu l'impossibilità di vede u video, u prublemu sarà risoltu.
Pudete puru scurdà u cache di Opera in altri modi.
Disabilite l'Opera Turbo
In più, in certi casi, u video ùn pò micca jocu se a tecnologia Opera Turbo hè attivata. Hè basatu annantu à a compressione di i dati, per riduce u so volumu, è ùn tutti i formati di video funzionanu correttamente.
Per favurizà Opera Turbo, basta andà à u menu di u prugramma, è cliccate nantu à l'elemento pertinente.
Disattivà l'accelerazione hardware
Un altru modu reale chì aiuta à risolve u prublema di a riproduzione di video in u navigatore Opera hè di disattivà l'accelerazione hardware.
- Cliccate nantu à u logo di l'Opera è sceglite da a lista di opzioni "Impostazioni". Pudete ancu aduprà una cumbinazione per una transizione rapida. Alt + p.
- In a finestra chì si apre, selezziunate a casella accanto à "Mostra le impostazioni avanzate". Dopu, andate à a sezione Navigatore.
- In a sezione chì si apre, trova u blocu di parametri "Sistema". A cosa opposta "Usa l'accelerazione hardware" Ci hè una zucca, basta smarrà.
- Fate un clic nantu à u ligame chì si vene dopu à quì per riavvià u navigatore.
Dopu avè eseguitu queste azioni è ripartite l'Opera, ci hè una alta probabilità chì u navigatore cumprende a ghjucà video chì ùn era ancu dispunibile in ellu.
Cumu si pudete vede, i motivi di l'impussibilità di ghjucà video in navigatore Opera sò assai diversi. Ognuna di sti motivi hà parechje soluzioni. U scopu principale di l'utente, in stu casu, hè d'identificà u prublema è di selezziunu u modu più veloce è più cunfidenziale per risolve lu.